Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Darcey ja Stacey Silva oma show!

Vierailija
23.07.2020 |

He saivat oman shown TLC:lle. Rakkausessa usein pettynyt Darcey kokeilee taas onneaan. Tässä klippi https://www.instagram.com/p/CC34gOPFfWL/?igshid=rwat7ruwd5ow

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveät epätoivoiset tyrkyt. Darcey etunenässä. Eivätköhän kaikki maailman miehet lähde karkuun, kun näkevät Darceyn.

Vierailija
2/14 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kaksikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darcey on kuin trollipeikko nukke. Huvittava. Niin stylish yrittää olla mutta 🤭😂

Vierailija
4/14 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Darcey on kuin trollipeikko nukke. Huvittava. Niin stylish yrittää olla mutta 🤭😂

Sarjassamme tyylitajua ei voi ostaa rahalla. Lisäksi tämä ilmiö että antakaa tuolle naiselle pyyhe, että hän voi peittää itsensä (liian paljastava).

Vierailija
5/14 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kauniit naiset tekevät noin? Pilaavat oman ulkonäkönsä! En vain tajua. Itsehän olen ruma kuin p erkele ja en pysty käsittämään, miksi se oma luonnollinen kauneus pitää pilata

Vierailija
6/14 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kauniit naiset tekevät noin? Pilaavat oman ulkonäkönsä! En vain tajua. Itsehän olen ruma kuin p erkele ja en pysty käsittämään, miksi se oma luonnollinen kauneus pitää pilata

Tämä. Ja kun on itse ruma (kuten minäkin) niin tajuaa että se kauneus on ihan älytön lahja. Ja sitten ne tuhoaa se. Itse. Vapaaehtoisesti

Vierailija
7/14 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeeeee. Aivan ihana kaksikko.

Vierailija
8/14 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa se tajunta hämärtyy niin paljon että pitää näiden tyyliä ja muokattua ulkonäköä hyvännäköisenä?

Vierailija
9/14 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviönaisia, varsinkin Turkin matkan jälkeen. Stacey vielä kammottavammaksi muokattu kuin Darcey.

Vierailija
10/14 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen miksi molemmat haluaa aina ulkomailta hakea jonkun epäilyttävän miehen, eikö usan kokoisesta maasta löydy yhtä hämärää miesmatskua pilvin pimein.

Vierailija
11/14 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanha ketju nostettu? Siellähän pyörii uusinnat TLC kanavalla joka päivä, monta kertaa päivässä. Kaksi kautta jo tehtynä, tai oliko jopa kolme?

Vierailija
12/14 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.monstersandcritics.com/tv/reality-tv/heres-what-darcey-silv…

Eivät oo piirteiltään enää lainkaan itsensä näköisiä, edes silmät ei enää ole "omat".

Surullista.

Miktähän vanhemmista ja lapsista tuntuu, kun rakas perheenjäsen ei näytä itseltään. Tai lapset ei ehkä edes muista noiden oikeita naamoja, mutta äiti ja isä kyllä näkee etteivät näytä itseiltään edes piirteiltään.

Vierailija
13/14 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kaksikko on myynyt itsensä ja paluuta ei ole. Kuka normaali mies alkaa moisten kanssa vehtaamaan, vain gigolo, sen aikaa kun rahaa riittää.

Toisen naisen lapset sentään älynneet pysyä pois, mutta Darceyn tytöt lähtevät selvästi  äitinsä hullulle tielle.

Naisten isä vaikuttaa ihan tolkulta, ätinsä ei paljon pukahda.

Darcey kyllä vollottaa aivan kuin tosissaan, vaikka olen varma että tämä on käsikirjoitettua soopaa.

Hirviöitä molemmat, kukaan normaali mies ei edes rahasta moisiin koske.

Vierailija
14/14 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävän kammottavia mimmejä molemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän