Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa turvonneet silmät "sulamaan"

Vierailija
16.06.2013 |

Olen itkenyt paljon ja nyt silmät ihan turvoksissa, miten saisin ne nopeasti "sulamaan". Ei aamulla ole kiva herätä kun silmät melkein muurautuneet umpeen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtele kylmällä vedellä. jääkaapissa pidettyjä lusikoita voit pitää silmien päällä (talouspaperi välissä). nuku korkeammalla tyynyllä kuin yleensä ( laskee turvotus), äläkä nuku vatsallasi. Juo aamulla paljon vettä

Vierailija
2/6 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos neuvosta, kokeilen heti ) kurjan näköiset on silmät:( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 21:46"]

Voi kiitos neuvosta, kokeilen heti ) kurjan näköiset on silmät:( ap

[/quote]ole hyvä ja harmi kun olet joutunut itkemään:( Minulla on sama ongelma, ja jos en noudata ylläolevia ohjeita, silmäni ovat aamulla lähes ummessa ja sitten kuumottaa koko päivän silmiä ja itkettää helposti uudestaan:/ 

Vierailija
4/6 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä juuri, itkettää jo se aiempi itkeminen kun katsoo silmiään :) minulla kanssa muurautuu silmät lähes umpeen itkusta. Joskus vaan itkettää asiat. Mutta kun ei osaa olla itkemättä, tuntuu että sydän pakahtuu jos ei itke. Nyt lusikat jääkaapissa :) ao

Vierailija
5/6 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 21:57"]

Sepä juuri, itkettää jo se aiempi itkeminen kun katsoo silmiään :) minulla kanssa muurautuu silmät lähes umpeen itkusta. Joskus vaan itkettää asiat. Mutta kun ei osaa olla itkemättä, tuntuu että sydän pakahtuu jos ei itke. Nyt lusikat jääkaapissa :) ao

[/quote]
Juu, itku helpottaa, virtuaalihali:)

Vierailija
6/6 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos halista :) kohta varmaan lusikat jo sopivan viileät :) viileässä suihkussa olin äsken, se jo vähän rauhoitti silmiä. Ongelma tulee olemaan nukkuminen, kun olen juuri vatsallani tottunut nukkumaan, mutta eiköhän se onnistune selälläänkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän