Poliisi ampuu suomalaismiehen Länsisatamassa
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 19:10"]
Poliisi ampui miestä, ei miehen. Mies ampui sen jälkeen itse itsensä.
[/quote] He then went to shoot her car again, her son was still inside that car. By that time the cops have arrived and shoot him.
Joo, kyllähän joku ulkomainen roskasivusto tietää mitä tapahtui ja on siten luotettavampi lähde kuin paikalla olleet silminnäkijät, Suomen poliisi ja suomalaismedia.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 19:17"]
Joo, kyllähän joku ulkomainen roskasivusto tietää mitä tapahtui ja on siten luotettavampi lähde kuin paikalla olleet silminnäkijät, Suomen poliisi ja suomalaismedia.
[/quote]Kuulitko kahta laukausta?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 19:10"]
[/quote] He then went to shoot her car again, her son was still inside that car. By that time the cops have arrived and shoot him.
[/quote]
Olisit lukenut edes loppuun (olikin niin hyvällä englannilla kirjoitettu, että kannattaa luottaa tekstiin kirjaimellisesti...): By that time the cops have arrived and shoot him. He falls but still managed to commit suicide by shooting himself to the chest.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 19:17"]
[/quote]Kuulitko kahta laukausta?
[/quote]En edes avannut tota linkkiä, mutta kuinka vaikeaa luulet olevan poistaa videolta halutut äänet?
Poliisin olisi pitänyt ampua mies jo ennen kuin surmasi ex-vaimonsa. Pääasia, että saatiin eliminoitua eikä lisää uhreja saatu. Raukkamaisesti tosin surmasi itsensä.