Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin tunnen itseni "sairaaksi"

Vierailija
12.06.2013 |

Vittuilkaa minut terveeksi, kiitos! Ihastuin justiin lähes tissistä vieroitettuun kesätyöläiseen, itse olen kohta nelikymppinen ja tuo pentu luulee, että esittelemällä kroppaansa saisi minun "pasmat sekaisin" ja lisää liksaa, todellisuudessa voisin kerran panna ja se siitä. Vittumainen ottaa tyttöjä töihin kun kiehnäävät "avuillansa" sama kuin alkoholisteille viinapaukku, itse olen "pilluaddikti" onneksi naiseni ymmärtää tarpeeni/sairauteni ja toimii tarpeiden mukaan, nymfohan sekin on. Yksityinen psykiatri ei osannut auttaa, väitti ettei miehessä voi olla vikaa jos pillu kiinostaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Sinulla on asiat hyvässä jamassa sen suhteen, että itse tiedostat tuon tilasi ja naisesi on ymmärtäväinen ja samanhenkinen. Tyhmä tuo psykiatri. Jos sinulle tulee epämukava olo niiden tyttösten käytöksestä, niin voit toki huomauttaa nätisti asiasta. Muista, etteivät ne nuoret naiset todellakaan tiedä, mitä päässäsi liikkuu, joten ei koko asiaa voi heidän niskoilleen sälyttää. On luonnollista, että tyttöset testaavat vetovoimaansa ja naisellisuuttansa vanhempaan mieheen. Ajatusten työstäminen voi auttaa, ts. opettelet väkisin ajattelemaan muuta (vaikka arkihuolia tai työasioita) kun pillu meinaa liiaksi vallata mielen. Tai sitten yrität ottaa sen päivän piristeenä ilman hinkua päästä konkreettisesti kenenkään housuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi