Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menettänyt monta läheistä ystävyyssuhdetta parisuhteeni takia...

Vierailija
11.06.2013 |

Niin moni sinkkunainen valittaa, että kaveri on hylännyt ystävyyden pariutuessaan/saadessaan lapsia, mutta itselleni kävi niin, että moni sinkkuystäväni otti etäisyyttä, kun rakastuin ja varsinkin kun kihlauduin. En ole mielestäni muuttunut ihmisenä mitenkään muuten, paitsi etten enää juhli yhtä railakkaasti ja iske miehiä. Seurustelun alussa en pariin kuukauteen mennyt kaveriporukan juhliin mukaan, koska kuhertelin mieheni kanssa, mutta muuten kyllä pidin entiseen tapaan yhteyttä ja ehdottelin tapaamisia jne.

n.puolessa vuodessa huomasin kolmen kaverin ottaneen etäisyyttä muhun. Aina muka oli jotain kiirettä, kun kysyin lounasseuraa tms., mutta facebookista huomasin, kuinka kiireisinä ehtivät kuitenkin tapailla muita ystäviä.

Surettaa, miksi näin piti käydä. onko ystävien menetys parisuhteen hinta? parisuhteessa elävät ystäväni ovat tosin edelleen läheisiä, ellei läheisimpiäkin, mutta nämä sinkkukaverit mua harmittaa. Ihan kuin olisin loukannut heitä vain alkamalla seurustella.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet huomaamattasi itse alkanut käyttäytyä jotenkin eri tavalla, joka sitten ärsyttää kavereitasi? Puhut ehkä koko ajan parisuhteestasi ja miehestäsi, tai esim. teidän kaikkien samassa seurassa ollessa keskityt vain mieheesi ja kuherteluun?

Voisin myös kuvitella, että kavereitasi on ärsyttänyt tuo kaveriporukan juhlista pois jättäytyminen. Saattavat ehkä ajatella että ei sitten, jos ei kiinnosta meidän seura, ja "kostavat" tuon sillä tavalla, että eivät tule esim. lounasseuraksi. Ei mitenkään kovin aikuismaista kylläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi