Miehelläni ei seiso (+seksielämä)
Pakko kirjoittaa tänne tilanteesta, että saan purettua oloani.
Eli tilanne on meillä kotona mennyt siihen, että seksielämämme on tippunut aika vähäiseen mitä se ennen oli. Olemme olleet yhdessä kohta 1,5 vuotta. Ennen harrastimme seksiä melkein joka päivä useita kertoja päivässä. Mieheni oikeasti halusi minua ja saattoi yllättäen ottaa kiinni raahaten makuuhuoneeseen.
Nyt tilanne on täysin muuttunut. Joka seksiä haluaa olen aina minä, jos en ottaisi asiaa esille meillä olisi miehen pussien tyhjennykseksi kerta tai kaksi viikossa. Olen yrittänyt vihjailla haluistani olemalla vähemmissä vaatteissa ja näyttämällä hyvältä. Miehessä ei herää minkäänlaista, hän oikeastaan ohittaa tämän. Kerran sanoi vain, että häntä ahdistaa kun tyrkytän itseäni. En tee sitä tarkoituksella, olen kovasti vain seksuaalinen ihminen ja kaipaan läheisyyttä. Niin on ollut miehenikin joten olen olettanut kiinnostusta. Olen täten pitänyt vaatteet päällä enkä vihjaillut mitään.
No nyt useamman kerran on sängyssä käynyt niin, että miehellä on lopahtanut täysin. Sitten hän onnistuu herättämään sen hetkeksi ja tällöin yleensä heti on tultava. Eilistä ennen meillä oli 5 päivää taukoa ja lopahdus tapahtui (mies itse ehdotti alunperin seksiä) Tämä syö hirveästi itsetuntoa kun tällaista tapahtuu :( Mies vannoi, että vika ei ole minussa vaan kaikissa muissa tekijöissä (lievä ylipaino, tyytymättömyys itseensä, suorituspaineet, liikaa tupakkaa)
Nykyään seksimme on mennyt aikalailla siihen, että mies makaa ja minä hoidan homman. Olemme lähes aina sängyssä ja viimeksi tuntuu, että säälistä menimme kylpyhuoneeseen hoitamaan loppuun kun makuuhuoneessa tapahtui lopahdus. Olen vaatinut jotain tiettyjä asioita sängyssä (jokaisella meillä on omia halujamme) joten voisiko johtua siitä. Olen sanonut, että unohtaa minun toiveeni mutta hän kuulemma pitää samoista asioista.
On niin kurjaa, että kumminkin näin tuoreessa suhteessa on tällaista. Mikä neuvoksi? Olemme jutelleet asiasta ja olen ilmaissut, että tarvitsisin enemmän seksiä suhteessa. Ennen meillä oli oikeasti aivan erilaista...
Kommentit (14)
Olipas asiallinen vastaus jos toisella on ongelma...
Vähissä vaatteissa, mutta et MUKA tee sitä tarkoituksella,
VAADIT sängyssä asioita,
olet ilmissut, että TARVITSET enemmän seksiä
EN tosiaan syytä sinua mistään, mutta en mä ihan älyttömästi ihmettele, jos miehelläsi on suorituspaineita... Enkä valitettavasti osaa auttaa, tietoinen seksilakko, kestoltaan väh. kaksi viikkoa?
Insinöörinä sanoisin, että tilanteessanne maan vetovoima voittaa naisen vetovoiman.
Ei miehestä tule impotenttiä puolessa toista vuodessa jos aikaisemmin tehnyt sitä monta kertaa päivässä.
Todennäköisesti hän käy vieraissa ja saa tyydytyksen sieltä sekä haluaa säästää itseään sille toiselle.
Kyseessä siis kolmas pyörä eikä seksiongelma.
Sannan mies, ei sillä toista naista ole. Ne jäi salin saunassa kiinni "telakoitumisesta" T:siivoaja
Jos teillä on kerran pari kertaa viikossa seksiä, niin sehän on jo aika usein. Ihan normaali tahti hurjimman alkuhuuman haihduttua.
Joo pari kertaa viikossa ei kyllä kuulosta kauheen huolestuttavalta... En painostaisi toista enempään seksiin. Jos ehdottomasti TARVITSET enemmän seksiä ja itsetyydytys ei riitä, niin harkitsisin kyllä eroa. Varmaan löytyy miehiä, jotka haluavat päivittäin.
Älä nyt ainakaan itseesi ota! mies ottaa tämän varmasti niin raskaasti että se murehtiminen varmasti riittää teidän huusholliin!
Jos on erektio-ongelmia niin siinä taatusti seksielo hiipuu. Nyt tarvitaan ymmärrystä!
Ja mies lääkärin, selvittämään miks peli ei soi entiseen malliin. Saa ainakin erektiolääkkeitä ens hätään
T: mies
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 15:17"]
No vaihdat miestä. Jos on niin tryhmä ettei edes tajua lopettaa röökaamista niin ulos vaan. Miten helvetissä pystyt suutelemaan edes miestä joka polttaa.
Mitä helvettiä se idiootti syö jos on lihava? Tapahtuuko miehen yläpäässäkään yhtään mitään?
[/quote]
Taitaa olla "se" päivä kuukaudesta. On muuten niin älytöntä miesvihaa että huhhuh. Tämän kirjoittaja on todellakin idiootti.
Kuule, täällä on naisia, jotka elävät ihan oikeasti puutteessa ja vielä kuivemmissa avioliitoissa kuin sinä ja sinä valitat, että saat seksiä 2 kertaa viikossa. Ooooh! Miten ajattelit kestää, jos teille tulee tuosta ero ja joudut etsimään uuden miehen ja taas uuden... ja taas uuden...? Joka päivä pitäisi saada ja monta kertaa?
Vaihtoehdot: itsetyydytys tai miesprostituoitu.
Vaihtoon vaan. Jos suhde on ollut noin lyhyt ja kärsit siinä jo nyt, niin tuskin se tilanne siitä parantuu. Tai sitten herra lääkäriin ja selvittelemään mistä asia johtuu.
Jos miehesi välittää susta ja haluistasi, niin kyllä se tekee sulle tyydytykset vaikka sormilla. Eihän se paneminen ole ainoa tapa harrastaa seksiä.Jos lerpahtaa, niin ei se haukkumalla nouse pystyyn.
No vaihdat miestä. Jos on niin tryhmä ettei edes tajua lopettaa röökaamista niin ulos vaan. Miten helvetissä pystyt suutelemaan edes miestä joka polttaa.
Mitä helvettiä se idiootti syö jos on lihava? Tapahtuuko miehen yläpäässäkään yhtään mitään?