Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petetyt hoi!!

M35
23.07.2020 |

Oletko kyennyt jatkamaan suhdetta puolisonne kanssa? Nuo tapahtumat varmaan kummittelevat mielessä pitkän aikaa?
Itse olen tilanteessa, jossa puolisolla oli seksisuhde ja kärysi sitten siitä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin avioliittoon, lasten takia kun oli 3 alle kouluikäistä lasta. 7 vuotta menty enkä mä siitä pääse koskaan yli. Joka päivä sen muistaa. Jatkuvia riitoja ja kunnioitus mieheen mennyt.

Eli mun neuvo on:eroa.

Vierailija
2/12 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin avioliittoon, lasten takia kun oli 3 alle kouluikäistä lasta. 7 vuotta menty enkä mä siitä pääse koskaan yli. Joka päivä sen muistaa. Jatkuvia riitoja ja kunnioitus mieheen mennyt.

Saman neuvon annan. Itsekin jäin avioliittoon ja alkuun vaikuttikin oikealta ratkaisulta, mutta vuosien kuluessa katkeruus ja epäluottamus vain lisääntyvät. Ei asiaa voi koskaan unohtaa eikä antaa anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yrittää taas kakkonen saada sut eroamaan, että saisi miehen itselleen. Et tietenkään eroa. Hyväksyt avoimen liiton ja saat pitää mihen itselläsi. Provoileva kakkonen jää nuolemaan näppejään.

Vierailija
4/12 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä nro 3 tarkoittaa:

Aloittajahan on mies.

Vierailija
5/12 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se suhde enää ole sama kuin ennen.

riitelyä, epäluuloa, ehkä mustasukkaisuutta, lopulta nainen tapaili kuitenkin salaa muita miehiä, ja oli kuin se olisi normaalia.

eroon se johti, ja arvet ovat ikuiset.

kun luottamus menee, menee aika paljon muutakin.

Vierailija
6/12 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani pettää, kuuluu sille antaa monoa.

ethän sinäkään tekisi niin ihmiselle, jota rakastat.

Ellei pettäjä oikeasti ota opikseen, yleensä se vaan jatkuu pahempana, jos ei heti, niin jonkin ajan kuluttua kuitenkin.

Vierailija
7/12 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni suht tuore tapaus kyseessä.

Mies jäi kiinni vuoden seksisuhteesta toukokuussa.

Kummittelee tällä hetkellä päivittäin, mutta kesnityn omaan hyvinvointiini, kuten töihin, liikuntaan uneen ja ruokavalioon. Vietän aikaa paljon itsekseni että saan kelailla ajatuksia.

Näemme tällä hetkellä miehen kanssa kerran viikossa, ja jatkamme siltä pohjalta nyt. En tiedä mitä tulevaisuus näyttää meille, mutta tähän mennessä mies pärjänyt olosuhteisiin nähden hyvin.

Vaikeaa on. Kaikenlaisia tunteita pyörii päässä ja kylllä tässä saa taistella esimerkiksi oman itsetunnon kanssa. Onneksi olen sen verta "psykologiaan tutustunut ihminen":D( jos näin voi sanoa, että kykenen järkevään ja eteenpäinvievään energiaan. En tiedä olemmeko tulevaisuudessa pari, mutta aion pitää itseni virkeänä enkä vajota katkeruuteen.

Tsemppiä sinulle ap, mitä ikinä päätätkään.

Muista ottaa itselllesi aikaa. Päätöstä ei tarvitse tehdä heti.

Vierailija
8/12 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin. Ei mies olisi pettänyt jos suhde olisi ollut hyvä.

Vierailija
9/12 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä nro 3 tarkoittaa:

Aloittajahan on mies.

Sillä on joku mieheltään saatu sukupuolitauti syönyt aivotoiminnan.

Vierailija
10/12 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Mulle kävi just niinkuin elokuvissa, et ensin mitä petettii ja mä sen anteeksi annoin. Sit kun mies vaan hävisi ja mä löysin uuden miehen, niin se ex-mies tuli takasi ja tajuun et mä olin ite pettämät sitä kun ei me oltu koskaa erottu. Tää oli aika paha juttu, meil kävi poliisit ja kaikkee.. mut sitten me oltiin yksissä varmaan toista vuotta ja onnellisii toi aik.

Vierailija
11/12 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut petettiin ja jätettiin. Itkuruinattiin takaisin. Hetimiten petti ja jätti uusiksi ehdottaen että suhteesta vaihtaisi tapailuun jotta voisi toista naista huoletta treffailla samalla. En suostunut. Nyt kunnollisen miehen löytänyt

Vierailija
12/12 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni1997 kirjoitti:

Heippa! Mulle kävi just niinkuin elokuvissa, et ensin mitä petettii ja mä sen anteeksi annoin. Sit kun mies vaan hävisi ja mä löysin uuden miehen, niin se ex-mies tuli takasi ja tajuun et mä olin ite pettämät sitä kun ei me oltu koskaa erottu. Tää oli aika paha juttu, meil kävi poliisit ja kaikkee.. mut sitten me oltiin yksissä varmaan toista vuotta ja onnellisii toi aik.

Kannattaa Sanni opetella pärjäämään elämässä ihan itsekseenkin. Nuoria ja nättejä ollaan vaan hetken aikaa. Opiskelu on myös tärkeää. Unohda nuo jännäpojat ja ota vastuu elämästäsi.