Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaamani ihana nainen ja ristiriitaiset signaalit

Vierailija
23.07.2020 |

Hei olen nelikymppinen mieshenkilö ja tavannut muutamaan otteeseen todella mukavan naisen.
Ensimmäisen pidemmän juttelun aikana puhuimme enimmäkseen niitä näitä ja loppuvaiheessa hieman henkilökohtaisempiakin asioita nuoruusajoilta. Molemmat varmasti huomasimme, että juttu luistaa ja mukavaa oli.

Myöhemmin nainen kertoi minulle vieläkin henkilökohtaisempia asioita ja kuuntelin mielestäni tuomitsematta ja ymmärtäen. Suurin osa keskusteluista oli kuitenkin kepeämpiä aiheita ja ehkä hieman kaksimielisyyttäkin mukana. Taas oli kivaa.

Hitaasti lämpiävänä henkilönä kerroin sitten omista asioistani ja menneisyydestäni, johon kuuluu mm. koulutuksen puute ja masentuneisuuttakin.
Hieman aistin tässä vaiheessa, että naisen jännittyneisyys lisääntyi ja hän otti etäisyyttä.
Teinkö jotain väärin kun koitin olla rehellinen?
Mitä mietteitä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein toimittu. Minäkin naisena haluaisin tietää heti, jos joku etsii itselleen vain terapeuttia ja kainalosauvaa. On itselläkin ihan tarpeeksi huolia, en halua olla miehelle äiti.

Vierailija
22/30 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuore suhde jos voi sanoa masentuneen naisen kanssa joka toki paranemaan päin mm. lääkityksen suhteen. Taustalla myös rankempaa nuorempana. Onko mun nyt miehenä vaan jätettävä, musta kiva että kertoi ja pidän hänestä todella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse vastuussa omista tunteistasi. Saattaa olla, että epävarmuuttasi kuvittelit kaiken.

Tai naisella saattoi olla kiire, huono päivä, lasten kanssa haasteita, mummo teholla, ruoho leikkaamatta ja kohta taas sataa... tai jotain ihan mitä vain muuta sinuun liittymätöntä.

Jatka hyvä mies naisen kanssa ihan normaalisti. Kaikki on hyvin.

Meillä nelikymppisillä naisilla (ja äideillä ja tyttärillä) vain on arjessa miljoona muutakin asiaa mielessä ja vastuulla kuin vain joku random vieras mies, jonka kanssa on tosiaan pari kertaa juteltu mukavia. Anna aikaa ja tilaa. Kyllä se siitä etenee, jos on tarkoitettu :)

Älä turhaan stressaa mielessäsi ja for the love of God älä ainakaan ryhdy kysymään saati jankkaamaan häneltä tuota, että oliko viimeksi jotain ristiriitaista tai etäistä ja johtuiko se sinusta yada yada... Se tie vie tuhoon väistämättä.

Tsemppiä! Ollaan ihmisiä toisillemme.

Vierailija
24/30 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tehnyt väärin, naiset vain eivät arvosta kouluttamatonta tai duunarimiestä, työttömät ovat eläimiä pahempia ulisijoita. Näin se vain täällä menee, ota tai jätä.

Mitä ihmettä tämä edes tarkoittaa? Ei eläimet pahemmin ulise, ja erityisesti vielä kun miehet tunnetaan jatkuvasta marmatuksestaan. Mieluummin kyllä vietän aikani ihan minkä tahansa eläimen seurassa kuin ulímiehen, oli hällä työpaikka tai ei.

Vierailija
25/30 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kouluttamaton henkilö ole deittirintamalla oikein mitään. Samoin mt-ongelmat ovat ongelma. Ei sille mitään voi, se on karvas totuus.

