Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvottaa 30+ miehet, jotka sekaantuvat alle 25 -vuotiaisiin.

Vierailija
12.06.2013 |

Kyllä kolmekymppinen, joka pitää parikymppistä seksuaalisesti kiinnostavana, on PEDOFIILI. Varmasti jokainen kolmekymppinen allekirjoittaa tämän. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaginen 25. 

Okei. Menen leikkimään nukeilla kunnes olen ylittänyt tuon maagisen iän. Sitten muhun saa sekaantua kaikki namusedät. 

Vierailija
2/14 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä keksin!

Ikiksellä on persoonallisuushäiriö ja koska epävakaan murrosikä on ohi viimeistään 25 vuotiaana, niin tästä tämä maaginen 25!!!

Nyt se on +30, mutta taitaa viel mennä se 10 vuotta ennen kuin aikuistuu :)

Näreissään on kun on seurustellut pitkään vanhemman miehen kanssa joka on vaan tätä käyttänyt hyväkseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites kun mun ystävä joka oli jo täyttänyt 30, pokasi 24-vuotiaan miehen? Ei se musta ollut tarkemmin ajateltuna yhtään hölmöä. Ovat edelleen yhdessä, tuosta jo 12 vuotta sentään.

Vierailija
4/14 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani about 21 (naispuolinen), mulla oli sänkykaverina mies +50.  :DD

Vierailija
5/14 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vaan tykkään noista pedofiileista 30-40 v miehistä, jotka mua 23 v hyväkseen käyttää. <3 aikuiset miehet ne vaan osaavat sekä keskustella että huolehtia tarpeistani.

Vierailija
6/14 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 22:32"]

Kyllä mä vaan tykkään noista pedofiileista 30-40 v miehistä, jotka mua 23 v hyväkseen käyttää. <3 aikuiset miehet ne vaan osaavat sekä keskustella että huolehtia tarpeistani.

[/quote]

Tuon +50 miehen kanssa ei taas toiminut ollenkaan. Tai siis, hänellä ei toiminut... Toimineeko sen ikäisillä muilla..?

T: Vitos kirjoittaja

Vierailija
7/14 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias mies ja seurustelen 23-vuotiaan kauniin, älykkään, kunnianhimoisen ja tasapainoisen naisen kanssa.

Varmaan ymmärrät, jos jätän allekirjoittamatta?

Vierailija
8/14 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23, ja seurustelen 31-vuotiaan kanssa. Ikäero on suurempi, kun "suunnittelin", ihannemies olisi ollut ehkä 25-29, mutta minkäs tekee kun rakastuu ;)
Tätä vanhempi olisi ollut ihan turn off, vaikka eihän tavatessa ensimmäisenä ikää kysytä.. Mies on kaiken lisäksi aika babyface ;D

Vierailija
9/14 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis minuakin ällöttää oma parisuhteeni jossa kaksi koulutettua työssäkäyvää aikuista viettää aikaa yhdessä sängyssä ja sen ulkopuolella.

Vierailija
10/14 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se vasta kuvottavaa onkin kun heistä vanhenee 90+ ja sekaantuu alle 85 vuotiaisiin jotka ovat hädintuskin eläkkeelle edes ehtinyt.

Vierailija
11/14 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, tuu tänne mä halaan sua. Viel parikymmentä tällasta avausta, niin koko Suomi on sun kanssa samaa mieltä.

Vierailija
12/14 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutuksena AP:lle mitä pedofiili tarkoittaa:

Pedofilia (kr. παιδοφιλία < παῖς 'lapsi' + φιλία 'rakkaus') eli lapsikohteinen seksuaalihäiriö[1] on parafilia, jossa pedofiiliksi kutsutun yksilön seksuaalinen suuntautuminen kohdistuu lapsiin eli henkilöihin, jotka eivät ole sukupuolisesti kypsyneitä. Pedofiilien sukupuolinen kiinnostus kohdistuu yleensä 8–10-vuotiaisiin tyttöihin ja 10–13-vuotiaisiin poikiin.

Vierailija
13/14 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten musta tuntuu että juurikin tuon ikäisten seksi ja parisuhde kumpikin toimisi ? mitä tää 30v miesten mollaaminen täällä nyt oikeestaan on,onko jonkun mies ottanut itselleen nuoremman kun niin kovasti suututtaa,

Vierailija
14/14 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 23:15"]

miten musta tuntuu että juurikin tuon ikäisten seksi ja parisuhde kumpikin toimisi ? mitä tää 30v miesten mollaaminen täällä nyt oikeestaan on,onko jonkun mies ottanut itselleen nuoremman kun niin kovasti suututtaa,

On. Tunnetaan nimellä "ikäerohullu". Miehensä lähti nuoren pimun matkaan.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi