Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerroin tyttöystävälleni että hän kuorsaa yöllä, suuttui todella pahasti ja sanoo ettei olisi halunnut kuulla tuota

Vierailija
22.07.2020 |

Onko naisen kuorsaaminen jotenkin tabu, että parempi ettei mainitse asiasta ollenkaan? Ei olisi halunnut tietää omasta kuorsaamisesta ollenkaan, vaikka eikö se ole ihan hyvä terveystieto, jota ei voi itse huomata...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediassa annetaan kuva että kuorsaaminen olisi miesten juttu, että naiset ei kuorsaa aivan kuten että naiset eivät piere tai paskanna.

Joten ehkä nainen tuntee olonsa mieheksi, kun saa kuulla shokkiuutisen että hän kuorsaa. Vaikea hyväksyä asiaa.

Vierailija
2/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tallentanut sitä ja laittanut sitten vaivihkaa pyörimään olkkarin poppikoneesta.

Vierailija
4/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin haluaisin asiasta kuulla ja ongelman hoitaa. Huono itsetunto vissiin naisella.

Vierailija
5/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ei voi sanoa noin.

Vierailija
6/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktat on ikävä juttu. Tosirakkaudessa kestetään.

Vierailija
7/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus herännyt omaan kuorsaamiseeni. Ärsyttää, en haluais kuorsata.

Vierailija
8/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätä se sika!

Vierailija
9/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa minustakin loukkaantua tuosta. Omat kumppanini ovat huomauttaneet minulle mm. hampaiden narskuttelusta, oudosta ääntelystä, kuolaamisesta ja unissani puhumisesta. Yksi jopa nauhoitti tuota narskutusääntä ja outoa ääntelyäni, mitä en pitänyt ollenkaan pahana, vaan oli lähinnä arvokas tieto hammaslääkärille. Narskuttelin hampaita siis todella lujaa ja kumppani heräsi siihen lähes joka yö. Hampaita sitten hiottiin ja ehdotettiin unikiskoa.

Kuorsaus voi olla harmitonta tai sitten siihen voi liittyä jokin terveydellinen asia, mikä on hyvä selvittää. Asiallisesti kun huomauttaa, niin ei ole tyttöystävällä mitään syytä kokea itseään nöyryytetyksi.

Vierailija
10/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin kerran yhdelle naiselle, että hän yskii kovasti yöllä ja että olen huolissani. Tästä syntyi yksi viimeisistä riidoistamme. Nainen jätti minut puolentoista viikon kuluttua.

Vierailija
11/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuorsaan ja ukko kuittailee siitä. En ole ottanut nokkiini. Olen tietoinen siitä että mulla ahdas kurkunpää ja välillä ihan hengityskin vinkuu. Minkäs teet 🙄

Vierailija
12/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kuittasit takaisin, ettet sinäkään olisi yöllä halunnut välttämättä kuunnella kuorsaamista :D

Vierailija
13/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu siitä miten asian ilmaisee. Aika moni kuorsaa ja se ei itsessään ole mikään huomauttamisen aihe tai syy herättää. Joskus kuorsausta voi helpottaa esim. allergialääkkeillä tai pitää mennä uniapnea-tutkimuksiin. On jotenkin tökeröä huomautella närkästyneenä mitä kumppani tekee unisaaan.

Vierailija
14/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sanonut samaa, että kuorsaan välillä, no en siitä suutu se rakastaa mua vaikka kuorsaankin :D

Sanoin kyllä miehelle, että en kuorsannut, hengitin vain raskaasti.

Vierailija
15/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi nukkua kuorsaajan kanssa. En voisi nukkua kuorsaajan kanssa edes samassa talossa eri huoneissa, niin hirveän ärsyttävä ääni.

Vierailija
16/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapa syynäämään tuoteselosteita, oliko guaria niissä sapuskoissa, kun kuorsasi. Karrageeni on toinen samaa aiheuttava, mutta meillä sitä ei pääse vahingossa ostoksiin. Guaremrakeet nimittäin oli vasta apteekkituote ja siinä mainittiin haittavaikutuksena uniapnea. Ei semmosta kannata hankkia;-)

Vierailija
17/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuorsaan ja ukko kuittailee siitä. En ole ottanut nokkiini. Olen tietoinen siitä että mulla ahdas kurkunpää ja välillä ihan hengityskin vinkuu. Minkäs teet 🙄

https://www.talouselama.fi/uutiset/intialaisten-ihmeaine-petti/d492e85a…

Sulle kans lukemista;-)

Vierailija
18/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin kerran yhdelle naiselle, että hän yskii kovasti yöllä ja että olen huolissani. Tästä syntyi yksi viimeisistä riidoistamme. Nainen jätti minut puolentoista viikon kuluttua.

tavallisen eskimopuikon sisältö:

"rasvaton maito

kerma

sokeri

kasviöljyt (kookos, rypsi)

vesi

maltodekstriini

glukoosisiirappi

vähärasvainen kaakaojauhe

maitoproteiini

emulgointiaineet (rasvahappojen mono- ja diglyseridit, soijalesitiini, auringonkukkalesitiini)

stabilointiaineet (guarkumi (googlaa: "intialaisten ihmeaine petti)) johanneksenleipäpuunjauhe, käsitelty euchema- levä)

luontainen vanilja- aromi,

suola

dekstroosi"

Pakkaustekstissä lukee vain, että olisi makumuistoja, mutta sehän onkin totta: makuaineella saadaan ihminen ostamaan myrkkyannos, kun on tottunut siihen makuun, ei huomaa, mitä kaikkea törkyä nielee rasvattoman maidon seassa. Kätevää, kun ei kukaan valita.

Tuosta dekstroosista ei evirakaan pysty jäljittämään, mistä se on peräisin, mutta levää ei saa odottavat äidit syödä eikä sitä saa lapsillekaan antaa, liiallisen jodinsaannin vuoksi.

Muistatko, mitä hän tykkäsi syödä?

Vierailija
19/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sille terveystyyny joka tukee niskaa, se voi vähentää hengitysongelmia, ellei ole astmaa.

Vierailija
20/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä pyllyyn ilman liukastetta niin oppiipahan olemamaan ja laita sille dildo suuhun kun nukkuu.