Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yh-äidiksi tarkoituksella

Vierailija
14.06.2013 |

http://i-want-to-be-a-mom.blogspot.fi/2013/06/syntyja-syvia.html

Käykääpäs lukemassa tätä blogia ja kertokaa mielipide. Tämä tyttönen siis haluaa yh-äidiksi ja hänellä ei ole miestä. Tuolla kehuskelee kun on vähentänyt suuseksiä jne. että tulisi paremmin raskaaksi. Miltähän lapsesta tulee joskus tuntumaan kun isää ei ole, äiti on satunnaisen baarisekoilun jälkeen tullut tarkoituksella raskaaksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkeleikit jääneet tytöltä kesken

Vierailija
2/14 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleisesti mitä mieltä muut mammat tällaisesta ratkaisusta ovat? Isän oikeudet tässä ainakin unohdetaan ihan kokonaan. Entä lapsen oikeudet? Kai lapsella on oikeus molempiin raskataviin vanhempiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on valmis satunnaisen tuttavan kanssa harrastamaan seksiä ilman kondomia? Aika riskin ottaa tänä päivänä sellainen ihminen.

Vierailija
4/14 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^aika monikin. Yleensä miehet kysyy vain, että "syöthän sä pillereitä", pahimmassa tapauksessa ne kysyy sen vasta aktin jälkeen. 

Vierailija
5/14 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 14:20"]

Noin yleisesti mitä mieltä muut mammat tällaisesta ratkaisusta ovat? Isän oikeudet tässä ainakin unohdetaan ihan kokonaan. Entä lapsen oikeudet? Kai lapsella on oikeus molempiin raskataviin vanhempiin?

[/quote]

Kaikki vanhemmat ei rakasta, vaikka lapset olisi hankittu yhteistuumin kuten mun vanhempani tekivät. Oma isäni ei ikinä ajattele kuin omaa napaa, en muista edes lyhyttä yhdessävietettyä hetkeä lapsuudesta.

Taitaa vielä nykyäänkin olla aika tavallista miehille ettei ne näy paljon kotona kun lapsia syntyy. Mun isän vapaa-ajan vei ja vie niinkin tärkeä asia kuin moottoriurheilu. Nyt kun oon jo muuttanut omaan kotiin niin isä kai luulee että muhun ei edes tarvi enää pitää mitään yhteyttä kun oon jo aikuinen, melkein 20. 

Vierailija
6/14 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tuossa jossain, ettei aikoisi lapsen isälle kertoa?

Vierailija
7/14 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka eroaa, alkaa yksinhuoltajaksi tarkoituksella.

Vierailija
8/14 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 15:21"]

[/quote]

Jokainen eronnut "ei ala yksinhuoltajaksi" ja vielä harvempi eronnut haluaa yksinhuoltajaksi TARKOITUKSELLA. Kaikki tuntemani täysin-yksinhuoltajat ovat halunneet sen toisen vanhemman osallistuvan lasten elämään, mutta toinen vanhempi on paennut vastuuta.

Mulle tuli eron jälkeen YHTEIShuoltajuus, viikko-viikko -systeemillä. Yhteishuoltajia ovat yleensä KAIKKI ne vanhemmat jotka tekevät lapsesta tapaamissopimuksen.

Enkä eronnut tarkoituksella. Mies rakastui työkaveriinsa pitkällä työmatkalla ulkomailla, ero oli shokki eikä mikään läpihuutojuttu.

Vierailija
9/14 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä tapauksia on ja paljon. Tehdään mieheltä salaa lapsi, ja jos mies on vähääkään varakas, niin vaaditaan elatusmaksuja ja lapsentapaamisia. Tuolla tavoin toimittuna ei oikein syvää ja rakkaudellista isä-lapsi-suhdetta voi odottaa. Naisen itsekästä toimintaa. Toivottavasti pystyy elättämään lapsensa ilman Kelan elatusmaksua. Minusta ei siihen ole tälläisessa tapauksessa oikeutettu. Mutta mikäpä tässä maassa oikeudenmukaisesti menisi.

