Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jäi kiinni viestittelystä eksänsä kanssa

Vierailija
22.07.2020 |

Otsikossa kaikki olennaisin. Viestittely on tapahtunut suhteemme aikana ja se ei ollut mitään "moi, mitä kuuluu" -osastoa vaan seksijuttuja.

Hirveä olo. Koronakevät vei työt eikä minulla ole niin paljoa rahaa että voisin lähteä yhteisestä asunnosta vuokralle. Alani työtilanne on todella huono tällä hetkellä enkä usko, että onnistun saamaan uutta kokoaikatyötä pitkään aikaan. Tekisi lähinnä mieli hypätä katolta. Miksi elämän pitää olla näin karseaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta puolestani voin kertoa, että johtuu epäluottamuksesta. Jos mies on useasti jäänyt kiinni valehtelusta, niin tekee kyllä mieli kyylätä jos mahdollista, jotta voi saada kiinni ja lopettaa suhteen siihen. Sitten taas luotettavia kumppaneita ei ole ollut ikinä tarvetta kytätä millään tavoin.

Muuten ihan ymmärrettävät perustelut, logiikkasi vain ontuu yhdessä ihan keskeisessä kohdassa...

Miehenhän pitää tuossa kuviossa olla sekä tyhmä, että epärehellinen.

Mikäli mies on vain jompaa kumpaa, ei evidenssiä puhelimesta löydy :-p

Vierailija
22/25 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa tapahtuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuollainen miehen tekstiviestien kyyläily yleistä, vai vaan mustasukkaisten naisten tapa?

Omasta puolestani voin kertoa, että johtuu epäluottamuksesta. Jos mies on useasti jäänyt kiinni valehtelusta, niin tekee kyllä mieli kyylätä jos mahdollista, jotta voi saada kiinni ja lopettaa suhteen siihen. Sitten taas luotettavia kumppaneita ei ole ollut ikinä tarvetta kytätä millään tavoin.

Koska te vatipäät tajuatte että se on rikos? Lisäksi digitaalista väkivaltaa. 

Mikä ihmeen tarve ihmisillä on puolustella pettäjiä? Jos sikailee ja lähettelee seksiviestejä toisen selän takana, on PETTURI ihan riippumatta siitä, näkeekö puoliso ne viestit vai ei. Ja tässä tapauksessa kyse oli siitä, että mies jätti Facebookin koneellaan auki ja eksä päätti laittaa sopivasti viestiä kun hän oli suihkussa ja huomasin sen. Siitäpä se vyyhti lähti avautumaan. Ja MINÄ olen tässä se pahis? Ihan oikeasti? Hienoa logiikkaa, internet. Kiitos, menipähän se viimeisinkin usko ihmiskuntaan. 

Jos tuleva pettäjäeksäni haluaa tästä hyvästä rikosilmoituksen tehdä niin hänellä on tietenkin oikeus tehdä niin, minua ei yhtään haittaa. Tärkeintä on päästä hänestä eroon. 

t. AP

Vierailija
24/25 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ongelma on? Jos on exä, niin varmasti ovat sekstanneet.

Vierailija
25/25 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylää exäänsä. Aika tavallista meininkiä.