Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha isäni lähetti synttärikortin jossa kertoi rakastavansa minua

Vierailija
23.07.2020 |

Kuitenkaan ei sitä juuri montaa kertaa lapsuudessa sanonut eikä välittänyt vaikka mielisairas äitini simputti ja heitti usein kotoa. Miten tuohon nyt pitäisi suhtautua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana

Vierailija
2/6 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, onneksi olkoon vaan  Sinulle  minunkin puolestani !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos olisit vain tyytyväinen että sinulla on (ainakin omien sanojensa mukaan) rakastava isä? Rakkauden tunnustaminen ei ole ollut hänelle kai helppoa, joten voisit ottaa asian hyväksyvästi vastaan ja elää tässä hetkessä. Katkeruudet äitiäsi kohtaan voinet käsitellä isääsi siihen sotkematta.

Vierailija
4/6 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana

Mitä ihanaa tässä on? 16v-18v kiersin missä sattuu kun en saanut kotona asua. Heti samana päivänä kun täytin 18v sain vuokrayksiön. Hain omaa asuntoa jo 16v mutta mistään en vuokrakämppää saanut.

Vierailija
5/6 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanonut kuitenkin lapsuudessasi muutaman kerran?

Minulle ei ole isä sanonut sitä kertaakaan rakastavansa puhumattakaan, että olisin koskaan saanut isältä minkäänlaista korttia ei syntymäpäivänä eikä jouluna.

Huutoa, valitusta, haukkumista olen saanut. 

Sinuna olisin iloinen tuosta kortista. Säilytä aarteena ja todisteena siitä, että sinua on isä rakastanut. Voit sitten lukea sitä, kun olet itse isäsi ikäinen.  Ikävää, että hän ei ole suojellut sinua kun olit lapsi, mutta todennäköisesti hän ei omien puutteellisten kykyjen vuoksi pystynyt siihen.

Vierailija
6/6 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaansa varmaan yrittänyt. Mutta ole ilmeiseti aikasi lapsi ja kaikki ongelmasi juontuu vanhemmistasi ja lapsuudestasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi