Doctor Who-faneja, löytyykö äideistä yhtään?
Kommentit (23)
Kiva kiva. Kohta saadaan taas uusi tohtori...
Voi kyllä :) mutta Daivid Tennant on mun tohtori. Matt Smithin tohtorista en tykkää. Toivottavasti 12. Tohtori oN parempi
Tykkään, enkä ole enää ihan kovin nuori. Minustakin on hauska katsella toisinaan nuortensarjoja. Tennantista minäkin tykkäsin. Smith menettelee jotenkuten.
Minun Tohtorini on Tom Baker. Uudetkin ovat erinomaisia, mutta ensimmäistä Tohtoriaan ei vain koskaan unohda.
Nelonen jatkaa. Tää on muuten vaan Suomessa leimattu nuorten sarjaksi. Englannissa sarja on ihan kulttikamaa ja sitä seuraavat aikuiset. Ja se tulee telkustakin parhaaseen aikaan lauantaina klo. 21.00
Täälläkin yksi, suosikin kymppi ja nelonen!
ap:n ykköstohtori on Tennant, mutta Smith on hyvänä kakkosena. Käsittämätön esitysaika on tämä suomessa, kun ottaa huomioon, että ne jaksot on tosissaan pelottavia välillä...mutta se siitä, palataan asiaan. Paras kumppani teistä? :))
Ai niin ja en pidä River Songista, entä muut?
kyllä tohtorista olen pitänyt jo vuosia, lempisarjani, nyt oon saanut (viimeinkin) miehenikin koukkuun :)
Rose on suosikkini ja sitten tää tuleva eli Clara.
Lempijakso?
ensimmäinen weaping angel jakso eli Blink on mun ehdottomasti lempijakso
sitten Agatha Christie jakso VanGogh jakso ja are you my mommy jakso
Rakastan, rakastan, rakastan River Songia! Ihan paras! Toinen suosikki on Donna, joka aluksi oli ihan kamala kana, mutta joka kehittyi ja alkoi uskoa itseensä.
Tästä Clarasta en oikein pidä, jotenkin tylsä ja mitäänsanomaton. Smith ei aluksi napannut ollenkaan, mutta nyt olen pikkuhiljaa alkanut tottua. Uutta tohtoria odotan silti innolla, en jää kaipaamaan Smithiä.
Rakastan, rakastan, rakastan River Songia! Ihan paras! Toinen suosikki on Donna, joka aluksi oli ihan kamala kana, mutta joka kehittyi ja alkoi uskoa itseensä.
Tästä Clarasta en oikein pidä, jotenkin tylsä ja mitäänsanomaton. Smith ei aluksi napannut ollenkaan, mutta nyt olen pikkuhiljaa alkanut tottua. Uutta tohtoria odotan silti innolla, en jää kaipaamaan Smithiä.
River Song on ihana! Ensimmäistä tohtoriaan ei unohda, minulle hän on Christopher Eccleston. Muista henkilöistä suosikkini on ehdottomasti Rory.
MIstä olette katsoneet tohtoria? Suomessa ei ole vissiin näytetty enkä ole dvd:lläkään nähnyt :(
Tulee TV2:sta alkuillasta sekalaisina viikonpäivinä. Minä katson Areenalta, koska aikataulut eivät sovi minulle.
Parhaillaan on kahdeksan jaksoa katsottavana Areenalla.
Seiska, kakkonen ja kolmonen on mun lempitohtoreita ja companioneista vie Turlough ja Ace. :D
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 20:14"]Voi kyllä :) mutta Daivid Tennant on mun tohtori. Matt Smithin tohtorista en tykkää. Toivottavasti 12. Tohtori oN parempi
[/quote]
Sama!
meillä äiti ja kolme tytärtä seuraavat sarjaa yhtä ihastuneina. donna on parasta mitä sarjassa on ollut. ihana.