Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just NYT kun mulla olis inspiraatio suursiivota,ei ole vauvalle hoitajaa!

Vierailija
16.06.2013 |

Harvemmin näitä iskee ja aloitinkin jo kun vauva tunnin nukkui,vitsi että olisi nyt kiva touhuta koko päivä! Mutta mies töissä eikä äitinikään ehdi lapsenvahdiksi,höh.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai-iltapäivänä? Asut varmaan omakotitalossa?

Vierailija
2/23 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä onnistunut tekemään suursiivoukset kaiken ikäisten lasten kanssa. Taidat olla hieman uusavuton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asun omakotitalossa juu ja sunnuntai on mitä parhain siivouspäivä.

Onnistun kyllä tekemään perussiivoukset,hoitamaan pyykit ja tiskit jne varsin hyvin vauvan kanssakin mutta nyt pitäisi mennä esim.tyhjentämään vinttiä ja roudata peräkärryyn tavaraa jne eikä vauva todellakaan viihdy yksinään niitä tunteja jota siihen menisi.Mutta hyvä että teillä on onnistunut sekin.ap

Vierailija
4/23 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin pitäis siivota, olen koittanut kerätä energiaa tässä, jos tämä kuume vain laskisi. Pakko se on kai kohta alkaa imuroimaan. Jos sitä isoimman lapsen laittais muumeja katsomaan ja muutaman kuukauden ikäiset vauvat sänkyyn nukkumaan. Eipä tarvitse lapsenvahtia, kun osaa organisoida...

Vierailija
5/23 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 14:38"]

No asun omakotitalossa juu ja sunnuntai on mitä parhain siivouspäivä.

Onnistun kyllä tekemään perussiivoukset,hoitamaan pyykit ja tiskit jne varsin hyvin vauvan kanssakin mutta nyt pitäisi mennä esim.tyhjentämään vinttiä ja roudata peräkärryyn tavaraa jne eikä vauva todellakaan viihdy yksinään niitä tunteja jota siihen menisi.Mutta hyvä että teillä on onnistunut sekin.ap

[/quote]

On olemassa rintareput, ja sitterit. Niin ne muutkin äidit ovat homman hoitaneet. Lasta siirretään aina sinne, missä itsekin on.

Vierailija
6/23 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suursiivous lapsi rintarepussa, sunnuntaina? Onko se hätätapaus, johan tuossa vaarantaa lapsen ja nääntyy itsekin. Eikö sitä ehdi tehdä pikkuhiljaa, miehen kanssa yhdessä sitten kun se on paikalla? ;)

Vierailija
7/23 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tuossa sunnuntaisiivouksessa on outoa nro 2?

Vierailija
8/23 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 14:58"]

[/quote]

Ei varmaan mikään, jos asuu omakotitalossa. Täällä kerrostaloasukkina sellainen ei olisi sallittua. Ainakin täällä valitetaan pienestäkin äänestä.. No, ehkä kaappeja voisi tyhjentää  ja hyllyjä pyyhkiä, mut ei imuroida tai mitään muuta melua sunnuntaina.

Vierailija
9/23 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUST NYT kun mun tekis mieli mennä shoppaamaan ja kampaajalle, ei ole lapselle hoitajaa. HÖH. (Huomioi ironia)

Vierailija
10/23 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin lisää neuvoja, 6. Kun sitteriin voi laittaa vain niin pienen joka ei yritä tunkea ylös sieltä. Syöttötuoliinkaan ei voi laittaa kun ei saa vielä istuttaa. Eikä lattialle, koska konttaa ties minne ja lyö päänsä kun yrittää nousta jalkeille. Rintareppu ei käy kun olen niin hoikka että siinä ei säätöjä saa niin tiukalle että saisin puuhailla molemmat kädet käytössä..pitäisi siis ilmeisesti olla läski tässä onnistuakseen, no thanks ;) mutta kiva jos se teillä toimii.

Vierailija
11/23 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja kuinka onnistuvat useamman lapsen äidit siivoamaan kotinsa jos aina pitäis olla lapsenvahti. Kummasti sitä vaan saa tehdyksi tarpeelliset, ja isommat sitten puolison ollessa kotona tai yh:lla lasten ollessa hoidossa. Harvalla se ihan sormia napsauttamalla onnistuu, joten tuskin tästä kannattaa hirveää kesädraamaa rakentaa ;)

Vierailija
12/23 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te munanpuutteessa vai miksi pitää noin vastailla? Ja kyllä on minullakin useampia lapsia,vain tämä sylissä kanneltava koliikkitapaus estää mua suursiivoamasta just nyt.Sitterissä viihtyy hetken JOS näkee minut koko ajan,rintarepussa ei viihdy yhtään.

Ja nimenomaan olisikin helppoa jos se puoliso olisi joskus kotona,mutta harvemmin näkyy kun yrityksen perusti vastikään.ap

Vierailija
13/23 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole munanpuutetta :D jos se nyt mitenkään tähän liittyisi. Mutta ehkä olen sitten vaan siivousasioissa vähän rennompi. Ei meillä oikeasti tehdä mitään suursiivouksia. Siivotaan se mitä ehditään. Töissä tässä päivät käydään ja sen työpäivän jälkeen suoritetaan pakolliset ruuanlaitot, kodinhoidot ym rimaa hipoen. Jos siivoaminen edellyttäisi aina lastenvahtia, niin johan tässä sais elää sonnassa. Mutta ehkä nämä asiat kiteytyy jotenkin kun on päivät kotona lasten kanssa. Ehtii monesta asiasta tulla dilemma.

Vierailija
14/23 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 14:58"]

[/quote]

Ei varmaan mikään, jos asuu omakotitalossa. Täällä kerrostaloasukkina sellainen ei olisi sallittua. Ainakin täällä valitetaan pienestäkin äänestä.. No, ehkä kaappeja voisi tyhjentää  ja hyllyjä pyyhkiä, mut ei imuroida tai mitään muuta melua sunnuntaina.

[/quote]

Wtf? Itse olen siivonnut ihan normaalisti sunnuntaisin. Ei ole tosin tullut mieleenkään, ettei niin saisi tehdä,,,

Vierailija
15/23 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 15:lle: jos olet voinut siivota normaalisti sunnuntaisin, niin olet onnekas naapureidesi suhteen. Siitähän se riippuu, millaista porukkaa talossa asuu. Joissakin taloissa on tosi kovia valittajia naapureina. Metro-lehdessä oli tällä viikolla kirjoitus. Nainen kirjoitti, että hänen poikansa kirjoitti monta kuukautta kandityötään ja graduaan tietsikalla yöllä, hän itse katsoi telkkua kuulokkeet korvilla. Eräänä yönä tämä poika oli vahingossa tönäissyt vieressään olleen vesipullon nurin, niin johan alakerran naapuri oli laittanut valituskirjeen "kauheasta melusta" . Asuin itsekin aiemmin talossa, jossa alakerran naapuri reklamoi isännöitsijälle kahteen kertaan tietsikkani näppäinten näpytyksestä yöllä. Puhumattakaan niistä sunnuntaista... Joten näin me asutaan erilaisissa taloissa ;) ;)  Näissä taloissa ei kuule pahemmin siivoilla kuin arkena klo 20 asti...

Vierailija
16/23 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 15:14"]

Kaipaisin lisää neuvoja, 6. Kun sitteriin voi laittaa vain niin pienen joka ei yritä tunkea ylös sieltä. Syöttötuoliinkaan ei voi laittaa kun ei saa vielä istuttaa. Eikä lattialle, koska konttaa ties minne ja lyö päänsä kun yrittää nousta jalkeille. Rintareppu ei käy kun olen niin hoikka että siinä ei säätöjä saa niin tiukalle että saisin puuhailla molemmat kädet käytössä..pitäisi siis ilmeisesti olla läski tässä onnistuakseen, no thanks ;) mutta kiva jos se teillä toimii.

[/quote]

Kylläpä olet todella riutunut, kun ei kerran rintareppu ylläsi pysy. Minä olen kokoa 34, ja  kyllä hihnat saa säädettyä niin, että ylläni pysyy, ja saan molemmat kädet vapaaksi. Malleja rintarepuissa on lukuisia. Sinulla on sitten vain väärää merkkiä. Vai etkö ole älynnyt, että hihnoja saa säädettyä? Et vaikuta kommenttisi perusteella kovinkaan älykkäältä. Ihmeen uusavuttomia täällä. Kyllä jokainen keksii itse keinot, kuinka saa siivottua, mikäli oikeasti sitä haluaa.

Vierailija
17/23 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti siivoa raahaten vauvaa rintarepussa? Johan siinä voisi itse kompastua vaikka imurin johtoon, ja mitäs sitten..? Jos on pakko siivota, niin vauva sitteriin näköetäisyydelle, ja sitä sitteriä raahaa mukanaan. Kun kerran Ap:lla on muitakin lapsia, niin valjastaa heidät mukanaan tekemään pikku hommia. Samalla tulee heidätkin vahdittua. Ja kiittelee vuolaasti näistä yhteisistä pikku töistä, näin he oppii. Pakkoko se koko siivous on tehdä nyt kerralla? Jos on lasten kanssa kotona, niin tekee vähän kerrallaan, yhtenä päivänä yhtä, toisena toista. Niin tein minäkin aikanaan, ja seitsemän lasta olen kasvattanut ;)

Vierailija
18/23 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 15:24"]

Oletteko te munanpuutteessa vai miksi pitää noin vastailla? Ja kyllä on minullakin useampia lapsia,vain tämä sylissä kanneltava koliikkitapaus estää mua suursiivoamasta just nyt.Sitterissä viihtyy hetken JOS näkee minut koko ajan,rintarepussa ei viihdy yhtään.

Taidat tise ollla puutteessa:) tämänkin ajan minkä olet koneella, siivoa!

Ja nimenomaan olisikin helppoa jos se puoliso olisi joskus kotona,mutta harvemmin näkyy kun yrityksen perusti vastikään.ap

[/quote]

Vierailija
19/23 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just siivottiin ja imuroitiin, nyt pyörii pyykkikone, kerrostalossa siis. Olen elämässäni asunut n. 10 talossa ja aina on sunnuntai ollut siivouspäivä. Eihän sitä viikolla jaksa eikä ehdi? Eri asia toki jos joskus kymmenen jälkeen haluaa siivota, ymmärrän että se ei välttämättä onnistu jos talossa on nipoja naapureita. Minulla oli ennen naapuri joka pesi pyykkiä usein 1-2 aikaan yöllä ja se kyllä välillä ärsytti kun linkous kuului tosi kovaa omaan asuntooni. 

Vierailija
20/23 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 15:24"]

Taidat tise ollla puutteessa:) tämänkin ajan minkä olet koneella, siivoa!

Taidat itse olla puutteessa :) laita kone kiinni ja ala siivoamaan :)

[/quote]

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä