Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mt ongelmien näkyminen vieraille

Vierailija
12.06.2013 |

Minun on epäilty olevan maanis-depressiivinen, vaikka olen omasta mielestäni lähinnä eläväinen tyyppi. Ajattelin kuitenkin tutkituttaa itseni jossain.

Onko teillä kokemusta siitä, että jotkut kanssaeläjät vaan vaikuttaisivat selvästi mt-ongelmaisilta? Ovatko he sitten oikeastikin olleet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakuista olen epäillyt mahdollista bipolaarisuutta, kun ovat olleet maanisessa vaiheessa. Tällä hetkellä oma masennukseni näkyy asuntoni sotkuisuutena. En vain jaksa siivota, vaikka kuinka haluaisin. Myös muita elämänhallintaan liittyviä ongelmia olen havainnut itsestäni. Keräilenkin tässä rohkeutta soittaa lääkärille kertoakseni, että epäilen masennuksen uusiutuneen. 

Ehdottomasti kannattaa käydä tutkituttamassa. 

Vierailija
2/4 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko useampi epäillyt vai vain yksi ihminen? Nimittäin jotkut haluaa loukata noin. Ei sua huvin vuoksi tutkita joidenkin hörhöjen epäilyjen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla epäilty 2 kertaa persoonallisuushäiriötä. Kummallakin epäilijällä persoonallisuushäiriö. Toinen on mun sisko ja laitoin sen järjestykseen heti, että jos ei lopu niin välimme katkeaa. Toinen oli naapuri. Häntä rupesin välttelemään. Olin hänelle aiemmin tukena, mutta se loppu kun sotku mut tuollaiseen kuvioon. Eikä mulla tasan tarkkaan ole persoonallisuushäiriötä. Näin ilkeesti sanottuna hullut haluaa itsellensä vertaiskaverin. T. 3

Vierailija
4/4 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lisää, kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi