Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa linkittää, mutta kysyisin mielipidettä eräästä H&M-vaatteesta...

Vierailija
23.07.2020 |

Löytyy kun laitat henkkamaukan sivulla hakusanaksi haalari" ja väriksi vihreä. Haalari nro3, 22€ kun norm n.50€ ja pellavasekoitetta, yksivärinen, lyhyet hihat.

Pitäisitkö ja entäpä sen kanssa, jos kalseampi sää?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

Vierailija
2/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten et osaa??

Vierailija
4/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkin saat niin että klikkaat sen hameen sivun auki ja sitten näytön yläpuolelta maalaat sen siellä olevan linkin ja kopioit sen kokonaisuudessaan painamalla CTRL + C. Sitten liität sen tänne CTRl+V.

Vierailija
5/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://m2.hm.com/m/fi_fi/productpage.0823420002.html

Tämäkö?

jos se on tää niin tosi kiva :)

Vierailija
7/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://m2.hm.com/m/fi_fi/productpage.0823420002.html

Tämäkö?

Jep, juuri tuo, kiitos🙂

Ap

Vierailija
8/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kivalta näyttää :)

Vierailija
9/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0823420002.html

Tämäkö? En osaa sanoa näkemättä päällä. Tuo haalari vaikuttaa siltä, että jollain se voisi toimia tosi hyvinkin, mutta tuota mallia se ei kyllä pue yhtään.

Vierailija
10/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

It's a no for me.

Vierailija
11/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tossa sinänsä mitään vikaa ole, jos haalareista tykkää. Itselleni en hankkisi, koska mulla on liian iso takapuoli tuohon, olen normaalipainoinen, mutta mielestäni haalarit yleensä sopii hyvin hoikille.

Vierailija
12/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä oikein hyvältä ton mallin päällä.

Vierailija
13/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normikroppainen, mutta persevä ja povekas ja ihan näyttää kivalta päälläni, mulla on tuo siis kummassakin värissä. Ainoo vaan, että sais olla yksi nappi enemmän tuossa edustassa, koska povivako näkyy muuten helposti ja ajatellutkin lisätä sen siihen. Kangas on tosi "vahvaa" ja miellyttävää.

Ei ole kallis enää alessa.

Vierailija
14/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mallissa mättää, tyypillinen riukumalli joita käyttävät. Täällä jotkut sanoo ettei voi käyttää kys vaatetta, jos ei hoikka ja tuohan on hoikka ja kritisoitte?

Ylipäätään, ei vaatteen pitäminen saa, aikuisella ainakaan, olla kiinni kiloista, sellainen epävarmuus ja sorsiminen kuuluu enemmän nuorisovaiheeseen, valitettavasti.

Vierailija
15/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tossa sinänsä mitään vikaa ole, jos haalareista tykkää. Itselleni en hankkisi, koska mulla on liian iso takapuoli tuohon, olen normaalipainoinen, mutta mielestäni haalarit yleensä sopii hyvin hoikille.

Tästä olen eri mieltä. Tuo haalari näyttäisi heti paremmalta vähän pyöreämmän mallin päällä. Tuo laiha malli ikään kuin hukkuu tuonne haalariin, ja lopputulos on androgyyni. Se androgyyni lookkikin voisi tietenkin toimia, jos sitä tukisi samanhenkisillä asusteilla, esim. hattu ja kengät. Riippuu vähän, millaista lookkia hakee.

Vierailija
16/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii kropan jossa vähän muotojakin, tuo mallikuva mättää, koska aivan lättänä edusta, ei oikein anna realistista kuvaa siitä eikä imartele vaatetta.

Vierailija
17/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin, kiitos kommenteista. Ja en ole samanlainen muodoiltani kuin tuo malli, tilasin siitäkin huolimatta, tai ehkä just siksi:)

Kiitos teille!

Ap

Vierailija
18/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin, kiitos kommenteista. Ja en ole samanlainen muodoiltani kuin tuo malli, tilasin siitäkin huolimatta, tai ehkä just siksi:)

Kiitos teille!

Ap

Ihana olet ja opettele ottamaan linkki. Jokos, voit kysyä vastakin.

Toivottavasti haalari on toiveesi mukainen!

Vierailija
19/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo valmiiksi melko androgyyni, eikä paitamalliset asut sovi ollenkaan. Tuo haalari päällä olisin ihan mies. Sopii kyllä kurvikkaammalle naiselle, jolla pyöreitä muotoja ja naiselliset hartiat.

Mutta eikö tuommoisen kanssa ole tosi hankala käydä vessassa asioilla?

Mulla on ollut lappuhaalari, joka sekin oli ihan tarpeeksi hankala!

Vierailija
20/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkin saat niin että klikkaat sen hameen sivun auki ja sitten näytön yläpuolelta maalaat sen siellä olevan linkin ja kopioit sen kokonaisuudessaan painamalla CTRL + C. Sitten liität sen tänne CTRl+V.

Missä on kännykässä CTRL?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi