Kuinka helppoa 30vuotiaan miehen on löytää vaimo lapista?
Kommentit (53)
Jos olet komea ja korkeakoulutettu niin hyvät mahdollisuudet. Muuten ei koska Lapissa on liikaa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin oulussa Tinder naisten taso on parempi kuin pk-seudulla tai kotialueellani pohjanmaalla. Minusta tuntuu että pohjoisempana löytä helpommin tasokasta seuraa.
t. mies
Ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella. Oululaiset taas sanovat etelästä löytyvän parempaa seuraa.
Hyvin vaikeata. Siellä, kuten muuallakin maaseudulla, on niin harva asutus ja asukkaat iäkkäitä että saat vierailla monessa torpassa ennen kuin löydät ensimmäistäkään itsesi ikäistä vapaata naista.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet komea ja korkeakoulutettu niin hyvät mahdollisuudet. Muuten ei koska Lapissa on liikaa miehiä.
Komea olen atk inssi...
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vaikeata. Siellä, kuten muuallakin maaseudulla, on niin harva asutus ja asukkaat iäkkäitä että saat vierailla monessa torpassa ennen kuin löydät ensimmäistäkään itsesi ikäistä vapaata naista.
Ei haittaa jos on nuorempi,yli 18 pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne lapin tytöt katsokaan boomeria päin :D
Vierailija kirjoitti:
Kokeilen sitä tinderiä ja badoooa
Vaimojahan siellä just onkin, toisinkuin vapaita naisia. Että varmaan helppo löytää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin oulussa Tinder naisten taso on parempi kuin pk-seudulla tai kotialueellani pohjanmaalla. Minusta tuntuu että pohjoisempana löytä helpommin tasokasta seuraa.
t. mies
Se ei ainankaa päde tinderin lapin miehiin 😂😂😂
Ovatko ne tosiaan niin tupakkaviinamiehiä ettei muuta elämää ole???
...voi vtu oikeasti mun silmiä. Luulin, että tuossa luki "vaimo lapsista" ja olin vaan että miten tää alotus on yhä palstalla.
Joo pitää varmaan mennä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaimojahan siellä just onkin, toisinkuin vapaita naisia. Että varmaan helppo löytää
Eikai kaikki vaimoja voi olla?? On sinkkunaisiakin olemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea olen atk inssi...
Mikä on atk? Sitä sanaa käytettiin 90-luvulla viimeksi. Oletko sittenkin viiskymppinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mä en katsois ees 30v kurppaa päi
N19
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Olen kyllä samaa mieltä. Ainakin OYS:SSa oli kyllä todella kauniita naisia
mies52v
Vaikeeaa