Haluaisin kokkina kertoa teille voileipäkakusta
Se on kallis ruoka. Sillä ei kannata juhlavieraita ruokkia. Samalla hinnalla saa paljon enemmän jotain muuta.
Kommentit (28)
Voi kokkirukka, etpä paljon tiedä voileipäkakuista, et leipurin etkä kylmäkön töistä.
Etkä tiedä sitäkään, että on aivan eri hintaista laatuleivästä savukala- tai -lihatäytteelläja kermaisilla tuorejuustoilla täytetty kuin Lidlin tarjousleivästä kurkkuraasteella ynnä muilla halpistäytteillä tehty voileipäkakku.
Ainekset saattaa maksaa enemmän, mutta siinä ajassa minkä voileipäkakkua tekee, ei todellakaan tehdä vaikka voileipiä (raikkaita tai vähemmän raikkaita) samalle henkilömäärälle. Suolaiset piirakat yms, ihan ok mutta niin nähtyjä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kokkirukka, etpä paljon tiedä voileipäkakuista, et leipurin etkä kylmäkön töistä.
Kylmäkön töistä en tiedä, mutta voileipäkakuista jotain, koska niitäkin työkseni teen.
Itse en ole niihin hirveän mieltynyt. Perinteisistä juhlaruoista hyvin tehty karjalanpiirakka munavoilla on paras.
Toivoisin kuitenkin, että nuorempi väki toisi juhliin kevyempiä vaihtoehtoja, joissa käytetään kotimaisia raaka-aineita. Esimerkiksi hauki-ceviche olisi hyvä valinta juhliin ja olen sitä joillekin ehdottanut, mutta ei se mene läpi, vaikka hauki makunsa ja kiinteän koostumuksensa vuoksi sopisi cevicheen hyvin.
Ai haluaisit vai? No kuule mikäpä estää, kirjoitustaidottomuus vai käsiraudat?
"Perinteisistä juhlaruoista hyvin tehty karjalanpiirakka munavoilla on paras."
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
No kuule, jos sinusta ruisjauhomössö, riisi ja voi on paras juhlaruoka, niin jätän kyllä tilaamatta sinulta.
Jälkiruuaksi varmaan suosittelisit mämmiä saa ta na.
Vierailija kirjoitti:
"Perinteisistä juhlaruoista hyvin tehty karjalanpiirakka munavoilla on paras.".
Varsin monet maineikkaat ruoat ovat hyvin yksinkertaisia. Niiden maku perustuu laadukkaisiin raaka-aineisiin ja valmistusmenetelmiin.
Karjalanpiirakka munavoilla muuten maistuu ulkomaalaisille erinomaisesti. Jos osaa paistaa itse piirakoita ja tehdä hyvää munavoita, suosittelen tarjoamaan. Se on herkku, joka jää monille mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmäkön töistä en tiedä, mutta voileipäkakuista jotain, koska niitäkin työkseni teen.
Itse en ole niihin hirveän mieltynyt. Perinteisistä juhlaruoista hyvin tehty karjalanpiirakka munavoilla on paras.
Toivoisin kuitenkin, että nuorempi väki toisi juhliin kevyempiä vaihtoehtoja, joissa käytetään kotimaisia raaka-aineita. Esimerkiksi hauki-ceviche olisi hyvä valinta juhliin ja olen sitä joillekin ehdottanut, mutta ei se mene läpi, vaikka hauki makunsa ja kiinteän koostumuksensa vuoksi sopisi cevicheen hyvin.
Yleensä halutaan tarjota sellaisia ruokia, mitkä maistuvat vieraille. Voin hyvin kuvitella millaisia reaktioita hauki-ceviche herättäisi... Graavilohestakin joko tykätään tai ei tykätä, ja se on sentään tunnetumpi ruokalaji.
Oon varmaan saanut aina huonoja voileipäkakkuja kun en ymmärrä niiden suosiota.