Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolestuisitko työkaverista joka syö lounaalla vain tomaatteja ja salaatinlehtiä?

Vierailija
22.07.2020 |

Vuoden ajan meillä ollut töissä nainen joka syö työpaikan taukohuoneessa lounaaksi
kolme pähkinää, tomaatteja ja salaatinlehtiä ja juomaksi juo hanavettä. Joskus syö kurkkua ja yhden kananmunan sekä samat kolme pähkinää. Nainen on laihtunut järkyttävän paljon vaikka oli vielä viime vuonna normaalipainoinen.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetteleekö  ap mun syömisiä? Syön yleensä lounaaksi salaattia, tomaattia, kurkkua ja muita vihanneksia, papuja, linssejä tms. Pähkinöitä en sentään syö :D Olen reilusti ylipainoinen eli mulla on/oli päälle 20 kiloa läskiä. Tässä pikkuhiljaa kiloja tiputellaan, ilokseni näen jo tuloksia. Mullekin kommentoidaan jatkuvasti ettei mulla ole mistä laihduttaa ja enhän vain nyt veäd överiksi koko laihdutusta. Tuntuu olevan kovasti kadehdinnan kohde laihdutuksessaan onnistuva työ/kaveri ;DD

Vierailija
22/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta työkaverien syömiset enkä tarkkaile sitä. Olen kiinnostunut ainoastaan omista syömisistäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta. On voinut syödä kotonaan aamulla vaikka ison lautasellisen puuroa ja iltapäivällä syö kotonaan perheen kanssa lämpimän ateria. Minäkin söin töissä vaan salaattia. Tämän on pakko olla provo.

Vierailija
24/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on mielestäsi ollut "normaalipainoinen" eli pullukka nykyisillä standardeilla?

Oletko kateellinen kun ottaa itseään niskasta kiinni ja laihduttaa?

Itsekin näykin töissä vaan jotain pientä ja takas duuniin, isompi syöminen väsyttää. Normaalia on, et kahvin voimalla neljään viiteen.

Illalla sit äijämätöt.

Nyt söin vasta päivän aamupalan/lounaan/päivällisen eli purkin tonnikalaa.

Ihan normipainoinen ja hoikka oon, en van tykkää pupeltaa pitkin päivää.

Työkaveri oli vielä viime vuonna normaalipainoinen, ei pullukka! Olen huolissani, en kateellinen. Olen hoikka ja pitkä mies, mutta työkaveri on todella laiha.

Vierailija
25/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomaatti ja salaatti on terveellistä.

Lisäksi toisten syömiset ei kuulu sinulle.

Huolestuisin, jos hän olisi luuta ja nahkaa ja selkeästi anorektinen. Muuten on vain positiivista, että syö terveellisesti.

No eipä tuo maaginen kolmen kappaleen pähkinämäärä ihan terveeltä kuulosta. Tarkoitan, että kuulostaa vähän pakkomielteiseltä syömiskäyttäytymiseltä ja aivan tyypillisiltä ruoilta joita syömishäiriöinen saattaisi syödä. Niinkuin minäkin joskus aikaisemmin. Totuuttahan tässä ei tiedä mutta kyllä jotain fiiliksiä itsekin osaa tulkita kokemusten mukaan

Vierailija
26/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en syö lounaalla paljoa, koska muuten tulee kauhea väsymys. Syön sitten kotona.

Sama täällä, mä teen kuuden tunnin työvuoroa.

Syön jotain ennen töitä ja sillä pärjää hyvin työajan.

Vesipullo on tietysti mukana.

Vierailija
27/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomaatti ja salaatti on terveellistä.

Lisäksi toisten syömiset ei kuulu sinulle.

Huolestuisin, jos hän olisi luuta ja nahkaa ja selkeästi anorektinen. Muuten on vain positiivista, että syö terveellisesti.

Ovathan ne terveellisiä, mutta nainen on juurikin pelkkää luuta ja nahkaa. En ole aiemmin kiinnittänyt huomiota muiden syömisiin, mutta hänen olen.

Vierailija
28/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saatan syödä toisinaan vain yhden ruoan päivässä, eikä mitään tomaatteja tai salaattia välipaloina.

Vierailija
29/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai hän on laskenut, että niistä kolmesta pähkinästä saa ne tarvittavat ravintoaineet. Pähkinäthän on energiapitoisia ja täynnä rasvaa.

