Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tuntemuksia kohdunsuulla?

15.06.2013 |

Olen rv:lla 32, vauvan pää on tosi alhaalla ja harjoitussupistuksia on. Kävin alkuviikosta lääkärissä tarkistuttamassa tilanteen, kohdunkaulaa on jäljellä vajaa 2 cm ja kohdunsuu avautunut sentin. Lääkäri ei määrännyt tiukkaan vuodelepoon, mutta käski kuitenkin ottamaan tosi rauhallisesti. Kotona olen hissukseen liikkunu ja välillä istunut, mutta suurimmaksi osaksi maannut. 

Kiitos levon, harjoitussupistukset ovat rauhoittuneet huomattavasti (ennen kymmenittäin päivässä, nyt ehkä maksimissaan kymmenen), mutta nyt uutena juttuna on ilmestynyt tuntemukset "jossain tuolla sisällä", ehkä juurikin kohdunsuulla. Mietin nyt kuumeisesti, että painaako vauva päällään kohdunsuulla auki ilman sen supistuksia vai laukkaako nyt mielikuvitus vain villinä. :) Kokemuksia, voiko kohdunsuun tapahtumat tuntua kirvelynä ja pistelynä, välillä sähköiskumaisina tuntemuksina? Ilman supistelua? Tulehduksia ei pitäisi olla, ne on tsekattu.

Kommentit (3)

1/3 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kovasti kaikkee vihlontaa juurikin tuolla kohdunsuun tienoilla, mutta paikat on siitä huolimatta pysyneet kiinni :)

Vierailija
2/3 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottavaa kuulla! Kai se vihlonta sitten kuuluu asiaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen 35v nainen ja viikolla 39  jo. Ens keskiviikkona pitäis synnytyksen alkaa kun se käynnistetään silloin. Minuakin vaivaa nuo kivut tuolla alhaalla jotka on kirvelyä ja pistelyä. Mietin myös sitä että kuuluuko se tähän raskauden loppuvaiheeseen. Tulehdusta  ei kai pitäis olla ja lääkärit ja neuvolan täti on sanonut sen kuuluvan. odotan  esikoista joten raskaus oireet ovat kaikki niin uusia joista ei tiedä kaikkea.  Oisin kiitollinen tiedosta