Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

$$$ JOULUNstarojen TORSTAI $$$$

13.07.2006 |

[color=red]Huomenta kaikille!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voikin nää yöt vaihdella näin???? Esikko heräsi kahden tunnin välein mielettömän huudon säestämänä koko yön, vieläkään en keksi mikä vaivan nimi oli, mutta kovasti se jokin itketti eikä rauhoittuminen tuntunut onnistuvan mitenkään päin...

Masuasukki tuntuu olevan aina näin aamusta hereillä myös, samaten iltaisin ennen nukkumaan menoa. Mukavaahan tuo on kun pieni luukuskelee! Muuten ei uutta navanympärisössä... Rakenneultraa odotellessa!

Mies menee tänään sormusostoksille... jännää! Jätin tehtävän täysin hänen ja tytön varaan, osaavat varmasti valita mulle sen kauneimman.

Kirjotelkaahan ahkerasti kuulumisia, muuten tämä työpäivä ei mene eteenpäin ollenkaan...

Terkuin Tiina 19+0

Vierailija
2/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Aurinko paistaa niin ihanasti että enää ei voinut nukkua. Vihdoin tuli se aamu (4 päivän jälkeen) että voi hakea tytöt kotiin Vaasasta hoidosta :)

ULTRAKUULUMISIA: Olin eilen yksityisellä ultrassa ja oli oikein ihana vanhempi mieslääkäri, joka selitti kaikki asiat tarkkaan. Vauva on pääalaspäin ja kooltaan juuri sen kokoinen kuin päiviä oli kasassa. Päänläpimitta 43mm ja sääriluun pituus 30mm. Varpaat ja sormet näkyi kaikki samoin kaikki elimet. Ja sitten se sukupuoli :) Eipä halunnut vaavi näyttää mitä jalkojen välissä on. Lääkäri ei suostunut ottamaan mitään kantaa mutta sanoi että näyttäisi kuin siellä jotakin olisi mutta tämän perusteella ei olisi niin varma. Tosin itse myös ultria nyt jo 2 tytöstä tuijottaneena voin todeta että eipä se tytöltä näyttänyt joten[/color][color=blue]poikaolo[/color][color=red]sen kuin vahvistui... ensi pe katsotaan sitten TYKS:ssä uudelleen.

LEFFOISTA: Leffassa istuminen näyttää olevan jo nyt tuskaan. Olimme ensi-illassa katsomassa sen Pirates of the Caribian 2 ja hui kun häntäluu oli muusina. Leffakin oli musta keskinkertainen kun jäi todella todella pahasti kesken ja ylilyöntikohtauksia oli muutamia. Toisin niille jotka juttua seuraavata intensiivisesti on varmaan kiva odottaa nyt jatko-osaa....

Eipä tässä tällä kertaa muuta... mitäs itse kullekin kuuluu??????

ILMIS rv 19 tasan!!!! *tuuletus*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa vissiin silmät harottaa matalan hempan takia (107) kun on NOIN paljon kirjoitusvirheitä :)

googlatkaa muuten ihana sivu kun nyt en saa tähän linkiksi...

eli: sikiö potilaana... luulisin että löytyy tolla se sivu..

Vierailija
4/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

täytyi tulla kirjoittelemaan, että saavat lomalaiset lukemista :-). Tosin eipä tässä taida kauheasti raportoitavaa olla.

Nukuin yön tosi huonosti, joten tänään on sitten melkein kaikki ärsyttänyt. Harvinaista kyllä, tajuan sen jo samalla kun olen ärsyyntynyt, joten en ota asioita liian vakavasti. Eilen muuten ystäväni kysyi, onko raskaus aiheuttanut mielenliikutuksia/tunnemyrskyjä, kun asiasta vitsailtiin. Itse en ole asiaa juurikaan huomannut, ehkä jotain pientä ärtymystä välillä. Miten teillä muilla?

Olen nyt useampana aamuna herännyt supistukseen tai sitten herätessä kohtu on supistunut, koska mitään kipuja ei siinä kuitenkaan ole ollut. Huvittava tunne se kyllä on, kivikova pikkupallo alavatsalla, joka pehmenee hetkessä. Jännästi se tapahtuu ainoastaan oikeastaan aamuheräilyvenyttelyissä, mistäköhän tuo johtuu.

Päivän teemaan (eli siihen ärsytykseen) sopien harmittaa kovasti, kun on tuulista ja tuuli on aiemmista päivistä jo aika viileää. Minulle olisi passannut huippuhelteiden jatkuminen vaikka syyskuun loppuun.

Perjantaita odotellessa,

Olvi

Vierailija
5/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolasta kotuiduttu ja heti uutiset tänne kertomaan. Oma täti oli lomalla ja sijainen hoiteli mutta ihan mukavasti meni kuitenkin. Kaikki ok, hemppa oli laskenut 107 ja suositteli mulle rautakuuri ettei laskis enempää. Muuten kaikki loistavasti, fundusmittaakin kokeiltiin jo ja oli 16 cm. Syke hyvä 140. Painoa oli tullut, niin kuin vähän pelkäsinkin, 600g /vko eli taas 3 kg lisää, nyt raskauden alusta jo yhteensä +7kg. Hui. Pakko alkaa pian kattomaan mitä syö, tätä menoa olen kohta iso kuin pullataikina.

eipä mulla muuta nyt, sori pelkkää omaa napaa vaan.

Mukavaa torstainjatkoa kaikille!!

äitikuu rv 18+2 (tuo ultran mukana oikea viikko, vaikka neuvola itsepintaisesti kirjoittaa 19+2.)

Vierailija
6/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on todellakin sitten matot pesty, kiitos isännän. Minä juoksin pesupaikalla pojan perässä ja mies kuurasi matot, sama homma oli jo viime vuonna. Hyvin kävi noinkin!

Tuli eilen syötyä homeista (kaupasta ostettua) valmiskakkua ja viime yönä vähän odottelin alkaako vattaa vääntää, muttei ainakaan vielä ole tullut mitään. Soitin eilen jo hysteerisenä neuvolaan, että onko tässä jotain riskiä vauvalle, mutta täti rauhoitteli, että ei ole. Harmittaa, kun mies veteli hyvällä halulla 2 isoa palaa, eikä muka ollu mitään sivumakua huomannu. Minä rupesin jo ekan suupalan jälkeen ihmettelemään homeista makua suussa... Miehet on sitten niiiiin yksinkertaisia!!! Kakussa oli vielä parasta ennen päivä kaukana edessäpäin, joten ihmetytti kuinka se niin huonoksi oli menny. Syynä varmaan nää super lämpöiset kelit! Nyt saa olla ruokien kanssa tarkkana.

Meidänkin masuasukki on todella usein iltaisin hereillä ja sitä ihmettelenkin. Poju ei ollu masuvauva-aikoihin koskaan illalla hereillä, mutta aamuisin aina herätti mut potkuillaan 4.30 kieppeillä. Olisko nyt tulossa iltavirkumpi tapaus? Vai onko tollaset asiat ihan sattumaa?

No, nyt kauppaan!

t. Päivikki 19+2

Vierailija
7/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöfiilistelijät:

Gaudia

Haikara71

marijohanna77

Tinuri

USAmama

Poikaoloiset:

Heini06

Ilmalaiva

Kultikutri

Lucy.

OUHJ

Pikkusisko

Päivikki74

RauPotar

StayAtHomeMom

Ultrassa selvinneet:

Bambi3-tyttö

Tirppana24-tyttö

Pimmi84-poika

Vierailija
8/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ihan hyvin nukuin yön. Mullakin ehkä on kyllä hemoglobiinit matalalla, kun on siihen muutenkin taipumusta, eikä noita raskausmonivitamiinejakaan tule kovin usein otettua. Ajattelin, että jos vaan söis terveellisesti...Mutta entisillä linjoilla sitä vaan mennään--ei nyt erityisen epäterveellisesti, muttei sen terveellisemmin kun ennenkään.

Toivottavasti tästä heräilen vielä, kun kaveri on tulossa hakeen tytöt rantsuun, että minä pääsen täällä sitten pakkaamaan oikeen yksinäni! Huh huh. Tosin ois kyllä ehkä aihetta mennä vähän shoppailemaankin, kun on tytsin nelivuotisia vietetään serkkujen kanssa huomenna. Et pitäis varmaan lahjakin olla. :o) Ja sitten tarttisin sandaalit Intialaiseen asuun lauantaiksi, plus ehkä jotain koruja. Ai niin, ja kakun koristeetkin huomiseksi. HHmm...mitenkähän tekis? Olen niin aikaan saamaton nykyään, että ottaa pattiin.

Joku kyselikin mielialojen vaihteluista yms. Mulla lähinnä niin, että pienetkin asiat voi tosi paljon ärsyttää, ja toisaalta taas monet " normaalijutut" on niin suloisia, kun olla voi. Lähinnä lasten kanssa olen tätä suloisuutta huomannut... Mutta sitten mulla on kyllä myös niin, että aivot on ihan sumussa välillä. Siis tuntuu, että kaikki unohtuu, ei saa mitään aikaiseksi, ei vaan siellä päässä hurise ihan samaan malliin kun ennen. Ja sitten tuo ärsyttää kovasti! Et silleen täällä.

Aurinkoiset terkut!

UM 18+2 vissiin uusien laskujen mukaan

Vierailija
9/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nopeeta noihin epäilyihin, musta tuntuu että omani on poika.

Muuten täällä päin aikas kiirettä pitää noiden töiden kans ja hillakausikin on alkamaisillaan, että ei paljo tuu tällä tytöllä olemaan tekemisen pulaa seuraavina viikkoina. Tiistai-iltana kerkesin jo ekaa kertaa suolle muutamaksi tunniksi. Kyllä ei tuo suolla tarpominen ja kyykkiminen ole enää yhtä vaivatonta ku viime kesänä, vaikkei kyllä uskois että tää odotus noin paljoa vaikuttaa kun mahakin on vielä kohtuu pieni. Niin no, voishan se tietty johtua huonontuneesta kunnostakin tai jotain..:)

Muutama päivä sitte tunsin masukin ekat liikkeet, kutitti ihanasti sisältä päin. Vieläkö pääsisi ultraan joskus. Eka ultra tosiaan vasta elokuun alkupuolella, jolloin raskausviikkoja kasassa jo päälle 22. Ei jaksais millää oottaa sinne asti...

Menipä löpinäksi, ihania kesäpäiviä teille kaikille!

Mariina 18+3

Vierailija
10/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa kirjoittelen,pinoja olen lukenut,mutta ollut niin menoa kun isäntä ollut lomalla.Tosin ma alkoi työt,olipa taas tottuminen siihen.Onneksi vielä elokuun lopulla viikon loma.Tänään käytiin hakeen mansikat ja juuri sain ne pakastettua.Olipa tosi hyviä!!

Itelle ei erikoista.Liikkeitä ei vielä tunnu,odotan kyllä malttamattoma.Sukupuolesta en osaa sanoa.Ultra kuukauden päästä,ja päätin etten tällä kertaa kysy kumpi tulossa.Edellisellä kerralla kysyin ja olihan se ihan kiva kun tiesi että tyttö siel on.Ekasta lapsesta en kysyny ja se oli kans ihan kiva jännätä loppuun saakka kumpi siellä mahtaa olla.Ja nyt kun on vaatteita kummallekin niin ei väliä kumpi.Vaikka ehkä enemmän salaa tyttöä toivonkin :)

Mä oon yrittäny vanhinta (2v 6kk)opettaa kuivaksi,mutta eipä näytä tuolla poitsulla olevan mitään tajua.Pissaa kokoajan ja mihin sattuu,tosi antoisaa luututa lattioita kokoajan.Täytynee taas unohtaa koko homma ja koittaa myöhemmin.Ja nuorimman kans oon koittanu tehä kävelyharjoituksia,mutta ei ei... samanlainen laiska vempula kun vanhimmainenkin oli.Hän lähti käveleen vasta 1v 5kk.Eli jospa tämäkin sitten,kuitenkin toiveissa ennenkuin vauva syntyy.

Oon tässä miettiny että ois aika ihana olla joulu pikku vauvan kans sairaalassa.Toisaalta ois varmaan kauheen haikeeta,mutta toisaalta aika erikoista.Luin tuossa 12/03 vauvalehteä niin siinä oli juttua " joulu sairaalassa" .Mutta ollaan vasta muutettu uuteen taloon niin tietty ois ihana olla eka joulu uudessa kodissakin.No sen näkee sitten..ei sitä tiedä mitä tässä vielä tulee...

Huomenna on neuvola,toivottavasti siellä kaikki ok.Tulipa juttua..Hyvää illanjatkoa kaikille ja jakselkaa hyvin!!

Jotto 16+1 (kateellisena katsoo kun joillakin jo 19 viikkoa täynnä,tuntuu että meitä loppukuun odottajia on ihan vähän :)

Vierailija
11/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Ehkä joku muistaakin minut alkumetreiltä, kun vielä olin näillä listoilla mukana. Piti tulla katsomaan, mitä teille muille kuuluu. Ja lisäksi kertomaan omat aika uskomattomatkin uutiset. Jo toinen peräkkäinen km siis silloin toukokuun lopulla, josta toivuin todella nopeasti. Menkat tulivat kuin nakutettuna " vanhan" kierron mukaan 4 viikkoa lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen. Koko tämän viikon ollut huimausta ja kuvotusta ja ihan sellainen olo, kuin viimeksi ennen plussaa. Menkkojen pitäisi alkaa vasta sunnuntaina, mutta ihan uteliaisuuttani ja huvikseni tein eilen testin. Ja plussaa näytti!!! Tein vielä toisenkin ja tottahan se oli! ja vanhoja hormoneja eivät olleet, se on verikokeella jo todistettu juhannuksen jälkeen (hCG silloin 9). Ja eilinen testi ei ollut edes Acon, joten hormonitaso ainakin on yllättävän korkea jo nyt. Ei tässä vielä kovin paljon tuuletella ja mieskin suhtautuu hyvin varauksella, mutta ihanaa kuitenkin. Ehkä kohta liityn tuonne maalismasuihin vai mitä ne nyt olikaan. Joten tälle palstalle ja näihin keskusteluihin palataan....

Kaikille ihanaa kesää ja onnellista odotusta!

T. hyvin hämmentynyt nasuli (3+2)

Vierailija
12/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu muistan sut.Olipa kiva lukea sinun uutinen!Oikein paljon onnea ja toivotaan että kaikki menisi hyvin ja saisit oman vauvan syliin sitten maaliskuussa!!

Jotto

Vierailija
13/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä muutaman rivin sais kirjoitettua, vaikka eipä mun odotukseen kummempia kuulu. Huomenna piti olla neuvola,mutta se siirrettiinkin terkan puolelta ensi torstaiksi. Mikä pettymys mulle, kun odotin että pääsis sinne kuuntelemaan sydänääniä. Sitten on vielä sijainen, kun vakiterkka jää lomalle, noh, tämän toisenkin luona olen käynyt aiemmin kun tuota kakkosta odotin kolme vuotta sitten!

Joku kirjoitteli kuivaksi opettamisesta. Mulla on tuo kakkonen nyt 2v7kk,ensi viikolla 2v8kk ja parina viime päivänä olen koittanu opettaa potalle niin että vaippoja ei käytetä kotona lainkaan. Eilinen päivä meni hyvin, ei tullu vahinkoja, mutta tänään on 3kertaa kastellu housunsa, sitten tympäännyin ja laitoin vaipat illaks, mutta nepä olikin kuivat ja neiti pissas pottaan ennen nukkumaanmenoa!! ja yöt ollaan oltu nyt ilman vaippaa ja aamulla heti pottaan tulee isot pisut. Jospa tämä tästä onnistuis ja sais neidin kuivaksi ennen syksyä. Esikoistyttömme oppi kuivaksi viime maaliskuussa, kun ikää oli jo 3v3kk ja ihan kertaheitolla. Jätettiin vaan vaipat kaappiin ja viikossa oli kuivaksi oppinut. Ei edes yöllä ole sattunut vahinkoja. Jäi tuo opettelu noin myöhäseks esikon kanssa, kun olin töissä, mutta sitten heti kun jäin kotiin alettiin opetella. Samoin tämä kakkonen vierotettiin tutista kevättalvellla, kun jäin kotiin. noh, nämä jutut ei kai tänne odottajien palstoille ihan kuulu,mutta on tässä meidänkin pinossa varmasti useita, joilla on ennestään lapsia....

tintti 17+0

Vierailija
14/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotolle piti tulla kommentoimaan, että ainakin taustalla palstailee toinenkin loppukuun odottaja :) Mulla on la 30.12., tosin kierron pituus taisi olla alle 28 pv ja np-ultran mukaan vauva neljä päivää isompi, joten tällä hetkellä viikkoja koon mukaan 16+2. Itse en ole vaan saanut aikaiseksi kirjoitella tänne puolelle, lähinnmä pinoudun ensikoissa. Mutta hengessä mukana ollaan! :)

Kandi & muhku 16+2