Paras tamponi-merkki?ov
Olen vissiin poikkeava yksilö kun Tampax luistelee sormissa ja Ob :tä yrittäessä ei sormet riitä kun ei ole asetinta. Mitä merkkiä te muut oudot yksilöt käytätte?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 15:18"]
Munki on pakko vastata aiheen vierestä. Kuukuppi on niin paljon parempi! En sen jälkeen, eli kuuteen vuoteen ole tamponeihin koskenut. OIkein puistattaa ajatella sitä, kuinka niukkoina vuotopäivinä limakalvot kuivuivat, tai nukaka jäi tampaxeista sisään... hrrr...
[/quote]Mä en oppinut sen kanssa pelaamaan. Jatkuvaa ohi- /ylivuotoa =(
Siirryin takaisin tamponeihin (OB asettimella)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 15:21"]
Munki on pakko vastata aiheen vierestä. Kuukuppi on niin paljon parempi! En sen jälkeen, eli kuuteen vuoteen ole tamponeihin koskenut. OIkein puistattaa ajatella sitä, kuinka niukkoina vuotopäivinä limakalvot kuivuivat, tai nukaka jäi tampaxeista sisään... hrrr...
[/quote]
No voi harmi. Kyllä se minullakin hetken kesti, muutamien ekojen kuukautisten aikana tuli jokunen epäonnistuminen. Avainasia itselläni oli oppia jättämään kuppi tarpeeksi alas, toisin kuin tamponeissa.
Mulle taas kuukuppi ei käyny pituutensa puolesta (en ole jaksanut enää kokeilla markkinoiden lyhintä, kun en muutenkaan tykkää sellaisesta mokkulasta pildessäni). Mulla on kohdunkaula kutakuinkin poikittain emättimessä, joten kupin reuna tyssää siihen (mikä on muuten ihan sairaan kivuliasta kipeimpinä päivinä). Tampaxinkin alareuna saattoi pilkottaa, joten Ob on ollut ihan ehdoton.
Mä en tajua, kuinka se kuppi pitäis saada sisällensä tungettua. Ei mulla paikat ole tarpeeksi väljät kuin kiihottuneena.
OB ilman asetinta mulle paras. Tampaxia en oo varsinaisesti ees kokeillu, mut näyttää halpiskamalta.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 15:21"]
[/quote]
No voi harmi. Kyllä se minullakin hetken kesti, muutamien ekojen kuukautisten aikana tuli jokunen epäonnistuminen. Avainasia itselläni oli oppia jättämään kuppi tarpeeksi alas, toisin kuin tamponeissa.
[/quote]Vaikka mä jätin sen ihan alas, niin hetken päästä sen sai onkia lähes "kohdusta"
Vierailija kirjoitti:
Lidlin tamponit, tai oikeastaan niiden avaussysteemi. Ei tarvi etsiä sitä saakelin alotuskohtaa pimeässä vessakopissa, nuo kun aukeavat ihan naks vaan. :)
Mä ostin näitä, kun ison paketin sai halvalla. Mutta eihän ne mitään hyviä ollutkaan. Pieniä rimpuloita jotka heti päästää ohivuodot ohi. No tässä kituuttaen pitää käyttää se paketti loppuun. :-/
musta kuukuppi on paras kun se ei näy, koska mun äiti vahtii aina mun suojan käyttöä, joten
nyt se paskiainen valvoo vähemmän, siskot pysykää vahvoina , äiti kerto just ,että kaikki
nuoret naiset on lesboja , koska ne ei anna
kiimaisill miehill tarpeeks