Ulkonäkösi?
Eli kysymys on: millainen ulkonäkö sinulla on, eli katsotaan mille tulee eniten ääniä.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Moni tavallinen suomalainen tavallisilla sinisillä silmillä uskoo ja ajattelee silmiensä olevan vihreät tai sinivihreät. Enemmistöllä suomessa on täysin tavalliset siniset silmät ja jos suurennuslasilla katsotaan niin voi löytyä eri väripilkkuja. Itsellä ruskeat hiukset ja ruskeat silmät.
Mikä sekoilu tämä on?
Itsellä vaaleat+vihreät (ruskea pilkkukin löytyy)
Olen seurannut tilannetta (en putkeen) joka tunti vähän aikaa siihen mennessä kun painoin keskustelua. Äänestin heti, enkä olisi uskonut että tämä olisi saanut jo yli 200 ääntä. Kohta 300. Onnea.
Vaaleat hiukset, ja siniset silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnostaan punainen tukka ja tummanruskeat silmät.
Vau!
Ripset ja kulmakarvat on sit tosi vaaleat, että näytän melko hämmästyneeltä ilman meikkiä. 😁
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oikeastaan ole hiustenväriä, en tiedä onko tämä yleistä että kokee ettei tiedä mikä oma hiustenväri on. En tiedä. Se on vähän vaalea, vähän tumma, mutta vaalenee latvoista. En ymmärrä.
Vastasin että vaaleat hiukset ja ruskeat silmät mutta en tiedä menikö oikein:(
Sama. Minäkään en tiedä mikä oma hiustenvärini on. Ehkä vaalea, ehkä tumma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oikeastaan ole hiustenväriä, en tiedä onko tämä yleistä että kokee ettei tiedä mikä oma hiustenväri on. En tiedä. Se on vähän vaalea, vähän tumma, mutta vaalenee latvoista. En ymmärrä.
Vastasin että vaaleat hiukset ja ruskeat silmät mutta en tiedä menikö oikein:(Sama. Minäkään en tiedä mikä oma hiustenvärini on. Ehkä vaalea, ehkä tumma.
Tummanvaalea. Itsellä myös sellainen, mutta vastasin ruskea.
Enpä olisi uskonut että oma yhdistelmäni (vaaleat hiukset, ruskeat silmät) on näin harvinainen.
Tämmöset vähän erikoiset mutta kerron silti.
Vaaleanruskeat silmät ja vaaleat hiukset. Kerron hiuksien pituuden:
22cm.
Tikkusuorat vaaleansiniset hiukset, ja siniset silmät.
Puhtaan valkoiset ja pitkät hiukset, ja siniharmaat silmät.
Mustat hiukset ja vihreät silmät.
Olen 25v.
Vierailija kirjoitti:
Puhtaan valkoiset ja pitkät hiukset, ja siniharmaat silmät.
Olen aina haaveillut tuommoisilta hiuksista🚡
Ruskeat hiukset ja pinkit piilarit
Moni täällä marmattaa vihreistä silmistä. Sinivihreiden silmien väri on hankala laittaa joko siniseen tai vihreään kategoriaan. Esimerkiksi mulla on nopealla vilkaisulla vihreät silmät. Kun katsoo tarkemmin kirkkaassa päivänvalossa, huomaa että reunus on tummanvihreä, värillisessä osassa on sinisiä ja harmaita juovia ja pupillin sekä reunuksen ympärillä on keltainen rengas. Keltainen + sininen tekee illuusion vihreästä, vaikka oikeasti silmässä on neljää eri väriä. Ja tää on hyvin tyypillinen väritys juuri suomalaisille silmille.
Itse miellän siniset silmät selkeästi sinisiksi. Vihreät voivat olla vähän rusehtavat tai sinertävät. Sininen on pääväri, vihreä ei. Jos on siis pakko luokitella silmät vain sinisiin, vihreisiin ja ruskeisiin.
Mulla on tummanvaaleat hiukset pienellä punatwistillä ja vihreät silmät rusehtavanharmaalla twistillä. Vastasin vaaleat hiukset ja vihreät silmät.
Minulla on tällä hetkellä tummanpunaiset hiukset, ja vihreät silmät.