Voiko raskauden tuntea jo rv 3?
Palelee, mahaa nippaa, voiko olla tuntemuksia raskauesta? Nyt olis kai 3+3.
Kommentit (8)
mulla alko oireet tosi aikaisin, viikkoja en muista.
No periaatteessa raskaushormonia alkaa erittyä heti kiinnittymisen tapahduttua, eli suunnilleen tuolla 3. viikollahan noin on käynyt.
Mutta itse ainakin olin tosi hyvä kuvittelemaan kaikkia oireita niinä kuukausina, kun mitään ei ollut tapahtunut ja sitten kun raskaus olikin saanut alkunsa, niin en huomannut mitään, enkä uskonut niitä ihan todellisia oireita. Kuukautisetkin oli jo 2 viikkoa myöhässä ennen kuin tein testin.
Voi, mulla kanssa oireet tullut tosi aikaisin. Hajut tehnyt pahaa, metallin makua suussa, rinnat olleet tosi arat. En vain uskonut oireisiin, kun vasta sitten, kun kuukautiset olivat myöhässä 1,5 viikkoa.
Joo itse tunsin vauvan liikkeet hyvin. Me ollaan kato kaikki tosi erilaisia. Mäkin oon laiha ni varmaa siks. Täytyy olla läskiä paljon jos ei niinku tunne.
Kyllä voi tuntea jo hedelmöityksestä lähtien. Noilla viikoillasi saat vastauksen raskaustestillä mm.clearblue, ilmoittaa viikotkin
Kyllä voi. Mulla näytti testikin plussaa ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Ja tein testin, koska tunsin oireet. Kolmas muksu oli kyseessä.
Mä ainakin huomasin. Plussasin 3+4.