Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lääkkeillä paikattua väärät elintavat?

Vierailija
24.07.2020 |

Korkea kolesteroli - lääkkeet siihen. Korkea verenpaine - lääkkeet siihen. Diabeteksen esiaste - lääkkeet siihen.
Ylipainoa, täysin väärä ruokavalio, ei yhtään liikuntaa. Lääkkeillä hoituu terveyden ylläpito. Onko näin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoikka, vasta 30 täyttänyt nainen. Syön verenpainelääkkeitä useatta vuotta, vaikka liikunnalla voisin korvata lääkkeet.

Joten kyllä, minä paikkaan lääkkeillä väärät elämäntavat.

Vierailija
2/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono lääkäri käskee luopumaan pahoista tavoista, hyvä lääkäri määrä taikatabletin joka mahdollistaa ylensyönnin, ylenjuonnin ja ylenvalvomisen jatkamisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi. Elämänlaatu vaan on ihan eri kuin, jos hoitaisi elintavat kuntoon ja pikkuhiljaa olisi ilman lääkkeitä.

Ainakin osa lääkkeistä olisi turhia, kun elintavat tasaantuisivat..

Vierailija
4/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki voi. Elämänlaatu vaan on ihan eri kuin, jos hoitaisi elintavat kuntoon ja pikkuhiljaa olisi ilman lääkkeitä.

Ainakin osa lääkkeistä olisi turhia, kun elintavat tasaantuisivat..

Parempaa elämänlaatua varmasti saa pysyvillä, yksilölle sopivilla muutoksilla. Ei mustavalkoisella lääkkeet loppuelämän ajan tai ei missään tapauksessa lääkkeitä muttei kykyjä muutokseen. Monisairailla erityisesti tiettyjen heikkouksien myöntäminen auttaa asiaa. Kaikkea ei välttämättä saa korjattua. Tekee sen mihin kohtuullisin ponnistuksin kykenee.

Vierailija
5/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei HALUA lääkkeitä. Niillä aina sivuvaikutuksia. Pakon sanelema juttu, yleensä.

Vierailija
6/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin typerä kysymys. EI saa.

Vierailija
7/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää diabetes-hoitsuilta kuinka usein asiakkaat vaihtaa elintavat uusiksi .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän