Oh, onpa Sofia Ruusila-Nousiainen treenannut
Ihan kuin eri nainen
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Huh-mika-hauis-Sofia-Ruusila-Nousiainen/1006619
Kommentit (35)
wabba kisoissa ei kova taso yleisesti
En ole kateellinen, kaunis oli ENNEN. En tosiaankaan pidä noista överikehoista.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 15:19"]
Ja tuota nyt on sitten pakko pitää kauniina ja ihailla, tai muuten on kateellinen?
En vaan oikeasti pysty.
[/quote]
Kiva kroppa, mutta pari kiloa saisi olla pehmeää päällä omaanakuuni. Kisakunto tietysti on oltava tuollainen.
totta, nimenomaan bikinifitness on eri asia kuin tämä sofian bikini "fitness"kisat. suomessa ifbbn alaisuudessa vain kyseisiä kisoja todella tiukoin kriteerein,säännöin, monin erikarsinnoin .. arvostetumpaa touhua..kuin wabba liito:DDDDhyvä sinne mennä ;)kisaisipa suomen maassa virallisesti , mieluusti katsoisi miten kävisi
Tape Valkonen laittoi lihakset ja Tiina Jylhä kasvot kuntoon. :)
No saavutus sekin! Voitti kuitenkin ja ennen sitä miss helsinki :) oon aika pihalla näistä fitness kisoista! Tykkään enemmän tanssija- tai vaikka yogavartalosta. Tuo on liian pumpattu ja silkkarit ja rusketus.. Ei mikään kritiikki juuri Sofialle, vaan fitnesskisaajien vartalot eivät minua miellytä. Mutta kovaa työtä se vaatii ja olen ylpeä Sofian tahdonvoimasta koska itse en samaan pystyisi.
Minäkin "ihailen" noiden tahdonvoimaa! Vaikka muuten en tuollaisista vartaloista pidäkkään, vaan vähempikin riittäisi itselleni. Tosin itse olen "normaali" vartaloinen, mutta lasten saannin jälkeen olisi kiva saada jälleen takaisin ne nuoruuteni lihakset ja tiukka kroppa. :)
Mutta tiedän senkin, että esim.Sofia lapseton, niin kyllähän hänellä on aikaa. (Niinkuin itsellänikin nuorena=)
Joten nyt vain nautitaan tästä vartalosta mikä tällä hetkellä on ja vielä sen päälle nautin lapsistamme! =)
Treenasin viime vuonna Body Fitnessin SM-kultamitalistin kanssa samalla salilla ja täytyy sanoa, että se kroppa ennen kisakuntoon kuivattamista on livenä oikeasti todella hieno. Lavalla pienissä biksuissa, lihakset pumpattuna ja maalattuna näyttää kammon maskuliiniselta, mutta normaalitilassa on mielettömän sporttinen. Varmasti myös Sofian kroppa on livenä upea!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 21:07"]
totta, nimenomaan bikinifitness on eri asia kuin tämä sofian bikini "fitness"kisat. suomessa ifbbn alaisuudessa vain kyseisiä kisoja todella tiukoin kriteerein,säännöin, monin erikarsinnoin .. arvostetumpaa touhua..kuin wabba liito:DDDDhyvä sinne mennä ;)kisaisipa suomen maassa virallisesti , mieluusti katsoisi miten kävisi
[/quote]
No kyllähän tuo Sofia oli paremmassa kunnossa kuin moni Suomen IFBB bikinilavalle noussut. Onneksi niitä karsintoja tosiaan on ja saisivat olla paljon tiukemmatkin, niin ei tarvitsisi hävetä niiden häntäpään tyttöjen puolesta.
Arvostetumpaa touhua? No arvostaa ken arvostaa...
Olisko syöny samoja "vitamiineja" kuin mies
http://www.voice.fi/files/picture_460/2010_12_01_4cf5f88e0c7af.jpg
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 00:45"]
Olisko syöny samoja "vitamiineja" kuin mies
http://www.voice.fi/files/picture_460/2010_12_01_4cf5f88e0c7af.jpg
[/quote] Hyvännäköinen mies :)
Tuollakin jotain
Minäkin pidin Sofiaa aiemmin todella kauniina. Saatoinpa jopa olla hieman kateellinenkin...En enää! Pilannut kauniit kasvonsa täysin. :(
tuo ei ole Bikini Fitness, vaan MISS MODEL kisat :) Bikini Fitness on KYLLÄ aivan eri kisa...muunmuassa ifbb intenatianal federation bodybuilders alaisuudessa kansainvälisesti..