Miten päästä yli miehestä, joka ilmiselvästi vedättää?
Tilanne se, että mies (työkaveri) sai minut kiinnostumaan itsestään ja sen kun huomasi, niin ihan selvästi nauttii tilanteesta? On päässyt niskan päälle tässä asiassa, missä oli itse ensin osoittamassa kiinnostusta:(. Huomaa että odotan jotain aloitetta. Molemmat perheellisiä ja vihaan itseäni, että olen joutunut tähän tilanteeseen. Kumpa ei olisi ollenkaan aloittanut tätä tuo mies. Miten pääsen yli tästä? Silti tuntuu olevan aidon kiinnostunut minusta ja taas sittentulee sellainen fiilis, että tykkää vedättää....
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 20:10"]
Katso perhettäsi ja ukkoasi
Jos tekee vierasta mieli, eroa heistä ensin. Lapset toki isälleen, he ansaitsevat kunnollisemman vanhemman.
[/quote]
Tunteilleni en voi mitään. Järki taistelee koko ajan tunteita vastaan ja kuten sanoon, EN haluaisi tätä tilannetta!! Elämä oli yksinkertaista ennen! Ap
Tunteilleen ei tosiaan voi yhtään mitään: jos vaikka tuntuu vahvasti siltä, että joku naapuri on piestävä - niin siinäpä kiemurtelet niin kauan, kun kyseisen naapurin terveys on tallella!
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 20:14"]
Jos tekee vierasta mieli, eroa heistä ensin. Lapset toki isälleen, he ansaitsevat kunnollisemman vanhemman.
[/quote]
Tunteilleni en voi mitään. Järki taistelee koko ajan tunteita vastaan ja kuten sanoon, EN haluaisi tätä tilannetta!! Elämä oli yksinkertaista ennen! Ap
[/quote]
Kyllä sä ihan oikeesti voit. Ajatteleppa mitä tuntisit, jos miehesi tekisi tuon sinulle?
Parisuhteeseen pitää panostaa. Sulla on aikma paljon menetettävää.
Joskus nuorena mulla oli suhde työkaverin kanssa, ja usko: kun suuri tunne katosi, mä' inhosin itseeni ja sitä työkaveria. Mä voin vieläkin yli kahden kymmenen vuoden jälkeen kokea puistatusta siitä, kuinka tyh mä mä olin.
Vai..onko kaikki jokaisen pakko kokea kantapään kautta..eli et voi vai uskoa?Ihastuksesta pääsee oikeasti tosi helposti yli.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 20:20"]
Tunteilleen ei tosiaan voi yhtään mitään: jos vaikka tuntuu vahvasti siltä, että joku naapuri on piestävä - niin siinäpä kiemurtelet niin kauan, kun kyseisen naapurin terveys on tallella!
[/quote]
Hohoijaa. Et sitten parempaa vertailua löytänyt!
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 20:14"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä sä ihan oikeesti voit. Ajatteleppa mitä tuntisit, jos miehesi tekisi tuon sinulle?
Parisuhteeseen pitää panostaa. Sulla on aikma paljon menetettävää.
Joskus nuorena mulla oli suhde työkaverin kanssa, ja usko: kun suuri tunne katosi, mä' inhosin itseeni ja sitä työkaveria. Mä voin vieläkin yli kahden kymmenen vuoden jälkeen kokea puistatusta siitä, kuinka tyh mä mä olin.
Vai..onko kaikki jokaisen pakko kokea kantapään kautta..eli et voi vai uskoa?Ihastuksesta pääsee oikeasti tosi helposti yli.
[/quote]
Ni kerro miten!! Ilomielinotan konkreettisia neuvoja vastaan. ei riitä että sanoo sen olevan helppoa, ap
Ei varmaan olekaan mitään vippaskonsteja miten päästä ihastuksesta eroon nyt heti välittömästi, paitsi ehkä lopettaa kaikki yhteydenpito ihastuksen kohteen kanssa. Se ei todennäköisesti ole mahdollista kun kyseessä on työkaverisi. Ajan kanssa ihastus todennäköisesti laimenee. Älä missään nimessä ruoki ihastusta flirttailemalla tai muuten erityisesti huomioimalla miestä, päinvastoin ole mahdollisimman vähän tekemisissä miehen kanssa ja ainakin rajoita kanssakäyminen (esim. puheenaiheet) työasioihin. Jos annat hänen ymmärtää ettei sinua kiinnosta, kyllä hän sen jossain vaiheessa tajuaa ja lopettaa "vedättämisen". Tietysti vaatii luonteenlujuutta että onnistut lopettamaan flirtin ja esittämään välinpitämätöntä jos olet korviasi myöten ihastunut, mutta se kannattaa jos oikeasti haluat eroon tilanteesta ja säilyttää nykyisen parisuhteesi.
Jos sinusta vaikuttaa, että hän nautiskelee tilanteesta, vedättää, eikä ole sinulle selvästikään reilu eikä avoin, hänhän on varsin kyseenalainen ihminen. Siis ei kiva tyyppi. Auttaisiko tämän puolen pohdiskelu sinua lieventämään kiinnostustasi?
Maailma olisi parempi paikka, jos naiset ymmärtäisivät olla antamatta selkärangattomille ällötyksille sitä imartelua mitä he kaipaavat.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 20:39"]
Ei varmaan olekaan mitään vippaskonsteja miten päästä ihastuksesta eroon nyt heti välittömästi, paitsi ehkä lopettaa kaikki yhteydenpito ihastuksen kohteen kanssa. Se ei todennäköisesti ole mahdollista kun kyseessä on työkaverisi. Ajan kanssa ihastus todennäköisesti laimenee. Älä missään nimessä ruoki ihastusta flirttailemalla tai muuten erityisesti huomioimalla miestä, päinvastoin ole mahdollisimman vähän tekemisissä miehen kanssa ja ainakin rajoita kanssakäyminen (esim. puheenaiheet) työasioihin. Jos annat hänen ymmärtää ettei sinua kiinnosta, kyllä hän sen jossain vaiheessa tajuaa ja lopettaa "vedättämisen". Tietysti vaatii luonteenlujuutta että onnistut lopettamaan flirtin ja esittämään välinpitämätöntä jos olet korviasi myöten ihastunut, mutta se kannattaa jos oikeasti haluat eroon tilanteesta ja säilyttää nykyisen parisuhteesi.
[/quote]
Oikeasti olen tähän pyrkinytkin. Mies on se joka hakeutuu seuraan ja tietty silloin huomaa käytökseni. Olen monesti miettinyt että sanoisin jotain tästä hänelle, mutta en uskalla. Pelkään että hän menee sanomaan muille työkavereille kuinka olen kuvitellut olemattoma jne ja joudun naurunalaiseksi...ap. Kiitos kuitenkin neuvoista!
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 20:41"]
Jos sinusta vaikuttaa, että hän nautiskelee tilanteesta, vedättää, eikä ole sinulle selvästikään reilu eikä avoin, hänhän on varsin kyseenalainen ihminen. Siis ei kiva tyyppi. Auttaisiko tämän puolen pohdiskelu sinua lieventämään kiinnostustasi?
Maailma olisi parempi paikka, jos naiset ymmärtäisivät olla antamatta selkärangattomille ällötyksille sitä imartelua mitä he kaipaavat.
[/quote]
Niin, tiedostan tämänkin. Ei auta :( ap
Kuvittele itsesi lapsesi asemaan tässä kuviossa. Kuvittele että kerrot lapsellesi joka ilta viimeisimmät käänteet sutinoissasi.
ysi puhuu niin asiaa ! jos todella haluut rikkoo perheesi tämän "vedättäjä/pelimiehen" kanssa tarvitset paljon onnea matkaasi .toivottavasti et ole katuvaa tyyppiä,voi olla vaikeat ajat tiedossa.tollasen asia luulis vaativan oman suhteen toivottomuus,onko sulla näin ?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 20:56"]
ysi puhuu niin asiaa ! jos todella haluut rikkoo perheesi tämän "vedättäjä/pelimiehen" kanssa tarvitset paljon onnea matkaasi .toivottavasti et ole katuvaa tyyppiä,voi olla vaikeat ajat tiedossa.tollasen asia luulis vaativan oman suhteen toivottomuus,onko sulla näin ?
[/quote]
Tiedän!!! Ihana perhe ja mies kunnollinen. Tämä mies vain niin saa mut tuntemaan eläväiseksi!! Oma parisuhde tuntuu niin tlsältä tän kaiken jälkeen. Tämä mies energinen, ihan erilainen kuin oma mies. Samalla tiedän, että on petturityyppiä, hankla jne. Miten tää voikin olla niin vaikeaa :((. Ap
Ap tässä. Itse olen miettinyt, että paras keino itselle olisi, jos muuttuisin tylyksi miestä kohtaan. Ainut ongelma olisi, että sitten menisi välit, vaikuttaisi työilmapiiriin jne. Tai tosiaan nostaisin kissan pöydälle, mutta ottaisin aikamoisen riskin soinä. Miltä nämä mun ajatukset kuulostaa?
Vastaile lyhyesti, mutta kohteliaasti, eiköän ymmärrä yskän
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 20:20"]
[/quote]
Hohoijaa. Et sitten parempaa vertailua löytänyt!
[/quote]
Ihan hyvä tuo vertaus oli. TUnteille ei ehkä voi mitään, varsinkin jos ei oikein edes halua, mutta tekonsa ihminen valitsee ihan itse.
Kannattaisi ehkä keskittyä nostamaan omaa itsetuntoa, niin ettei suostuisi tuollaiseen peliin.
Eihän sinun tylyksi tarvitse alkaa. Vaihdat aina vähin äänin huonetta kun mies tulee samaan tilaan kanssasi. Menetkin muka vessaan tai kahville tai kysymään neuvoa toiselta työkaverilta... Joku aiempi vastaaja ketjussa neuvoi vastaamaan lyhyesti ja kohteliaasti. Eli pysyt asiallisena, mutta etäisenä.
Yksi syy miehen käytökseen voi olla se että on tietyllä tasolla kiinnostunut sinusta, mutta ei aio viedä tilannetta eteenpäin. On imarreltu kiinnostuksestasi ja ehkä tiedostamattomalla tasolla haluaa sitä ylläpitää ja sen vuoksi välillä tulee luoksesi. Välillä taas on etäisempi koska ei aio rikkoa perhettään sen vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 06:56"]
Kannattaisi ehkä keskittyä nostamaan omaa itsetuntoa, niin ettei suostuisi tuollaiseen peliin.
[/quote] Miten tämä tapahtuu?
Älä ole missään tekemisissä. Välttele.
Oma mieheni on ns. häntä heikki. Myönsi sen itse. Kysyin että miksi tekee sitä, jos kerta välittää vielä minustakin, mutta silti haluaa satuttaa (kertoi välittävänsä jne.).
Vastasi, että nauttii siitä kun saa toisen osapuolen koukkuun. Itsekseni ajattelin ettei mieheni ole mitenkään normaali ja sinuna lähtisin äkkiä karkuun. Se että sinusta tuntuu, että tunnet itsesi välillä vedätetyksi, kertoo aika paljon tästä miehestä...