Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olla rohkeampi sängyssä

Vierailija
22.07.2020 |

Haluaisin välillä olla itsekin aktiivinen osapuoli seksissä, ettei mieheni tarvitse aina rehkiä. Olisin valmis kokeilemaan kaikkea uutta, asentoja ja liikkeitä. Ajatuksena kuulostaa hyvältä ja toteutuskelpoiselta. Mutta sitten kun pitäisi ryhtyä hommiin minulle tulee kauhea paniikki "mitä jos en osaakkaan tehdä sitä asentoa oikein tai sitä liikettä?" Mitä jos en jaksakkaan kauaa?" Tai jos näytän tyhmältä?"
Miten saisin rohkeutta kokeilla uutta, ja luottaa itseeni että pystyn siihen tai että uskaltaisin edes kokeilla?
Haluaisin päästä tästä epävarmuudesta pois.
Vinkkejä?
N27

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on sille miehelle. Epävarmuudet on vain ohitettava ja toimittava.

Totta kai kaikki toivoisi saavansa sen perinteisen naisen roolin. Naiset makaavat ja sitten huomauttavat jos teit virheen.

Kaksi yhtäaikaa innokasta pärjää seksissä paremmin. Paineet onnistumisesta tasaantuu.

Jos siis onnistut heittäytymään niin saat palkinnon parempana seksinä.

Vierailija
2/12 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luotat mieheesi ja uskallat hänelle kertoa että halauisit kokeilla jotai uutta mutta et tiedä miten se onnistuu. Voitte yhdessä katsoa miten menee ja vaikka harjoitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai kaikki toivoisi saavansa sen perinteisen naisen roolin. Naiset makaavat ja sitten huomauttavat jos teit virheen.

Kaksi yhtäaikaa innokasta pärjää seksissä paremmin. Paineet onnistumisesta tasaantuu.

Jos siis onnistut heittäytymään niin saat palkinnon parempana seksinä.[/quote!

Anteeksi - perinteisen naisen roolin? Siis minkä? Toivottavasti romukopassa nuo perinteiset roolit! Itse olen aloitteellinen ja rohkea, pyydän miestä tekemään juttuja - olenko siis huono ? en usko ollenkaan. Mies nauttii ja niin minäkin umpihulluna kaikesta.

Seksi tehty kaikkien nautittavakasi!

Vierailija
4/12 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yhdessä jutella miehen kanssa jos haluat kokeilla jotain uutta. Ja kertoa myös rehellisesti että sinua jännittää, ja olet epävarma miten onnistut. Kun miehesi tietää asiasta hän voi auttaa tekemään olosi mukavammaksi ja varmemmaksi.

Vierailija
5/12 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviit vain miehen luottamuksen. Harvoin kukaan järkevä ihminen, joka toisesta välittää tuomitsee toisen epäonnistumisen. Jos mies tuomitsee, niin ei ole kasvanut vielä aikuiseksi. Intiimeille asioille pitää pystyä nauramaan yhdessä.

Vierailija
6/12 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siis onnistut heittäytymään niin saat palkinnon parempana seksinä.[/quote!

Anteeksi - perinteisen naisen roolin? Siis minkä? Toivottavasti romukopassa nuo perinteiset roolit! Itse olen aloitteellinen ja rohkea, pyydän miestä tekemään juttuja - olenko siis huono ? en usko ollenkaan. Mies nauttii ja niin minäkin umpihulluna kaikesta.

Seksi tehty kaikkien nautittavakasi!

No yleensä naiset vaan makaavat kun lahnat rannalla.

Vierailija
7/12 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no sentään jotkut naiset haluavat olla myös aktiivisia että mies ei joudu aina kaikkea työtä tekemään. Minä olen taas tottunut siihen että nainen vaan makaa jalat leveänä eikä tee mitään muuta.

M29

Vierailija
8/12 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on unelmanainen yksistään siksi, että miettii puolisonsa tyydyttämistä pelkän itsensä sijaan. Hyvin suuri osa naisista vaan makaa, antaa miesten tehdä työt ja valittaa jälkikäteen, jos jokin ei mennyt niin kuin Cosmopolitanissa luvattiin

Vierailija
9/12 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on unelmanainen yksistään siksi, että miettii puolisonsa tyydyttämistä pelkän itsensä sijaan. Hyvin suuri osa naisista vaan makaa, antaa miesten tehdä työt ja valittaa jälkikäteen, jos jokin ei mennyt niin kuin Cosmopolitanissa luvattiin

Joo ja ei.

Suuri osa naisistavarmaan makaa - mutta miksi? Perinteiset syyt..nainenhan on huono jos haluaa yms. ja miehet ei etsi tietoa mikä naiselle tuo nautinnon! Ainoastaan on varmaa se. kun mies panee  mies  saa nautinnon. Onko tämä reilu peli? Ja miehet ei taas taatusti vastaa, ne sukukalleusukot.

Vierailija
10/12 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstaa vain miehiä joita himoitset.

Ei tarvitse kuin ahmia miestä kaikilla tavoilla. Mitä tarkoitat, että et jaksaisi? Vai onko terveydessäsi jotain vikaa? Asentoahan voi vaihtaa samantie kun se ei enää tunnu jostain syystä hyvälle.

Ei kannata hirveesti suunitella ja miettiä vaan mennä himojen mukaan ja myös pyytää mitä haluaa. Ja mihin haluaa.

Vierailija
11/12 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluan sit naisekseni.

Vierailija
12/12 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut siis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän