Mitä miehet ajattelevat meistä naisporukan hiljaisista jotka eivät aina ole suuna päänä vaan istuvat nurkassa kun muut tytöt tanssii?
Kommentit (38)
Jos et näytä tämän videon naisilta.. https://www.youtube.com/watch?v=N2ZE-kf5p2c
niin miksi ajattelisin mitään? Kilttinä miehenä minulle kelpaa vain tuollaiset naiset mitä tuossa videossa, muut naiset ovat näkymättömiä.
Joten äläpä ole laiska vaan mene sinne kuntosalille :)
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miehillä varmaan tässä kontekstissa tarkoitetaan niitä ihania ja saavuttamattomia kaikkien naisten suosikkeja, ei meitä kilttejä miehiä :(
Hankkiudu nyt jo oikeesti hoitoon. Sun ongelmas ei ole mikään kiltteys vaan jatkuva katkera jankkaamineen. Tollasta jaksa kuunnella edes graniitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä liitätte rumuuden ja hiljaisuuden+tanssimattomuuden?
Niin, ja samalla tässä on jokin alla virtaava ajatus, että nämä tanssimattomat olisivat oikeasti jotenkin enemmän syvällisempiä ja tutustumisen arvoisempia kuin ne, jotka tanssivat, mikä sekään ei pidä paikkaansa.
Mutta kyllä se useimmiten pitää :(
Jaa, no meitin piireis istumaan jää ne, jotka pelkää, että tukka menee sekaisin tai ripsi taittuu lattialla. Nyt siis puhutaan tanssimisesta, ei poseeraamisesta.
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän se ole ihan miehestä kiinni. Pääsääntöisesti itse ulospäinsuuntautuneet varmaankin arvostavat kaltaisiaan, ja sitten on aina ne poikkeukset. Kaikki miehetkään eivät ole ulospäinsuuntautuneita.
Ja hei, ehkä av ei ole paras paikka tehdä asiasta gallupia. Ei muuten taida olla mitään läheskään yhtä suosittua ja kansan läpileikkaavaa keskustelualustaa, jossa ei olisi enemmistönä naiset?
Ulílauta on huomattavasti av:tä suositumpi ja suurin osa käyttäjistä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja samalla tässä on jokin alla virtaava ajatus, että nämä tanssimattomat olisivat oikeasti jotenkin enemmän syvällisempiä ja tutustumisen arvoisempia kuin ne, jotka tanssivat, mikä sekään ei pidä paikkaansa.
Kyllä se usein pitää hyvinkin paikkaansa. Ei saisi yleistää, mutta tanssimaan ja bilettämään lähtevät ihmiset ovat useimmiten ekstrovertteja ja sosiaalisia. Heidät oppii tuntemaan nopeasti: kaikki mitä sylki suuhun tuo, sanotaan heti. Pinnan alle ei jää löydettävää, kun kaikki tarjottava näytetään heti muille. He voivat olla hyvinkin mukavia ja tutustumisen arvoisia monilla tavoilla, mutta syvällisyys ei ole piirre mistä heidät tunnetaan. Ja se on ihan ok, koska heillä on muita hyviä piirteitä.
Monesti seurueesta juuri niitä joiden kanssa tulee juteltua kun muut tanssii.
Pitäisin vaimomatskuna ja tulisin juttelemaan silloin kun muut naiset tanssilattialla 👍
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se usein pitää hyvinkin paikkaansa. Ei saisi yleistää, mutta tanssimaan ja bilettämään lähtevät ihmiset ovat useimmiten ekstrovertteja ja sosiaalisia. Heidät oppii tuntemaan nopeasti: kaikki mitä sylki suuhun tuo, sanotaan heti. Pinnan alle ei jää löydettävää, kun kaikki tarjottava näytetään heti muille. He voivat olla hyvinkin mukavia ja tutustumisen arvoisia monilla tavoilla, mutta syvällisyys ei ole piirre mistä heidät tunnetaan. Ja se on ihan ok, koska heillä on muita hyviä piirteitä.
Ihan käsittämätöntä huttua. Nyt kun ajattelen itse tuntemiani ihmisiä, niin pisimpään tanssilattialla viihtyvät introvertit, mm. minä itse. Kun ei olla paritansseissa, niin tanssiminen ei sinänsä tarvitse olla sosiaalista. En minä mene tanssilattialle juttelemaan ja sosialisoimaan vaan tanssimaan. Sinulla on pelottavan yksioikoinen käsitys ihmisistä, ei ilmeisesti pinnan alla muuta, olit sitten intovertti tai ekstrovertti?
Omien kokemuksieni perusteella ne nurkassa istujat ovat yleensä kovimpia juoruilemaan ja spekuloimaan muiden tulemisia ja menemisiä.
Näille yritän aina jutella, mutta haluavat mieluummin selata puhelintaan
Vierailija kirjoitti:
"Miehet" eivät kollektiivisesti ajattele teistä mitään, koska "miehet" eivät ole kaikki samaa mieltä samoista asioista. Hassua edes kysyä tuollaista.
Ei tässä kollektiivista vastausta kysyttykään, vaan kohdennettiin kysymys miehille, mitä kukakin heistä ajattelee tilanteesta.
Eri ja kiinnostunut myös.
Miehet ei ajattele mitään hiljaisista istujanaisista, koska he eivät edes huomaa näitä. Se hiirulaisinkin mies vahtaa vain tanssilattian kauneinta.
Istumme hiljaisina nurkassa ja haaveilemme, että kiinnostuisit minusta ja tulisit juttelemaan.
Joskus olen tällaisia kohteliaasti lähestynyt, koska olen itse samanlainen, mutta saanut vain tylyä kohtelua vastaukseksi.
Ne ulospäinsuuntautuneet ovat sentään yleensä ystävällisiä ja heidän kanssaan ne suhteetkin ovat syntyneet. Ei muuta sitä faktaa, että uskoisin sen nurkkahiirulaisen sopivan minulle paremmin. Heille olen ilmaa.
Riippuu siitä minkä näköinen on. Nätti hiljaisempi on mieleen jos sitä vain pääsee jututtamaan esiliinojen ohi.
Mielelläni ottaisin hiljaisen introvertin parisuhteeseen jos muuten ollaan yhteensopivat
Vierailija kirjoitti:
Ovat itse kertoneet seisovansa koko illan tanssilattian reunalla olut kädessä katselemassa pyöriviä pseitä. Ne kiltimmät siis. Kunnes aloittavat kierroksen kauneimmista ja etenevät illan mittaan kohti rumempia ja valomerkin tullen kysyvät siltä rumalta. Rumalta yhden yön jutun toivossa vain, toki.
Voiko huonommalla taktiikalla yrittää? En väitä, etteikö joku voisi lämmitä, mutta periaatteessa viesti on sen kauneimman jälkeen, "Hei sinä varasijalla oleva nainen. Kiinnostaisiko?" Viimeisen kohdalla viesti on jo, "Mulle kelpaa kaikki, reikä se on rinkelillläkin. Kiinnostaisiko?" Tuo toiminta järkevöityy hieman, jos ekojen pakkien jälkeen älyää edes paikkaa vaihtaa.
Mutta kyllä se useimmiten pitää :(