Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi miesystäväni hokee rakastavansa mua vaan sängyssä?

Vierailija
14.06.2013 |

Seksin aikana ja hetken sen jälkeen sanoo rakastavansa mua hullunlailla ja et oon ihana. Muulloin ei sano. Eli mitä pitää päätellä vai pitääkö mitään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mielestä seksi ja rakkaus kulkee käsikädessä, niinhän se osaltaan tekeekin, mutta :)

Niissä seksihöyryissään se uskaltaa noin sanoa.

Tai jos vastaus ei miellytä, niin kysy siltä mieheltä?!?

Vierailija
2/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miehes rakastaa sua, ja hänelle luontevaa on ilmaista se sanoin teidän intiimeillä hetkillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksi laukaisee aivoissa oksitosiinia joka taas vaikuttaa "rakkauden"-tunteeseen.

Vierailija
4/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on ainakin joidenkin "asiantuntijoiden" mukaan helpompi sanoa se tuossa yhteydessä.

Vierailija
5/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes ei rakasta sua, vaan sun pilluas. Jätä se sika.

Vierailija
6/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 14:52"]

Miehen on ainakin joidenkin "asiantuntijoiden" mukaan helpompi sanoa se tuossa yhteydessä.

[/quote]

Ex-mieheni oli kiero kuin korkkiruuvi ja pystyi näemmä pokerinaamalla sanomaan mitä tahansa kenelle tahansa missä tahansa. Ensi kerralla valitsen miehen, joka sanoo ihania asioita harvoin ja epäröiden, mutta todella tarkoittaa niitä.

Vierailija
7/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnelinen, mun mies koskaan sano oma-aloitteisesti rakastavansa minua, eikä mitään muutakaan positiivista. On puhumaton muutenkin.

Vierailija
8/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 15:14"]

Ole onnelinen, mun mies koskaan sano oma-aloitteisesti rakastavansa minua, eikä mitään muutakaan positiivista. On puhumaton muutenkin.

[/quote]

Etsi sitten uusi mies? Onko se nyt niin saatanan vaikeaa?

Vierailija
9/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 15:14"]

[/quote]

Sinä varmaan pidät sellaisesta miehestä, koska hänet olet valinnut.

Vierailija
10/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mitä miehesi vastaa kun sinä sanot rakastavasi häntä ollessanne ruokapöydässä?

Vierailija
11/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 16:13"]AP, mitä miehesi vastaa kun sinä sanot rakastavasi häntä ollessanne ruokapöydässä?[/quote]

no just ruokapöydässä en oo sanonu, mut yleensä virnistää tyhmädti ja sanoo suloseksi

ap

Vierailija
12/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se pelkää. Itselläni on myös mies, joka aina sängyssä sanoo rakastavansa, vaikkei siihen tarvita välttämättä mitään seksiä. Mieheni kuiskaa korvaan vain nukkumaan mentäessä aina tuon lauseen oli seksiä tai ei. Sänky on aika intiimi paikka lopulta ja siellä uskaltaa, jollei muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme