Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä Laasasessa ärsyttää naisia?

Vierailija
12.06.2013 |

Mieshän on oikeassa!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/28 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 20:33"]

Juuri tuo velttous. Ei lihasta missään, vaikka poski kyllä soi. Juntti ja katkera itserakas moukka, siinäpä ne ja tietenkin sen itseään kohottamaan pyrkivät jatkuvat postaukset, joissa haukutaan sitä, mitä ei itse saa.

[/quote]

PENKKI: Nostin joitakin vuosia sitten penkistä 130kg

http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/miesten-seksikkaimmat-vartalotyypit

[/quote]

Vaivatuuko ihan Henry itse puhumaan typerille kanoille? Vai oliko tämäkin jonkun aseenkantajan kommentti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laasanen itse avaa keskustelua esim. tatuoitujen naisten markkina-arvosta. Ehkä sen kannattaisi kiinnostua enemmän tatuoitujen ajatuksista, voisi jopa lohjeta.

Vierailija
24/28 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 20:03"]

Stereotypiohin takertuminen, jotka yleensä monien vuosien takaa eikä edes Suomesta. Loismainen eläminen ja vikojen ulkoistaminen suomalaisiin naisiin. Naisten ulkonäön arvostelu, vaikka joku leikisti täällä nyt esittää kiinnostunutta tästäkin ( liekö Henry itse?), tuon näköiset miehet vain vetoavat yli 60v. naisiin kai, joten sori vaan 7/7, mutten usko sua, olet vain naista leikkivä miesasiamies. Ällö setähän se on ja pappa varsin pian, vaikkei sillä naista ole koskaan ollut saati lapsenlapsia.

[/quote]

Ensin feministit osoittelevat vikoja miehissä ja samalla pyytävät että miehetkin ottaisivat osaa tasa-arvokeskusteluun. Ja sitten kun Laasanen yhteiskuntatieteiden maisterina kirjoittaa kirjan tasa-arvo-ongelmista miesten näkökulmasta, halutaankin hänet hiljentää ja haukkua maanrakoon, kuten sinä juuri teit. Tämä on taas tätä feministien tekopyhää "tasa-arvoa".

Vierailija
25/28 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan kirjoittaminen ei vielä riitä siihen että kuoro puhkeaa laulamaan hoosiannaa, jos asia on sellaista ettei ihmiset tunnista siitä itseään tai asia on muuten yksisilmäistä sheissea.

Vierailija
26/28 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 20:03"]

Stereotypiohin takertuminen, jotka yleensä monien vuosien takaa eikä edes Suomesta. Loismainen eläminen ja vikojen ulkoistaminen suomalaisiin naisiin. Naisten ulkonäön arvostelu, vaikka joku leikisti täällä nyt esittää kiinnostunutta tästäkin ( liekö Henry itse?), tuon näköiset miehet vain vetoavat yli 60v. naisiin kai, joten sori vaan 7/7, mutten usko sua, olet vain naista leikkivä miesasiamies. Ällö setähän se on ja pappa varsin pian, vaikkei sillä naista ole koskaan ollut saati lapsenlapsia.

[/quote]

Ensin feministit osoittelevat vikoja miehissä ja samalla pyytävät että miehetkin ottaisivat osaa tasa-arvokeskusteluun. Ja sitten kun Laasanen yhteiskuntatieteiden maisterina kirjoittaa kirjan tasa-arvo-ongelmista miesten näkökulmasta, halutaankin hänet hiljentää ja haukkua maanrakoon, kuten sinä juuri teit. Tämä on taas tätä feministien tekopyhää "tasa-arvoa".

[/quote]

Laasanen esittää tietäjää, mutta toimii itse aivan samoin tai vetää jopa rimanalituksia verratuna feministeihin. Heittelee kiviä lasitalosta vedoten biologiaan, mutta unohtaa sen tyystin, ettei luonnossa pesää tule muille kuin niille alfoille. Sen sijaan että kävisi alfoja arvostelaan, käydään kiinni naisiin helmpimman kautta: ulkonäön. Mitä varaa on sellaisella arvostella, jolla vaihtoehdot vähissä? Sama kuin Kalkutan kerjäläinen purisi ruokkivaa kättä kai -arvostelisi siis auttajaansa siis vaikka ulkonäöstä. Tuksu tekee samoin treffikumppaneilleen, eiköhän suuri yleisö silti kummankin tason tajua ja samat ininät siitä, ettei saa sitä mitä itse haluaa. Niin miksiköhän näin hyvä Henry?

Vierailija
27/28 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 21:28"]

Laasanen esittää tietäjää, mutta toimii itse aivan samoin tai vetää jopa rimanalituksia verratuna feministeihin. Heittelee kiviä lasitalosta vedoten biologiaan, mutta unohtaa sen tyystin, ettei luonnossa pesää tule muille kuin niille alfoille. Sen sijaan että kävisi alfoja arvostelaan, käydään kiinni naisiin helmpimman kautta: ulkonäön. Mitä varaa on sellaisella arvostella, jolla vaihtoehdot vähissä? Sama kuin Kalkutan kerjäläinen purisi ruokkivaa kättä kai -arvostelisi siis auttajaansa siis vaikka ulkonäöstä. Tuksu tekee samoin treffikumppaneilleen, eiköhän suuri yleisö silti kummankin tason tajua ja samat ininät siitä, ettei saa sitä mitä itse haluaa. Niin miksiköhän näin hyvä Henry?

[/quote]

Olipa harvinaisen sekava selitys. Noh, logiikka ei ole koskaan ollut feministien vahvoja puolia. Ainoa mihin jaksan kommentoida on tämä: "luonnossa pesää tule muille kuin niille alfoille". Ilmeisesti alfauroksia on sitten paljon koska tilastojen mukaan suomessa 74,4 prosentilla keski-ikäisistä miehistä on vähintään yksi lapsi.

Vierailija
28/28 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan? Gradu ei ole kirja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi