Mies osti Peugeot 3008 uutena 32 000.
Kommentit (13)
Kuka hullu ostaa rapean ranskalaisen?
Meen taas siihen Hiltoniin Orchard Roadille
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu ostaa rapean ranskalaisen?
Onhan se laatu parantunut takavuosista.
Hyvä autovalinta.
Ranskalaisten laatu on jo vuosia ollut esim. saksalaisia parempaa ja Peugeotin mallisto lienee markkinoiden kaunein tällä hetkellä.
Itse olisin kyllä ostanut 508:n.
Söpis Audi-kundi (S4) kirjoitti:
Peugeot on kyl huono auto!!
Kirjoitat asiasta josta et ilmeisesti tiedä juuri mitään.
Mites TSI:n jakoketjut, jokos ne on saatu kestämään? Entä DSG? Entä vieläkö TFSI-mottiin pitää lisätä purkki öljyä viikossa?
On ne Audit vaan niiiiin hyviä.... :D
Eihän 3008 oo edes SUV, vaan jotain siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Mites TSI:n jakoketjut, jokos ne on saatu kestämään? Entä DSG? Entä vieläkö TFSI-mottiin pitää lisätä purkki öljyä viikossa?
Dsg:eet on saatu toimimaan, itse askihan on hyvä, alkupään megatroniikassa ongelmia ja eiköhän öljyongelmaiset ole jo korjattu tai paalattu.
Onhan bemmeissäkin egr ja jakoketju ongelmia.
Mutta käsittämätön summa rahaa paskaan autoon mennyt kun pösön osti, ensi vuonna sillä on arvoa maksimissaan 20000€ ja paljon on velka lyhentynyt? 1000€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dsg:eet on saatu toimimaan, itse askihan on hyvä, alkupään megatroniikassa ongelmia ja eiköhän öljyongelmaiset ole jo korjattu tai paalattu.
Mutta käsittämätön summa rahaa paskaan autoon mennyt kun pösön osti, ensi vuonna sillä on arvoa maksimissaan 20000€ ja paljon on velka lyhentynyt? 1000€
Ohis. Miksi joku ostas auton velaksi?
Miehesi on hieno mies. Kulkee omia polkujaan ja arvostaa ajatonta tyylikkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta 40000 euron Audin hankkinut ja sitä kymppitonnilla konerempannut onkin ostanut laadukkaan saksalaisen?
Semmonen kullanvärinen. Olen kyl pettynyt. Olisin halunnut perus farkun. Suvit on jotenkin niin...
No joo, kuka lähössä Singaporeen ens talvena?