Vierailija
26/30 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmat eivät ole kenenkään mielestä plussaa sukupuoleen katsomatta, ellei tarkoituksella etsi jotain hyväksikäytettävää heikossa tilassa olevaa ihmistä, jota voi pompotella mielensä mukaisesti. Olen itse mt-ongelmainen (pitkän linjan masentunut) ja bi-seksuaali, eikä todellakaan ole ollut vientiä. Olen ihan reiluuden nimissä kertonut ongelmistani rehellisesti heti alussa, koska on parempi myös itselleni että toinen sanoo heti jos se on ehdoton turn off, niin kuin yleensä onkin ja ymmärrän sen täysin. Parempi niin, että luovuttavat heti alussa ennen kuin ehdin muodostaa tunteita. Kyllähän se harmittaa, mutta ei sille mitään mahda. 

Olen vain yrittänyt työstää asioitani, jotta kykenisin edes joskus tulevaisuudessa parisuhteeseen olematta toiselle taakka. Toistaiseksi olen luovuttanut kokonaan suhteiden etsimisen koska on aika paljon pahentunut oireet ja tuntuu että toivoton rakkauden etsiminen vain pahentaa oireitani. 

Mitä tulee kouluttamattomuuteen, olen itsekin pelkän peruskoulun käynyt tehdasduunari, enkä vaadi kumppanilta yhtään sen enempää. Kaikilla naispuolisilla työkavereillani on mies ja he ovat samanlaisia duunareita myös, yhdenkään mies ei ole mikään lentäjälääkäri. Ilmeisesti koulutetut naiset vaativat mieheltäkin koulutusta, mutta en ole kuullut että tällaiset perus matalapalkka-naiset sellaista mitenkään yleisesti vaatisivat. Kunhan mies edes jotain työtä tekee tai edes yrittää saada töitä, eikä vain makaa kotona juomassa kaljaa. Itse olen suostunut tekemään ihan mitä tahansa töitä, olen ollut ikkunanpesijänä, marjojen poimijana, siivoajana ja nyt jo pitkään tehtaassa. Minusta kaikki työ on arvokasta ja olen kiitollinen kun pystyn edes johonkin työhön, vaikka olenkin mieleltäni sairas. Samanlaista arvomaailmaa odotan kumppaniltakin, enkä mitään Turhapuro-asennetta. 

Vierailija
27/30 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyt töissä etkä treffeillä ole masentunut niin en ymmärrä miksi heti tuoda esiin masennustausta. Jos taas kärsit edelleen masennuksesta niin että se haittaa parisuhdetta koko ajan, niin sitten kannattaa kertoa.

Vierailija
28/30 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän vaan sellainen hölösuu. Joskus tulee puhuttua ennenkuin mietittyä.

En helposti luota uusiin ihmisiin, mutta tässä naisessa tuntuu olevan jotain sellaista sisäistä kauneutta ja lämpöä, mitä en ole koskaan ennen kokenut.

Ulkoisestikin todella kaunis, vaikka vähättelikin itseänsä sarkastiseen sävyyn.

Hittolainen, taidan olla ihastunut.

T: ap.

Vierailija
29/30 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Ehkä huolestui siitä, että etsit hänestä Suurta sosiaalista korvaa? Aniharva haluaa joutua terapeutin asemaan ihmissuhteessa. Vaikea sanoa, kun en itse ole ollut aistimassa tilannetta.

Nainen haluaa miehestä ymmärtäjän ja mahdollistajan, mutta miehellä ei saa olla mitään heikkouksia, kaikkein vähiten psyykkisiä kuten masennusta. Miehen on oltava vahva alfa eikä kitisevä luuseri.

Näin se valitettavasti menee. Naisella saa olla nuppi sekaisin kuin vaatekomero, lääkitykset ja traumat jne mutta miehen pitää aina olla tasapainoinen, normaali ja vahva.

Vierailija
30/30 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi epäselväksi tapasitteko siis sattumalta ja juttelitte vai olitteko sovitusti treffeillä.

Mietin vain, että jos nainen oli myöhemmin varautunut sen takia, että hän huomasi ihastuksesi ja hän itse oli niinkuin kaverimielessä jutellut.

Ei halunnut syvempää tutustumista kuitenkaan.

Tarkoitan, että riippuu millä tasolla olette ajatellet tuttavuutenne pitää. Että oletteko samoilla ajatuksilla.