Vierailija
30/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetteleekö  ap mun syömisiä? Syön yleensä lounaaksi salaattia, tomaattia, kurkkua ja muita vihanneksia, papuja, linssejä tms. Pähkinöitä en sentään syö :D Olen reilusti ylipainoinen eli mulla on/oli päälle 20 kiloa läskiä. Tässä pikkuhiljaa kiloja tiputellaan, ilokseni näen jo tuloksia. Mullekin kommentoidaan jatkuvasti ettei mulla ole mistä laihduttaa ja enhän vain nyt veäd överiksi koko laihdutusta. Tuntuu olevan kovasti kadehdinnan kohde laihdutuksessaan onnistuva työ/kaveri ;DD

Terveydellä ei pidä vitsailla eikä leikkiä. En kommentoi muiden syömisiä etkä ole meillä töissä. Työkaverinainen on ulkomaalainen.

Vierailija
31/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä asia kiertänyt täällä jo pitkänä ketjuna.

Ap on hyvä ja hakee vastaukset palstan arkistosta.

Sielthän sinä tämänkin löysit.

Inhottavia nämä vanhojen ketjujen kaivelijat.

Mä en ole vakkaripalstailija, joten mulle tämä oli aivan uusi ketju.

Vai on täällä palstapoliisikin moden lisäksi🤔

Vierailija
32/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä silloin voi huolestua, jos alkaa työaikana vapisemaan, pyörtyilemään, ei jaksa keskittyä työn tekoon ym., mutta ei kenenkään syömisiä pidä kytätä.

Vierailija
33/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saatan syödä toisinaan vain yhden ruoan päivässä, eikä mitään tomaatteja tai salaattia välipaloina.

Nuo ovat naisen koko ateria lounaalla. Ei syö leipää eikä perunaa tai riisiä.

Vierailija
34/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainoinen, mutta olen huomannut, että tässä on pikkuhiljaa alkanut vaatteet puristaa, joten olen alkanut syömään niukemmin. Minua aika paljon laihempi ja kuivempi työkaveri oli ihan kauhistunut, että miksi ihmeessä syön niin vähän ja miksi pitää laihduttaa!? Hänen syömisiään en kyttää, mutta oletan, että kokonsa puolesta ei syö yhtään sen enempää, kuin minäkään.

Vierailija
35/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat naisen koko ateria lounaalla. Ei syö leipää eikä perunaa tai riisiä.

Ei leipä, riisi tai peruna ole edes pakollisia syötäviä.

Mä en edes muista, milloin noita olisin syönyt.

167cm/60kg nainen, joka voi hyvin ja urheilee😊

Vierailija
36/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai hän on laskenut, että niistä kolmesta pähkinästä saa ne tarvittavat ravintoaineet. Pähkinäthän on energiapitoisia ja täynnä rasvaa.

No, ei tuollainen pakonomainen laskeminen ihan tervettä ole.

Vierailija
37/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei vaan oo ruokahalua? Voihan siinä taustalla olla joku sairauskin.

Kyllä mua kaupassa vähän nauratti viikonloppuna, kun kaksi sellaista 18-vuotiasta pariskuntaa oli lähdössä jonnekin yhteiseen mökkiviikonloppuun, ja pojat siinä sitten lihaosastolla kyselivät tytöiltä, että mitä tytöt haluavat grilliin. Tytöt olivat tosi vaikeina "en mä oikein halua syödä mitään", kun heidän piti ilmeisesti vetää jotain roolia, että hoikat tytöt ei syö ikinä. Sellaisia tosi noloja ja vaikeita, viimeisen päälle laittautuneita. Mahtoi tulla nälkäinen viikonloppu.

Voihan se niinkin olla, mutta entä jos olivat vegaaneja eivätkä halunneet tehdä asiasta numeroa lihaosastolla? Itse olen kohdannut lähinnä vain lihavia, jotka yrittää esittää, etteivät koskaan syö mitään.

Vierailija
38/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö laihduttajan kannattaisi lounaalla syödä hieman tukevammin ja nipistää enempi iltasyömisistä?

Vierailija
39/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten syömisten vahtaaminen ei kuulu kenellekään, mutta voit toki joskus kysäistä eikö hänelle tule nälkä iltapäivällä? Voit saada jopa sen vastauksen jota tämän palstan ajatuksenlukijoilta haet.

Vierailija
40/40 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää työpaikalla jos joku kyttää mun syömisiä tai eväitä. Ihan sama mitä muut syö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme