Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raskauden tuntea jo rv 3?

Vierailija
14.06.2013 |

Palelee, mahaa nippaa, voiko olla tuntemuksia raskauesta? Nyt olis kai 3+3.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin huomasin. Plussasin 3+4.

Vierailija
2/8 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alko oireet tosi aikaisin, viikkoja en muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunsin jo potkut silloin...

Vierailija
4/8 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No periaatteessa raskaushormonia alkaa erittyä heti kiinnittymisen tapahduttua, eli suunnilleen tuolla 3. viikollahan noin on käynyt.

Mutta itse ainakin olin tosi hyvä kuvittelemaan kaikkia oireita niinä kuukausina, kun mitään ei ollut tapahtunut ja sitten kun raskaus olikin saanut alkunsa, niin en huomannut mitään, enkä uskonut niitä ihan todellisia oireita. Kuukautisetkin oli jo 2 viikkoa myöhässä ennen kuin tein testin.

Vierailija
5/8 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mulla kanssa oireet tullut tosi aikaisin. Hajut tehnyt pahaa, metallin makua suussa, rinnat olleet tosi arat. En vain uskonut oireisiin, kun vasta sitten, kun kuukautiset olivat myöhässä 1,5 viikkoa.

Vierailija
6/8 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itse tunsin vauvan liikkeet hyvin. Me ollaan kato kaikki tosi erilaisia. Mäkin oon laiha ni varmaa siks. Täytyy olla läskiä paljon jos ei niinku tunne. 

Vierailija
7/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi tuntea jo hedelmöityksestä lähtien. Noilla viikoillasi saat vastauksen raskaustestillä mm.clearblue, ilmoittaa viikotkin

Vierailija
8/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Mulla näytti testikin plussaa ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Ja tein testin, koska tunsin oireet. Kolmas muksu oli kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi