Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin vartaloni näyttämään sopusuhtaiselta

Vierailija
23.07.2020 |

Onko mitään toivoa? Pukeutumisvinkkejä otan epätoivoisena vastaan kun olen jo niin kyllästynyt pitkiin huppareihin.

Ikää on 29 vuotta
Olen normaalipainoinen
Pituutta on 168cm
Muhkeat ärsyttävät rinnat
Pitkähköt jalat
Lyhyt selkä
Suora tylsä lyhyt vyötärö
Leveähköt hartiat
Kapea lantio
Omistan kunnon pakarat.. eikä mielestäni kapea lantio + jykevät pakarat näytä kovin järkevältä.

Ah olen niin voittanut geenilotossa, huoh. Ihankuin olisin kursittu kokoon ylijäämä paloista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue ne vaatteet missä tuntuu hyvältä.

Noin yleisesti ottaen, sopiva liikunta voi auttaa että tuntee kehonsa omakseen. Eli tukevat rintaliivit ja lenkkarit.

Vierailija
2/5 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sopivan kokoiset vaatteet. Liian pienet tai vastaavasti rumat liian isot kaavut eivät saa ketään näyttämään hyvältä. Muista että vaatekoko voi vaihdella paljonkin eri mallisen vaatteiden vuoksi eli sovita vaatteita että löydät itsellesi sopivan koon.

Vierailija
4/5 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvista reisilihaksia.

Vierailija
5/5 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin vaatteita, jotka on tiukemmat vyötäröltä ja vyötärön yläpuolelta, mutta melko löysät lantiolta. Yläosassa kaula-aukko kohtalainen. Ei poolopaitoja tai tosi pieniä kaula-aukkoja, mutta ei myöskään kovin leveitä mistä näkyy paljon hartiaa. Tuollainen mielestäni tasoittaa vähän ylä- ja alaosan kokoeroa eikä korosta hartioita liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan