Olen lähdössä opiskelemaan ja aion luoda itselleni uuden persoonan, aloittaa alusta
Ehdotelkaa millainen ihminen voisin olla, aion ostaa rooliin kuuluvat vaatteet myös.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Muista ostaa seuraajia, muuten ei mene esitys läpi.
En oo someissa niin ei kosketa minua. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo someissa niin ei kosketa minua. AP
Aaah, olet siis salaperäinen. Tee siitä uusi minäsi.
Mä lähdin aikoinaan ulkomaille opiskelemaan ja loin samalla itseni uudelleen, oli ihanaa kun kellään ei ollut mitään ennakko-oletuksia musta.
Koska opiskellessa luodaan usein se loppuelämän kestävä kaveripiiri kannattaa luoda sellainen persoona jollainen oikeasti haluaa olla.
Köyhtynyt aristrokraatti
Second hand luxusta peliin ja voit hyvällä tuurilla saada hämättyä jonkun tulevaisuudessa rikkaan uraohjuskiipijän tulevaksi puolisoksesi.
Oletan että olet tuon aloitan elämään englantilaisena -langan ap?
Millainen nykyään olet? Millainen oikeasti olet?
Ala Kassi-Almaksi. Saat ystäviä, menestystä ja vaikutusvaltaa.
Vaikea rooli mutta ei mahdoton.
Älä ota liian erilaista roolia, millainen oikeasti olet. Parhaiten toimii sellainen realistisen puoleinen ihanne-minä. Muuten voi tulla murheita, pettymyksiä ja muita sotkuja. Kirjoita vaikka paperille hyvät ja huonot puolesi. Muunna hyvät puolesi vielä vähän paremmiksi, ja huonot puolesi myös vähän vähemmän huonoiksi. Tyyliin: olen arka —-> olen vain terveellä tavalla harkitsevainen.
Luo mielessäsi kuva henkilöstä, joka työskentelee opiskelujesi jälkeisessä ihanneammatissa. Millainen hän on? Sitten alat suunnistaa kohti tuota kuvaa. Kerro täällä miten sujuu.