Tummat silmänaluset! Apua!
Näkyy olevan tän illan aiheena meikit sun muut, niin kysyn nyt minäkin!
Huomaan, etten ole enää nuori. Yövuoroelämä vaikuttaa nelikymppisen naamaan ihan toisella tavalla kuin kymmenen vuotta nuoremman. Silmänaluset on ihan mustat, pusseja ei ihme kyllä juurikaan ole. Oisko joku ihme-eliksiiri, jolla sais tummuuden pois tai muita kikkoja ja niksejä tiedossa kenelläkään?
Kommentit (8)
Riittävän peittävä voide. Itse tykkään tästä: http://3.bp.blogspot.com/_0vPQQezOv6w/TMG4yl3hmmI/AAAAAAAAMWI/WTltB-yCkEE/s1600/garnier+roll+001.JPG
Kun ne kerran tulee, ei kai ne mihinkään lähde. Mulle ne tuli 34-vuotiaana, eikä näihin auta siis yhtään mikään. Kiva kiva.
Paljon pigmenttiä sisältävä peitevoide ja sellainen ohut, joka ei jää ilmejuonteisiin kasautumaan: Helena Rubinstein/magic concealer!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 23:07"]
Riittävän peittävä voide. Itse tykkään tästä: http://3.bp.blogspot.com/_0vPQQezOv6w/TMG4yl3hmmI/AAAAAAAAMWI/WTltB-yCkEE/s1600/garnier+roll+001.JPG
[/quote]
eipä ainakaan perinnöllisesti tummiin auta yhtään nuo markettihömpötykset.
Varovasti niiden meikkien kanssa...! Näyttää tosi pahalta, jos silmäpussien häivitys epäonnistuu.
Yksi kotikonsti on: Ota kaksi kamomillateepussia ja liota niitä hetki kylmässä vedessä. Aseta pussit silmille ja anna vaikuttaa 15 minuuttia vaikka suosikkimusiikkia kuunnellen. Sitten ota kuorittuja, ohuita, jääkaappikylmiä kurkunsiivuja, asettele niitä silmien alle ja anna vaikuttaa toinen vartti, vaikka lehteä lueskellen :)
Toimii ainakin mulla.
ulkoile aina kun mahdollista, nuku riittävästi, syö säännöllisesti, muista juoda riittäväst.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 08:57"]
Varovasti niiden meikkien kanssa...! Näyttää tosi pahalta, jos silmäpussien häivitys epäonnistuu.
Yksi kotikonsti on: Ota kaksi kamomillateepussia ja liota niitä hetki kylmässä vedessä. Aseta pussit silmille ja anna vaikuttaa 15 minuuttia vaikka suosikkimusiikkia kuunnellen. Sitten ota kuorittuja, ohuita, jääkaappikylmiä kurkunsiivuja, asettele niitä silmien alle ja anna vaikuttaa toinen vartti, vaikka lehteä lueskellen :)
Toimii ainakin mulla.
[/quote]
Pahemmalta ne mustat silmänaluset näyttää.
Ainoastaan peittävä meikki auttaa, mikään hoitotuote ei ongelmaa poista. Itse käytän Joe Blascon täysin peittävää Dermacealia.