Millaiset vastatarjoukset dna:lla on nykyisin?
Siis jos vaihdan vaikkapa elisaan. Millaisella tarjouksella dna tulisi vastaan?
Dna kun on taas viilaamassa hintoja ylös.
Kommentit (12)
19.90€/kk, rajattomasti netin käyttöä, puheaikaa ja tekstareita.
16,90 100 meganen rajaton oli tarjous mulle kuin olin vaihtamassa Telialle. Elisa tarjos samaan aikaan 18,90 ja 30€ lahjakortin.
Vaimo tinki vielä halvemman rajattoman liittymän, olisko jotain 14€/kk
Vierailija kirjoitti:
19.90€/kk, rajattomasti netin käyttöä, puheaikaa ja tekstareita.
Aika paska on. Mulle ne tarjosi 21.99 ihan muuten vaan.
Pari v sitten antoivat 14.99 vastatarjouksena moi:lle eli aika paljon on siitä noussut.
Tuskin enää tulee noi hyvää tarjousta kun ostivat koko paskan pois. Nyt melkein tekisi mieli kituuttaa sillä moi:n 6e liittymällä.
Vierailija kirjoitti:
16,90 100 meganen rajaton oli tarjous mulle kuin olin vaihtamassa Telialle. Elisa tarjos samaan aikaan 18,90 ja 30€ lahjakortin.
Vaimo tinki vielä halvemman rajattoman liittymän, olisko jotain 14€/kk
Siis dna:lta 14e kk? Sisältykö eu data?
Suomessa on maailman halvimmat mobiilinetit ja te jaksatte meuhkata muutamasta eurosta :D Oletteko köyhiä vai kitsaita? Eikö teillä kaikilla ole palkka 7t/kk ja miehellä 15t/kk ?
Kaverilla Elisalta 14,50 rajaton
Kaikilta tulee hyviä tarjouksia sen jälkeen kun saavat ilmoituksen vaihdosta ja aikansa vekslaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilta tulee hyviä tarjouksia sen jälkeen kun saavat ilmoituksen vaihdosta ja aikansa vekslaa.
Joo, mutta se on siinä vaiheessa jo myöhäistä. En minä ainakaan vekslaa enää takaisin.
Entäpä uuden liittymän tarjous esim. dna:lta? Pitäisi vaihtaa koska Telia on nostanut hintoja ihan sikana, nyt jo 24,90.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on maailman halvimmat mobiilinetit ja te jaksatte meuhkata muutamasta eurosta :D Oletteko köyhiä vai kitsaita? Eikö teillä kaikilla ole palkka 7t/kk ja miehellä 15t/kk ?
Joo, köyhiä ollaan, työttömiä peruspäivärahalla ja eläkeläisiä minimi eläkkeellä. Joka eurolla on merkitystä. Mutta hyvä puoli että on aikaa kilpailuttaa operaattoreita.
Vinkkinä, että puhelinmyyjiltä ja markettimyyjiltä et saa edullista tarjousta. Etkä entisen tarjouksen umpeutuessa tulevassa uudessa tarjouksessa. Operaattoria vaihtamalla hinta tippuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta se on siinä vaiheessa jo myöhäistä. En minä ainakaan vekslaa enää takaisin.
Entäpä uuden liittymän tarjous esim. dna:lta? Pitäisi vaihtaa koska Telia on nostanut hintoja ihan sikana, nyt jo 24,90.
Tuo 23.90 tai 24.90 on kaikilla vakiotarjous. Muutaman euron saat tingittyä puhelimessa.
Up