Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lahjoitukset, miksi kukaan ei hae hyvää tavaraa???

Vierailija
16.06.2013 |

Olen laittanut joka puolelle ilmoituksia että minulta saa hakea lastenvaatetta, kirjoja ja ties vaikka mitä.Kaikki ovat ehjiä, puhtaita ja tältä vuosituhannelta, jopa muutaman vuoden takaa vain.Miksi ihmeessä ei ketään kiinnosta?Tällä hetkellä odotan Hope yhdistykseltä vastausta hakevatko kotoa, mutta miten voi olla niin ettei yhtään tarvitsevaa perhettä täältä pk-seudulta löydy joka haluaisi tulla näitä tavaroita katsomaan? eikö kehdata vai kuvitellaanko ettei kukaan anna hyvää ilmaiseksi? kertokaapa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyytivaikeksia?

Vierailija
2/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla sekin, mutta asun sentään Helsingissä lähiössä joten luulisi melko läheltäkin löytyvän tarvitsevia.Naapurit jo koluttu läpi, mutta joka puolella isompia lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhat ottavat mielellään lahjoituksia vastaan. Leluja ja varavaatteita. Ei tietenkään mitään älyttömiä kasoja, mutta kuitenkin.

Vierailija
4/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 11:41"]

Tarhat ottavat mielellään lahjoituksia vastaan. Leluja ja varavaatteita. Ei tietenkään mitään älyttömiä kasoja, mutta kuitenkin.

[/quote]

Ongelma on se että tarhan edustajan pitää ne hakea.

Vierailija
5/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhaan olen aikoinaan lahjoittanut jo vaikka ja mitä, mutta ala nyt näitä sinne raahata.Jos joku hakee niin tervetuloa.

Vierailija
6/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ei ole sattunut kohdalle sellaista joka tarvitsee. Mulla on sairaseläkkeellä oleva veli ja ongelmaksi on tullut se, että on jo liikaa hyväsydämisiä ihmisiä. Veli ei tarvitse viittä televisiota ja kuutta sohvakalustoa, ts. lahjoittajia on enemmän kuin tarvetta. Ei vähävarainenkaan tarvitse määräänsä enempää, tämä aina unohtuu monelta, joka valittaa että ei kelpaa, vaikka tosiasiallinen syy on, että ei ole tarvetta. Välillä tuntuu, että veljeäni pidetään jopa kaatopaikkana, eli hänelle syydetään tavaraa, jota ei viitsitä roudata kauemmaksi. Mullakin oli tapana antaa miehen siskolle aikoinaan lasten vaatteita ja hän valkkasi sopivat, mutta ei ottanut kaikkea, koska muitakin lahjoittajia oli. Loput sitten laitoin vain johonkin pelastusarmeijalle tai vastaaviin. 

Vierailija
7/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ketään kaatopaikkana enkä tuputa tavaraa kelleen, mutta se että kukaan ei muka tarvitse? ihmiset ostaa tavaraa koko ajan.Kyllä mulle kelpaisi jos saisin ilmaiseksi meidän neideille hyvää vaatetta, mutta kun ei ole ketään keltä saisi esim. talvivaatetta vaan ne pitää aina ostaa itse.Ehkä pitäisi sitten myydä noi vaatteet ku myynnille näköjään löytyy enempi kysyjiä.

Vierailija
8/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 11:49"]

En pidä ketään kaatopaikkana enkä tuputa tavaraa kelleen, mutta se että kukaan ei muka tarvitse? ihmiset ostaa tavaraa koko ajan.Kyllä mulle kelpaisi jos saisin ilmaiseksi meidän neideille hyvää vaatetta, mutta kun ei ole ketään keltä saisi esim. talvivaatetta vaan ne pitää aina ostaa itse.Ehkä pitäisi sitten myydä noi vaatteet ku myynnille näköjään löytyy enempi kysyjiä.

[/quote]

On se osalle kunniakysymyskin. Moni maksaa mieluummin kirpparivaatteesta euron kuin ottaa lahjaksi saman vaatteen. 

Vierailija
9/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistä lapsenvaatteista on ihan ylitarjontaa ja meillekin niitä on todella paljon lahjoitettu. Varmaan oikeasti tosi vähän ihmisiä, jotka tarvitsisivat mitään vaatteita, paitsi kalliimpia kenkiä ja haalareita. Ota kuva missä näkyy kaikki tavarat mahdollisimman hyvin ja laita huuto.net:iin ja lähtöhinta 1 e ilman hintavarausta ja nouto. Luulisin, että alkaa kelpaamaan :)

Vierailija
10/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla hakemaan! Kerro vain mistä.

Vierailija
11/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikoti Helsingissä ottaa vastaan lastentarvikkeita, mm. pinnasänkyjä tällä hetkellä.

Ja todellakin lastenvaatteista on ylitarjontaa! Meille syntyi vauva ja jokainen puolituttu on tunkenut riepunsa nurkkiimme...joukossa mm. kirpparikamaa, joka ei mennyt kaupaksi kymmenellä sentilläkään. Syy selviää, kun vaatteen kuntoa katsoo. Heitän surutta roskiin.

Vierailija
12/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirppari, mikä myy itse tavaroita? Luulis että hakisivat ilmatteeks pois.

Vierailija
13/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei ole kyse vauvanvaatteista vaan koot 120-140.En huutonettiin ala ihan ajan vuoksi paketteja laittamaan ja en ala kuvaamaan kaikkia tosiaankaan.

Vierailija
14/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannelmäestä, laita viestiä siirik83@gmail.com

Vierailija
15/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on eri käsitykset siitä "hyvästä tavarasta". Joillekin vauvan ihana pitsinuttu kera pinttynein tahroin on kuin uusi (eihän ne tahrat haittaa kun niin "pieniä"...). Toiselle sohva on ihan kuin uusi, vaikka yksi jalka on haljennut ja heiluu ja yhdessä tyynyssä on reikä. Samoin joku pitää laatutavarana 80-luvun aikanaan 2000mk maksanutta bleiseriä (vain kerran juhlissa käytetty) vaikka tuotä ei kukaan enää päälleen laita.

Vierailija
16/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvä tavara on korkeintaan pari vuotta vanhaa, kunnoltaan todellakin ehjää ja puhdasta eikä mitään rikkinäisiä tai muutenkaan viallisia.Mun isä on sellainen että ostaa kaikkea mitä ei mun neidit tarvitse sillä kellään ei ole tarvetta 5 talvitakille jotka samaa kokoa. Siksi lahjoitan pois.

Vierailija
17/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelisin ilmoituksen huomatessani, että ei varmaan kovin hyvää tavaraa, jos omistaja ei myy vaan lahjoittaa, tai että varmasti joku nopeampi on ehtinyt jo hakea. Perus negatiivinen kai olen... :D

Vierailija
18/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin varmaan sitten muutkin ajattelevat.Mutta jos ottaisin kuvan niin varmasti tulisivat hakemaan, monikin.Mutta jos ei ilman kuvaa kelpaa tulla katsomaan niin olkoot.

Vierailija
19/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 12:15"]

Mun hyvä tavara on korkeintaan pari vuotta vanhaa, kunnoltaan todellakin ehjää ja puhdasta eikä mitään rikkinäisiä tai muutenkaan viallisia.Mun isä on sellainen että ostaa kaikkea mitä ei mun neidit tarvitse sillä kellään ei ole tarvetta 5 talvitakille jotka samaa kokoa. Siksi lahjoitan pois.

[/quote]

Vastasit kysymykseesi itse. Saat itsekin lahjana enemmän kuin tarvitset. 

Vierailija
20/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ja siksi annan sellaiselle kellä ei ole yhtään.Jos sinulla on jo niin et varmastikaan tarvitse enää yhtään.Mutta kyllä on perheitä jotka ensi syksynäkin ostavat tuon kokoisen takin lapselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän