Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen yövuoro- mitä tekisin?

Vierailija
13.06.2013 |

Minä olen opiskelija ja mieheni työelämässä. Aloitin uudet opiskelut kun muutimme vuosi sitten ulkomaille mieheni töiden perässä. 

Ulkomaalaisena olo vieraassa maassa on totta kai joskus tunteiden vuoristorataa mutta en koe oloani kuitenkaan yksinäiseksi. Yliopisto kursseilla suurin osa opiskelijoista on ulkomaalaisia ja heidän kanssa on ollut helppo kaverustua.

Mieheni teki ensin ihan normaalia vuoroa mutta työnkuva hiukan muuttui ja nyt hänen täytyy tehdä kahden yövuoron putki kerran kuussa.Mulle tämä ei ole ollut mikään ongelma. En kyllä osaa nukkua yksin mutta yöllä olen katsellut niitä ällöromanttisia leffoja mitä mieheni inhoaa ja olen sitten aamuyöstä koisinut miehen palattua takaisin kotiin.

Miestäni tämä yövuoro kuitenkin jotenkin häiritsee...hän on yrittänyt kysellä minulta miksen hanki jotain tekemistÄ itselleni hänen yövuoron aikaan miksi olen vaan kotona..?
En oikein tiedä mitä hän tällä ajaa takaa, siis mitä muutakaan minä yöllä tekisin kuin olisin kotona ja joko  nukkuisin tai puuhalisin omia?
mieheni mielestä kumminkin pitäisi nähdä kavereita...
No yöllä kaverini nukkuvat ellei sitten ole viikonloppu, silloin juhlivat. Pitäisikö minun yrittää mennä yksi clubeille tanssimaan ? :D Mieheni sanoi että sekin parempi vaihtoehto kuin yksin istua kotona...

Mitä te muut vaimot joiden miehet tekee joskus töitä yöllä teette? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan niinku normaalit ihmiset tekee.

Vierailija
2/6 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan...? Mitä ihmettä pitäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eläisin ihan sen oman rytmin mukaan. Illalla nukkumaan ja aamulla ylös. Ja nauttisin illoista, jolloin saa olla yksin kotona ja katsoa vaikka leffoja.

olipa kumma kysymys. meillä minä teen ilta-ja yövuoroja ja ei kävisi mielessäkään et mun miehen pitäisi jotenkin valvoa. Tottakai hän menee aamulla ihan normaalisti töihin ja illalla normaaliin aikaan nukkumaan.

Vierailija
4/6 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa pitkä tarina taas ja lisäväriä oikein yliopistokurssista ulkomailla.

Miten jaksat kirjoittaa näin pitkiä sepustuksia ihan ihme aiheista?

Vierailija
5/6 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden yövuoron putki (hoh hoijaa) kerran kuussa ja naisen elämä on sekaisin. Oikeesti nyt hei. Noin riippuvainen ei voi olla...

Vierailija
6/6 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytäpä tämä viestiketju miehellesi ja niin pääsette keskustelun alkuun aiheesta. Eihän me täällä tiedetä, mitä sun miehesi tolla meinaa. Kuulostaa tosi oudolta, ettet saisi olla vain kotona..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi