Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä sohvalta ylös?

Vierailija
23.07.2020 |

Tänään olen liikkunut 15 minuuttia cross trainerilla ja käynyt koiran kanssa yhteensä tunnin lenkillä, illalla vielä tunti (koira on 10 vuotias, eikä enää jaksa niinkuin ennen). Ongelma on se, että paikkakunnaltani ei löydy oikein töitä enkä viitsisi muuttaa velattomasta perintötalosta kaupunkiin yksiöön ison koiran kanssa. Paikkakunnaltani ei oikein löydy kavereitakaan - tai eräilyyn ja urheiluun liittymättömiä harrastuksia ja kansalaisopiston kurssit vähän turhan kalliita, kun koiraankin menee paljon rahaa. Ei ole oikein muuta elämää kuin sohvalla makoilu ja datailu. Mistä intoa tehdä muutakin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Löytyisikö paikkakunnaltasi esim. luontopolkuja tai metsää, jossa voisitte käydä pienillä vaelluksilla koirasi kanssa? Ota vaikka sanko mukaan ja kerää marjoja. Siinä saa raitista ulkoilmaa, ja luonnolla on positiivinen vaikutus myös mielialaan. Löytyisikö alueeltasi koirapuistoja, jossa olisi muita koiraihmisiä ja joiden kanssa voisi jutella niitä näitä? 

Vierailija
2/2 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin juot paljon vettä. Tule mentyä vessaan, ja sillä reissulla sitten taas lisää vettä naamariin, joten syntyy positiivinen kierre. Kohtuus pitää tietysti muistaa.

Mutta vakavasti puhuen, itse olet vastuussa omasta elämästäsi. Joudut siis keksimään itse mistä tykkäät ja miten saat itsesi liikkeelle. Sori vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme