Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka ”suostuvat” seksissä kaikkeen?

Vierailija
22.07.2020 |

Tältä palstalta olen oppinut, että joillekin (enimmäkseen kai naisille?) seksi on jotain mihin ”suostutaan” ja jonka sisällön myös määrittelee se mihin nainen suostuu, eli mentaliteetti seksiin on sellainen minä-lähtöinen norsunluutorniasetelma josta (yleensä nainen) hyväksyy mitä hän haluaa tehdä ja mitä ei, mihin suostuu ja mihin ei.
Miehen osa on yrittää ja ehdotella, nainen joko suostuu tai ei?
Sellainen kuva siis tulee.

Onko tuollainen yleistäkin, vai korostuuko se vain tällä palstalla?
Itselleni on aina ollut itsestäänselvää, että teen seksissä mitä toinen tahtoo (ja oletan että myös minulle tehdään, ja on tehtykin) enkä mieti miltä kaikki jutut tuntuu minusta itsestäni ja oleta, että kokoajan pitäisi olla kyse minun nautinnostani.
Kun molemmat antaa mitä toinen haluaa ja tekee kaikkensa toisen nautinnon eteen, niin ei pitäisi olla ongelmia?
Oudolta tuntuu ajatus sellaisesta seksielämästä etenkin parisuhteessa, jossa mietitään suostumusta asioihin eikä olla ns. käytettävissä vaikka ollaan kumppaneita.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis uskon, että just naiset uein tekevät just tasn mitä mies haluaa...ja mies ei just tasan tee mitään mitä nainen haluaa. Kosk mies haluaa (täällä luetun perusteella) kalun suuhun heti ja hti kalun pilluun ja kun saanut niin nukkuumaan tyytyväisenä. SIINÄ SUOMALAINEN TOSI RAKASTAJA  - eikö olekkin houkutteleva!??

Kyllä niille pihtarivaimoille on ihan helvetin  hyvä syy, eikö olekkin?

Vierailija
2/30 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me tehdään ainakin molemmin puolin, mitä toinen haluaa. Ja mikä ongelma se on ottaa se kalu suuhun? Ompas tosi iso juttu. Jos vaimo haluaa suuseksiä, totta helvetissä hän sitä saa! Naurattaa tämä ainainen vinkuminen jostain suohinotosta. Ihan kun nainen olisi tehnyt valtavan suuren urotyön, kun ottaa mieheltään suihin, oi että. Ja vielä pitäiai se spermakin jotenkin käsitellä, siis mä en keztä!!! Kyllä se pillukin nesteitä erittää kun sitä nuollaan. Naidaan, imetään, nuollaan ja nautitaan, ennen kuin kuollaan!!!

Nautitaan reilusti toisistamme!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS olen aina miettiny tällä palstalla samaa! Meillä nainen imee munaa niin usein kun mies haluaa ja mies tyydyttää naisen vaikkei itse olisi edes seksituulella.

Minä (nainen) annan persettä _aina_ kun kumppani sitä haluaa ja annan mielelläni.

Täällä useita joille seksi jotenkin tabu tai vaikeeta tai jotenkin pitää pihdata mieheltä.

Mä haluan aina antaa kunnon kyytiä miehelle kun vaan mahdollista.

N20

Vierailija
4/30 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ongelma: Molempien "fetissi" on toisen nautinto. 

Molemmat haluavat että toinen nauttii. Naiseni ottaa usein suihin loppuun asti koska tietää että nautin siitä. Minä panen naista päällä tavalla jota hän rakastaa. Hän ei niin välitä suuseksistä koska laukeaa siitä niin nopeasti ja haluaa mielummin laueta panemalla.

Niinpä se on tätä: Mitä sä haluisit? Eiku sano mitä SÄ haluat! jne.

Vierailija
5/30 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu hyvä kun kaikki saa....ehkä

Toivottavasti. Myös ne nuoret  naiset jotka vain rakastavat sitä antamista niille mihille jotka todellakin nauttivat panemisesta. Jos joku aikuinen ymmärtää mitä tarkoitan.. 

Vierailija
6/30 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeessä tällisia tämän ketjun unelmanaisia on? Oma otanta ja kaveripiirin jutut kertovat, että

- 1/3 pihtaa niin, että seksiä on kerran kahdessa kuussa

- 1/3 on lahnana 1 krt/vko velvollisuudentunnosta

- 1/3 panostaa millään tavalla seksiin ja pitää sitä tärkeänä

Vierailija
7/30 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla naiset kilpailevat siitä "not like other girls"-kruunusta (N20 ilmoittautui jo) ja miehet vihaavat naisia, erinomainen asetelma laadukkaille keskusteluille. Tällä palstalla on myös paljon homoja, jotka kirjoittavat kommentteja muka-naisina ja naisia jotka kirjoittavat kommentteja miehinä. Vaikka täällä vaikuttaa olevan lähinnä idiootteja ei pidä menettää uskoaan ihmisiin ja luulla, että tällaisia idiootteja kaikki ovat.

Ja joo itse tykkään about kaikesta,tasavertaisesta suutelemisesta ja kemiasta likaisiin alistus leikkeihin (täällä muuten outo käsitys, että naiset tykkäisivät kun mies tekee yksin temput ja nainen aina vikisee, ei taaskaan pidä ottaa tätä palstaa liian todesta). Kohdalle on osunut miehiä, jotka luulivat että seksi loppuu sen 3 min yhdynnän jälkeen koska mies kairasi itsensä maaliin. On ollut miehiä, joilta on saanut ottaa poskeen mutta itse eivät olekaan nuolleet. On ollut mies, joka ei halunnut muualla kuin pimeässä mäkkärissa, muuten kaikki meni kyllä just jees. Enimmäkseen on kyllä löytynyt se sama aaltopituus ja haluttu tehdä kaikenlaista ilman pakon tunnetta. Avoin suhde niin monenlaisia miehiä päässyt näkemään.

N27

Vierailija
8/30 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis  niinkö on surkeeta? Voi ei.  Meillä leiskuu :D Ihanaa.

Vierailija
9/30 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeässä makkarissa*

Vierailija
10/30 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIIS olen aina miettiny tällä palstalla samaa! Meillä nainen imee munaa niin usein kun mies haluaa ja mies tyydyttää naisen vaikkei itse olisi edes seksituulella.

Minä (nainen) annan persettä _aina_ kun kumppani sitä haluaa ja annan mielelläni.

Täällä useita joille seksi jotenkin tabu tai vaikeeta tai jotenkin pitää pihdata mieheltä.

N20

Ei jumaliste olet hieno ihminen. Sääli vaan, että moni kaltaisesti käyttää seksuaalisen energiansa ja kokeilunhalunsa 16-25 v ekojen "kuumien, mutta persaukisten" poikakaverien kanssa. Näille jampoille avautuu kaltaistesi kanssa kahden Michelin tähden veroinen seksibuffet.

Myöhemmin sitten pariudutaan 25-vuotiaana jonkun hyvätuloisen pertti perusinsinöörin kanssa, jolle tarjotaan huoltoasemalounasta vastavaa seksiä. Eihän seksi mikään perusoikeus ole, mutta on se vaan masentavaa, että monet kaltaiseni kolmikymppiset miehet eivät ole eivätkä tule koskaan kokemaan kuvaamaasi vapaata seksiasennetta.

Vierailija
11/30 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla naiset kilpailevat siitä "not like other girls"-kruunusta (N20 ilmoittautui jo) ja miehet vihaavat naisia, erinomainen asetelma laadukkaille keskusteluille. Tällä palstalla on myös paljon homoja, jotka kirjoittavat kommentteja muka-naisina ja naisia jotka kirjoittavat kommentteja miehinä. Vaikka täällä vaikuttaa olevan lähinnä idiootteja ei pidä menettää uskoaan ihmisiin ja luulla, että tällaisia idiootteja kaikki ovat.

Ja joo itse tykkään about kaikesta,tasavertaisesta suutelemisesta ja kemiasta likaisiin alistus leikkeihin (täällä muuten outo käsitys, että naiset tykkäisivät kun mies tekee yksin temput ja nainen aina vikisee, ei taaskaan pidä ottaa tätä palstaa liian todesta). Kohdalle on osunut miehiä, jotka luulivat että seksi loppuu sen 3 min yhdynnän jälkeen koska mies kairasi itsensä maaliin. On ollut miehiä, joilta on saanut ottaa poskeen mutta itse eivät olekaan nuolleet. On ollut mies, joka ei halunnut muualla kuin pimeässä mäkkärissa, muuten kaikki meni kyllä just jees. Enimmäkseen on kyllä löytynyt se sama aaltopituus ja haluttu tehdä kaikenlaista ilman pakon tunnetta. Avoin suhde niin monenlaisia miehiä päässyt näkemään.

N27

JUU miehet vihaavat naisia, vaikka toisin luulis..27 vee naiselta hyvä arvio. Oma tyttär saman ikäinen muuten. Ihmettelen tätä aina vaan.. miksi miehet halveksivat naisia. En tajua.

Vierailija
12/30 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

Ei jumaliste olet hieno ihminen. Sääli vaan, että moni kaltaisesti käyttää seksuaalisen energiansa ja kokeilunhalunsa 16-25 v ekojen "kuumien, mutta persaukisten" poikakaverien kanssa. Näille jampoille avautuu kaltaistesi kanssa kahden Michelin tähden veroinen seksibuffet.

Myöhemmin sitten pariudutaan 25-vuotiaana jonkun hyvätuloisen pertti perusinsinöörin kanssa, jolle tarjotaan huoltoasemalounasta vastavaa seksiä. Eihän seksi mikään perusoikeus ole, mutta on se vaan masentavaa, että monet kaltaiseni kolmikymppiset miehet eivät ole eivätkä tule koskaan kokemaan kuvaamaasi vapaata seksiasennetta.

Kyllä sullekin vielä löytyy joku seksuaalisesti himokas nainen jostain, toivotaan ainakin?

Elämä on sillain laadukkaampaa, kun voi heilutella kumppanille persettä ja huomata sen toisen kiihotus.

-T sama N20, jolle vastasit

Vierailija
13/30 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

Hahah ei kyllä oo mikään not like other girls kilpailu, haiskahtaa sun viestin puolelta katkeeuudelta kun ei makuuhuoneen puolella uskalleta harrastaa seksiä muutakun valot kiinni. 😳

Parempi asenne kehiin, en mä yrittäny mitään tässä kehuskella. Alotuksessa kysyttiin, mä vastasin rehellisesti.

N20

Vierailija
14/30 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

En ota muuhun kantaa, mutta on ihan normaalia et miehet/pojat on 16-25-vuotiaina enemmän tai vähemmän persaukisia, joten on ihan luonnollista että 16-25v naiset/tytöt ovat persaukisten kanssa.

Itselläni ei ole koskaan kiinnostanut miehen varallisuus, kunhan tekee jotain eikä vaan loju kämpillä.

Sivusta

Vierailija
15/30 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

Kyllä sullekin vielä löytyy joku seksuaalisesti himokas nainen jostain, toivotaan ainakin?

Elämä on sillain laadukkaampaa, kun voi heilutella kumppanille persettä ja huomata sen toisen kiihotus.

-T sama N20, jolle vastasit

Meinaatko, että jostain löytyy nainen joka kiihottuu silminnähden kun tuo mies heiluttelee persettä?:D

Vierailija
16/30 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

JUU miehet vihaavat naisia, vaikka toisin luulis..27 vee naiselta hyvä arvio. Oma tyttär saman ikäinen muuten. Ihmettelen tätä aina vaan.. miksi miehet halveksivat naisia. En tajua.

Täällä myös 27v nainen, eikä ole tullut vastaan miestä jota ei kiinnostaisi minun nautintoni.

Minkäänlaiseen halveksintaan en myöskään ole törmännyt.

Toki en yleistä tämän oman kokemukseni pohjalta mitään, toivottavasti ei muutkaan omansa!

Sivusta

Vierailija
17/30 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Hahah ei kyllä oo mikään not like other girls kilpailu, haiskahtaa sun viestin puolelta katkeeuudelta kun ei makuuhuoneen puolella uskalleta harrastaa seksiä muutakun valot kiinni. 😳

Parempi asenne kehiin, en mä yrittäny mitään tässä kehuskella. Alotuksessa kysyttiin, mä vastasin rehellisesti.

N20

Niin yksi mies halusi pitää valot kiinni koska oli epävarma kehonsa osasta. Onko sulta testattu dyslexia btw?

sitä vaan, että on kyllästyttävää lukea 20 v:n kauhistelua parisuhteista joissa "pihdataan"/ei haluta enää toinen toisiaan. Et mahdollisesti ole elänyt pitkään kimpassa. 7 v on meillä ratkaiseva ero, jonka aikana ehkä jo hoksaa, että 7 v ja mahdollinen loppu elämä saman ihmisen kanssa ei vaan innosta samalla tavalla kuin alussa. Siitä se "pihtaaminenkin" varmaan monesti johtuu. Ei

vaan siitä, että (me naiset) tykätään enemmän pihtailusta kuin seksistä nauttimisesta. Itsellänii haluja laskee ainakin ajatus siitä, että kaikki muu on sitten kielletty vaikka seksi onkin superhyvää eikä siitä varsinaisesti mitään puutu.

Tämä keskusteluhan alkoi sen pohtimisesta onko seksi etenkin naisten mielestä jotenkin epämukavaa hommaa, johon ei haluta suostua tai jos suostutaan niin siitä ei todella nautita kuin kapealla mukavuusalueella. Onneksi se ei ole niin, useimpien seksielämä on parempaa kuin täältä saa yleensä lukea.

Vierailija
18/30 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUU kyllä 20 vuotiaat tietää miten  mennään.. ;D

Vierailija
19/30 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole havainnut aloittajan kuvaamaa ilmiötä. Mielestäni täällä sekä miehet, että naiset valittavat aika tasaisesti haluttomasta kumppanista tai huonosta seksistä. Vastaavasti täällä on sitten toinen joukko aktiivisia ja himokkaita ihmisiä jakamassa kokemuksiaan. Jännästi nämä aktiiviset ja himokkaat ovat useimmiten joko alle kolmikymppisiä tai sitten yli viisikymppisiä. Jokainen voi päätellä, miksi siinä välissä on uupunut, pettynyt ja haluton ikäryhmä.

Omasta mielestäni seksissä ei kuulu "suostua" kaikkeen, mikäli se ei tunnu itsestä hyvälle. Tässäkin ketjussa suostuvat naiset puhuvat lähinnä suihinotoista ja pepputouhuista, jotka ovat kuitenkin ihan normaalia seksiä, eivät mitään ihmeellistä. Entä sitten kun kumppanilla on joku sellainen fetissi, mikä on itselle silkka kauhistus? 

Itse olen seksuaalisesti avoin ja puhun mielelläni sekä omista että kumppanin haluista. Käyn näitä keskusteluja mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, jotta emme seuralaisen kanssa haaskaa toistemme aikaa liian eriävien seksihalujen kanssa. Tämä on toiminut hyvin, koska suhteissani on ollut aina paljon hyvää, intohimoista ja vaihtelevaa seksiä. Nykyisessä suhteessa olen ollut viisi vuotta, seksiä on paljon, löydämme aina toisistamme uusia puolia ja juttuja mitä yhdessä kokeilla.

N33

Vierailija
20/30 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JUU kyllä 20 vuotiaat tietää miten  mennään.. ;D

Jep. Toisaalta itselläni ei ole kyllä asenne seksiin muuttunut siitä kun olin 20-vuotias, nykyään vaan nautin syvemmin ja seksi on eri tavalla kokonaisvaltainen kokemus kuin silloin.

Nautin myös miehen vartalosta ihan eri intensiteetillä ja herkkyydellä kuin 20-vuotiaana.