Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako muita se, kun joku on yrittänyt soittaa? Etenkin jos yrittänyt soittaa monta kertaa

Vierailija
22.07.2020 |

Mulla iskee hirveä kauhun tunne aina kun ensimmäisenä ajattelen, että nyt jotain ihan hirveää on tapahtunut kun yritti soittaa. Vihaan puhelimia.

Kommentit (24)

1/24 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soittaja on joku tuntemani ihminen joka ei sitten vastaakaan, kun soitan itse takaisin. Muuten ei ahdista.

Vierailija
2/24 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumaperäinen reaktio, hoidettavissa siedätyshoidolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie ainaki ymmärrän ton et huoli herää. Iteki vähä huolestun jos monta kertaa soitellaan

Vierailija
4/24 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Puhelinmyyjä se kuitenkin vain on.

Vierailija
5/24 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota mitään kauhuviestiä, mutta silti ahdistaa. Puhelin on epämiellyttävä laite.

Vierailija
6/24 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siis, että joku läheinen on soittanut ja näin kuka soitti. ap 

Tuntemattomat numerot ei niin ahdista.

Vierailija
7/24 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan soita monta kertaa, jokainen tietää, että vastaanottaja soittaa halutessaan takaisin.

Toki jos on jotain todella tärkeää, laittavat viestin.

Vierailija
8/24 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Tärkeissä asioissa laitetaan viesti jos en ole vastannut soittoon.

Vierailija
9/24 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tärkeää asiaa, voi jättää viestin. En pääsääntöisesti vastaa vieraisiin numeroihin ja usein soittaja haluaa myydä jotakin. Inhoan puhelinmyyntiä.

Vierailija
10/24 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jotain tärkeää, voi laittaa viestin.

Vierailija
11/24 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan siis, että joku läheinen on soittanut ja näin kuka soitti. ap 

Tuntemattomat numerot ei niin ahdista.

No jos näin on, sulla taitaa olla isompia ongelmia ja kannattaisi etsiä sopivaa apua.

Vierailija
12/24 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oudoista prepaid-numeroista tuleviin soitteluihin ei väliä vastata. mikälie huuhaa soittelija.

Vierailija
13/24 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa! Tosin ei samasta syystä kuin aloittajalla. En ala miettimään, että onko jollekin läheiselle sattunut jotain. Enemmänkin tulee sellainen epämiellyttävä tunne ”tämä ei varmaan merkitse mitään hyvää”. Pelkään, että olen unohtanut jokin tärkeän tapaamisen tai muuten tuottanut jollekin pettymyksen.

Vierailija
14/24 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa ja olenkin sanonut että laittaisivat viestin tyyliin ei mitään tärkeää mutta jne.

jos monta kertaa soittelevat.

Vierailija
15/24 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä isäni kuoli yllättäen ja lapset oltiin yhdessä shokissa ja paniikissa kun äitiä ei meinannut saada kiinni puhelimitse. Ehkä kyse oli vain tunnista tai parista, mutta voi luoja se oli kamalaa ja musertavaa.

Olen myös menettänyt ystävän itsemuhlle enkä ikinä ole antanut anteeksi itselleni, etten vaan viitsinyt soittaa takaisin heti kun hän koitti soittaa viimeistä kertaa. Sen jälkeen ei enää vastannut :'(

Meidän perheessä soitetaan AINA takaisin toisillemme. Itse menen edelleen aikuisena paniikkiin ja kamalaan pelkoon jos koitan soittaa läheiselle eikä vastata, eikä soiteta takaisin. Se on ihan kamala tunne. Kai joku alitajuinen raju hylkäämiskokemus ja sitä seuraava maailman romahtaminen iskee päälle, onko taas jotain pahaa tapahtunut. Siis ihan oikeasti saatan saada paniikkikohtauksen ja huutoitkukohtauksen ja menen aivan raiteiltani.

Kuinkakohan tästä pääsisi eroon, tiedostan ettei ole normaalia.

Vierailija
16/24 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En vastaa koskaan tuntemattomiin numeroihin.

Vierailija
17/24 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan soita monta kertaa, jokainen tietää, että vastaanottaja soittaa halutessaan takaisin.

Itse ainakin kivuissani matkalla sairaalaan en jaksaisi alkaa tekstaamaan asioita viestintä kumppanille vaan soittaisin kerran kun vielä voin.

Vierailija
18/24 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä isäni kuoli yllättäen ja lapset oltiin yhdessä shokissa ja paniikissa kun äitiä ei meinannut saada kiinni puhelimitse. Ehkä kyse oli vain tunnista tai parista, mutta voi luoja se oli kamalaa ja musertavaa.

Olen myös menettänyt ystävän itsemuhlle enkä ikinä ole antanut anteeksi itselleni, etten vaan viitsinyt soittaa takaisin heti kun hän koitti soittaa viimeistä kertaa. Sen jälkeen ei enää vastannut :'(

Meidän perheessä soitetaan AINA takaisin toisillemme. Itse menen edelleen aikuisena paniikkiin ja kamalaan pelkoon jos koitan soittaa läheiselle eikä vastata, eikä soiteta takaisin. Se on ihan kamala tunne. Kai joku alitajuinen raju hylkäämiskokemus ja sitä seuraava maailman romahtaminen iskee päälle, onko taas jotain pahaa tapahtunut. Siis ihan oikeasti saatan saada paniikkikohtauksen ja huutoitkukohtauksen ja menen aivan raiteiltani.

Kuinkakohan tästä pääsisi eroon, tiedostan ettei ole normaalia.

Kertomasi tilanne ei ole mitenkään tavallinen tai normaali.

Itsetuhoiselle ihmiselle tulee hakea apua ja sitä myös saa, vaikka aina toisin väitetään. Jos ihminen on vaaraksi itselleen tai ympäristölleen, kyllä hän apua saa.

Vierailija
19/24 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina te jaksatte jauhaa puhelinmyyjistä😑 minä en muista minä vuonna minulle on viimeksi soittanut puhelinmyyjä, kas kun osaan pitää markkinointikiellon voimassa. Nyt olen vaihtanut prepaidiin, joten enää en tarvitse kieltoakaan.

Vierailija
20/24 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen paljon töitä, joissa tarvitsen kumpiakin käsiä ja mulle soittaminen on helpompaa, viestien näyttely turhauttaa ja keskeyttää. Puhelun voi hoitaa olkapäätä vasten yhdellä kädellä tai kaiuttimella jos on kädet täynnä. Ja varsinkin jos on asiaa johon tarvitsisi pian vastauksen ja josta ehkä pitäisi vielä ihan kysyä ja keskustella. Vtuttaa nää tekstaajat.

Koita siinä raksatikkailla maalatessa alkaa tekstaamaan kun pitää riisua hanskat ja asetella pensselit niin etteivät sotke ja näkökenttäkin rajaantuu ympäristön sijaan siihen hemmetin luuriin!!!

Mikä siinä on että ei voi soittaa takaisin, varsinkin jos sitä pyytää???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi