Muita jotka ”suostuvat” seksissä kaikkeen?
Tältä palstalta olen oppinut, että joillekin (enimmäkseen kai naisille?) seksi on jotain mihin ”suostutaan” ja jonka sisällön myös määrittelee se mihin nainen suostuu, eli mentaliteetti seksiin on sellainen minä-lähtöinen norsunluutorniasetelma josta (yleensä nainen) hyväksyy mitä hän haluaa tehdä ja mitä ei, mihin suostuu ja mihin ei.
Miehen osa on yrittää ja ehdotella, nainen joko suostuu tai ei?
Sellainen kuva siis tulee.
Onko tuollainen yleistäkin, vai korostuuko se vain tällä palstalla?
Itselleni on aina ollut itsestäänselvää, että teen seksissä mitä toinen tahtoo (ja oletan että myös minulle tehdään, ja on tehtykin) enkä mieti miltä kaikki jutut tuntuu minusta itsestäni ja oleta, että kokoajan pitäisi olla kyse minun nautinnostani.
Kun molemmat antaa mitä toinen haluaa ja tekee kaikkensa toisen nautinnon eteen, niin ei pitäisi olla ongelmia?
Oudolta tuntuu ajatus sellaisesta seksielämästä etenkin parisuhteessa, jossa mietitään suostumusta asioihin eikä olla ns. käytettävissä vaikka ollaan kumppaneita.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta munaa hartaasti ja usein imenyt, voin kertoa, ettei enää jaksaisi. Miehelle se on SE juttu, ja olen pitänyt hänet tyytyväisenä. Nyt on vaan itselläni työstressiä ja yksin pyöritän melkein tätä perhettäkin, voin kertoa, ettei munan imeminen ole mielessäkään ja että se on oikeasti iso juttu, kun ei yhtään jaksaisi. Meillä ei ole enää kahdenkeskistä läheisyyttä ilman, että se kikkeli pitää heti työntää suuhun. Joten ei, en todellakaan suostu kaikkeen ja suosittelen muitakin miettimään, mihin kaikkeen on valmis ja kuinka kauan.
N35
Sen pitää tietysti olla molemminpuolista, itse en ikinä alkaisi miehen kanssa joka ei tyydytä minua
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta munaa hartaasti ja usein imenyt, voin kertoa, ettei enää jaksaisi. Miehelle se on SE juttu, ja olen pitänyt hänet tyytyväisenä. Nyt on vaan itselläni työstressiä ja yksin pyöritän melkein tätä perhettäkin, voin kertoa, ettei munan imeminen ole mielessäkään ja että se on oikeasti iso juttu, kun ei yhtään jaksaisi. Meillä ei ole enää kahdenkeskistä läheisyyttä ilman, että se kikkeli pitää heti työntää suuhun. Joten ei, en todellakaan suostu kaikkeen ja suosittelen muitakin miettimään, mihin kaikkeen on valmis ja kuinka kauan.
N35
M45 ja en ole vielä koskaan oma-aloitteisesti työntänyt munaa suuhun tai edes pyytänyt suihinottoja. Jokainen suikkari on tullut naisen aloitteesta. Ja niitä on ollut paljon.
Tosin, nainen saattaisi joskus jopa pitää siitä jos menisin oma-aloitteisesti tarjoamaan munaa suuhun. Pitääkin kokeilla :)
Tähän mennessä kumppani ei ole ehdottanut vielä sellaista, mitä en olisi halunnut kokeilla edes kerran. Kaikkeen on ole suostunut toista kertaa. Sitten kun ehdottaa pissa- ja kakkaleikkejä, tulen sanomaan: No thank you. Monenlaista muuta onkin jo kokeiltu, joitakin vain kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
Sen pitää tietysti olla molemminpuolista, itse en ikinä alkaisi miehen kanssa joka ei tyydytä minua
Minut tyydytetään sängyssä ihan seksiä harrastamalla, mutta se paras tyydytys olisi vaan lämmin kainalo, kunhan joku vähän hipsuttaisi selkää ja haluaisi olla lähellä. Ei aina mentäisi niihin K-18-meininkeihin.
N35
Meillä vaimo ei halua että otettaisiin kolmas pyörä (mies) mukaan sänkyyn. Myöskään hän ei halua mennä vieraisiin eikä anna minun mennä vieraisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
M45 ja en ole vielä koskaan oma-aloitteisesti työntänyt munaa suuhun tai edes pyytänyt suihinottoja. Jokainen suikkari on tullut naisen aloitteesta. Ja niitä on ollut paljon.
Tosin, nainen saattaisi joskus jopa pitää siitä jos menisin oma-aloitteisesti tarjoamaan munaa suuhun. Pitääkin kokeilla :)
Minulla sama juttu. Aina on ollut niin, että nainen on itse halunnut ottaa suihin. En pitäisi siitä, jos nainen ottaisi suihin velvollisuudesta. En haluaisi, että toinen tekee jotain vastentahtoisesti. Molemminpuolinen nautinto on kaksinkertainen nautinto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SIIS olen aina miettiny tällä palstalla samaa! Meillä nainen imee munaa niin usein kun mies haluaa ja mies tyydyttää naisen vaikkei itse olisi edes seksituulella.
Minä (nainen) annan persettä _aina_ kun kumppani sitä haluaa ja annan mielelläni.
Täällä useita joille seksi jotenkin tabu tai vaikeeta tai jotenkin pitää pihdata mieheltä.
Mä haluan aina antaa kunnon kyytiä miehelle kun vaan mahdollista.N20
Ei jumaliste olet hieno ihminen. Sääli vaan, että moni kaltaisesti käyttää seksuaalisen energiansa ja kokeilunhalunsa 16-25 v ekojen "kuumien, mutta persaukisten" poikakaverien kanssa. Näille jampoille avautuu kaltaistesi kanssa kahden Michelin tähden veroinen seksibuffet.
Myöhemmin sitten pariudutaan 25-vuotiaana jonkun hyvätuloisen pertti perusinsinöörin kanssa, jolle tarjotaan huoltoasemalounasta vastavaa seksiä. Eihän seksi mikään perusoikeus ole, mutta on se vaan masentavaa, että monet kaltaiseni kolmikymppiset miehet eivät ole eivätkä tule koskaan kokemaan kuvaamaasi vapaata seksiasennetta.
Uskomantonta tuubaa tollanen. Ihan ihme rinnastuksia, sun pitäisi miettiä että jos raha on sulle itsellesi tärkeää niin se ei tosiaan ole naisista kiinnostavaa. Tai mieti niin, että jos ne on kiinnostuneita rahasta, niin sitten ne on kiinnostuneita vaan siitä. Eikä seksistä.
Eti sellanen joka on kiinnostunut susta. Tyhmä.
terkuin ei-niin-perus, mutta nelikymppinen insinööri jolla on ollut aika hulppeeta myös seksin saralla sekä lasten äidin kanssa, sen jälkeen ja uudessa liitossakin. Mutta mä en valita, vaan teen juttuja mieluummin.
Paljon seksistä puhutaan ja välillä tenttaankin. Jos jotain uskaltaa ehdottaa tai vaikka kiinnostavan blogin tai videon linkata, niin kyllä minussa on miestä tosissani sen yrittää toteuttaa.
N35