Vierailija
10/14 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 15:27"]

[/quote]

Jokainen eronnut "ei ala yksinhuoltajaksi" ja vielä harvempi eronnut haluaa yksinhuoltajaksi TARKOITUKSELLA. Kaikki tuntemani täysin-yksinhuoltajat ovat halunneet sen toisen vanhemman osallistuvan lasten elämään, mutta toinen vanhempi on paennut vastuuta.

Mulle tuli eron jälkeen YHTEIShuoltajuus, viikko-viikko -systeemillä. Yhteishuoltajia ovat yleensä KAIKKI ne vanhemmat jotka tekevät lapsesta tapaamissopimuksen.

Enkä eronnut tarkoituksella. Mies rakastui työkaveriinsa pitkällä työmatkalla ulkomailla, ero oli shokki eikä mikään läpihuutojuttu.

[/quote]

Jos nostat yksinhuoltajakorotusta, olet yksinhuoltaja. Niin se vaan menee vaikka haluat toitottaa yhteishuoltajuutta.

Vierailija
11/14 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 15:29"]

Kyllä näitä tapauksia on ja paljon. Tehdään mieheltä salaa lapsi, ja jos mies on vähääkään varakas, niin vaaditaan elatusmaksuja ja lapsentapaamisia. Tuolla tavoin toimittuna ei oikein syvää ja rakkaudellista isä-lapsi-suhdetta voi odottaa. Naisen itsekästä toimintaa. Toivottavasti pystyy elättämään lapsensa ilman Kelan elatusmaksua. Minusta ei siihen ole tälläisessa tapauksessa oikeutettu. Mutta mikäpä tässä maassa oikeudenmukaisesti menisi.

[/quote]

Nooh, mä tunnen yhden miehen jonka lapsen kummi mun mies on. Vielä tuon lapsen ristiäisissä kyseinen isukki hehkutti isyysonnea ja kertoi kuinka kauan hän odotti että pääsee isäksi ja kuinka joutui odottamaan vielä kauemmin ennen kuin raskaus tärppäsi ja kuinka mahtava hetki se syntymä sit lopulta oli.

Muutama vuosi myöhemmin sama isukki erosi vaimostaan kun rakastui itseään paljon nuorempaan ja lapsettomaan naiseen. Tyyli muuttui ulkonäköä myöten ja alkoi juhlia kun teinit. Seuraavan kerran kun tavattiin niin isukilla oli aivan uusi versio elämästä kerrottavana: en tarkemmin ajateltuna oikeestaan halunnutkaan isäksi ja tietenkin kirosi elareita. Miehen kans naureskeltiin et oho kyllä oli tarina muuttunut kun perhe-elämä ei enää maistunutkaan ;) Eikä ole varmaan ainoa laatuaan...

Vierailija
12/14 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 15:27"]

[/quote]

[/quote]

Jos nostat yksinhuoltajakorotusta, olet yksinhuoltaja. Niin se vaan menee vaikka haluat toitottaa yhteishuoltajuutta.

[/quote]

Mä en toitota yhteishuoltajuutta, se lukee virallisessa huoltajuussopimuksessa ja se on meidän huoltajuutemme muoto: yhteishuoltajuus. 

mitä lapsilisän yksinhuoltajakorotukseen tulee, niin se menee säästöön suoraan lapsen säästötilille joka on lapsen molempien vanhempien nimissä.

Vierailija
13/14 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsensa saa jokainen nainen hankkia miten haluaa eikä siihen ole kenelläkään mitään sanomista. En ikinä vaihtaisi yh-äidin elämääni mihinkään.

Vierailija
14/14 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan selkee trolli. Joku elämäänsä kyllästynyt joka haluaa huomiota kuvitteellisella blogilla. Näit on paljon. Tylsäää.