Miksi se koko pizza pitää syödä, eikö yksi
Kommentit (36)
Nyt ollaan perimmäisten kysymysten äärellä todella syvissä vesissä! Samoin perustein voi kysyä, miksi koko laatikko kaljaa pitää juoda, eikö yksi riitä?
Tampereen rautatieasemalla voi ostaa palan. pisteet sinne
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan perimmäisten kysymysten äärellä todella syvissä vesissä! Samoin perustein voi kysyä, miksi koko laatikko kaljaa pitää juoda, eikö yksi riitä?
Mikä on olutta on mennyttä
Minulle riittää 1-2 palaa koska olen pienokokoinen nainen. Mies voisi vetää varmaan kaksi pitsaa kerralla.
Itselle riittää yksi pizza koko päivän ruoaksi. Jos syön pizzaa, en siis syö mitään muuta koko päivän aikana ja kyllä, syön koko pizzan kerralla. Pitää hyvin nälän loitolla :)
Voisin elää pelkällä pizzalla :D
Sen verran syö kuin on nälkä. Se on tervettä. Itse syön kerran viikossa kokonaisen pitsan, tosin viimeksi jäi pari palaa syömättä, kun en jaksanut. Miten milloinkin.
Kaverin veljet tilaavat suosiolla 2 pizzaa per lärvi. Ovat kookkaita ja ruokahalu on hyvä. Mitä se yksi pizza tuon rinnalla on, pelkkä alkupala.
Miehen kanssa syödään aina puoliksi, riittää molemmille.
ap, mikä sun ongelma oikeesti on?
Syön kolme ateriaa päivässä noin aikavälillä 14:00-22:00 ja tukevin ateria illalla. Siihen ei yksi pizza aina edes riitä.
Vierailija kirjoitti:
Pitsasta syödään puolet kerrallaan. Yhdessä normikokoisessa on noin 1000kcal ja 500kcal riittää kerta-annokseksi JOKAISELLE ihmiselle. Myös näille "pittää syödä paljon kerran päivässä että jaksaa, mut aamu palaks riittää vaan kahvi ja tupakki höhö" työÄIJILLE.
No kyllä se oikeasti on 500kcal päivässä liian vähän. Jos syö aidosti kerran päivässä, on se 1200kcal varmaan enemmän kuin hyvä. Pizza kuitenkaan ei ehkä ole se terveellisin vaihtoehto jokapäivälle, mutta eipä tässä muusta kuin kaloreista puhuttukaan.
Riippuu pitsasta.
Roiskeläppä menee kerralla.
Pakkaspitsasta 3/4 salaatin kanssa. Loput syö joku toinen tai mä sitten seuraavana aamuna.
Tilatusta tai ravintolassa syödystä pitsasta menee usein 3/5, eikä loppupäivänä tarvii syödä mitään. Harvoin seuraavanakaan päivänä, kun turvottaa vieläkin mahassa. Yleensä sitten vaan salaattia, jos nälättää. Loput sitten "ylihuomenna".
Kotona tehty pitsa menee kokonaan, koska on ohuen ohut pohja ja tuommoinen roiskeläpän kokoinen.
TAI jos tekee peltipitsaa, niin siitä riittää 20x20 sentin pala. Pohjaa paksulti ja täytettä myös. Tätä syö useamman päivän tai jopa pakkaseen menee, jos ei ole muita syöjiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää 1-2 palaa koska olen pienokokoinen nainen. Mies voisi vetää varmaan kaksi pitsaa kerralla.
Kuinka pieni oikein olet, kun 30 kg painava poikanikin voi syödä kokonaisen ravintolapizzan kerralla! (Lapsi on hyvin hoikka, sitä joku kuitenkin kohta miettii.)
Pizzanhimo ei lähde vain yhdellä palalla, yleensä ei nälkäkään.
Laitoin muuten just itelleni 2 pizzaa ja katsotaan jos laitan viel kolmannenkin. Nimittäin tortillapizzoja. Päällä on nyt valmiskastike verdure, kalkkunaleikkelettä, tuoretta herkkusientä ja j-raaste.
Syön aina puolet ja puolet otan mukaan. Uunissa lämmitettynä hyvää seuraavanakin päivänä. Pakastepitsastakin teen puolikkaan ja syön salaatin kanssa. En halua heittää roskiin ruokaa ja kokonainen on liikaa.