Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu ettei meikki sovi?

Vierailija
22.07.2020 |

Siis miksi näytän ihan tran... meikissä? Mikä sen aiheuttaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaat liikaa ja räikeillä väreillä.

Vierailija
2/10 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tumma meikki? Käy vaikka kerran jossain opastuksessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun en meikkaa kuin ihan vähän. Jo ripsiväri kevyesti muuttaa ilmeen sellaiseksi kuin tuolla yllä mainitsen. Vähänkään kulmiin väriä niin sen kun pahenee. Ikäänkuin meikin jota laitan pitäisi olla väritöntä tai lähinnä nudea?

Jo nuorena minulle sanottiin ettei minulle sovi meikki ollenkaan. 

Vierailija
4/10 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko meikata? Minä en meikkaa, koska näytän mielestäni silloin oudolta. Tosin minulla on tummat kulmat ja ripset luonnostaan, joten täysin väritön en ole.

Vierailija
5/10 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on miehekkäät kasvot.

Vierailija
6/10 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama ongelma, etenkin oli nuorempana. Ehkä johtui kasvoistani, näytän jotenkin poikamaiselta. En siis miehiseltä, koska olen siro, myös kasvoilta. Ilman meikkiä näytin pikkupojalta, meikillä sitten joltain dragilta. :D helposti luultiin pojaksi, vaikka ois ihan naistenvaatteissa kulkenut. Ikä vähän tehnyt tehtäväänsä ja nyt voi kevyesti meikata, ripsaria ja pientä rajausta.

Vierailija
7/10 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin sanottiin ettei sovi meikki ollenkaan. Heti kun pistän pelkästään ripsiväriä, niin näytän jotenkin feikiltä ja silmät näyttävät tarroilta. Jotenkin ei meikki sulaudu ollenkaan.

Ainoastaan meikkivoiteella saan ihosta raikkamman näköinen ja hieman väriä poskille.

Vierailija
8/10 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on miehekkäät kasvot.

Tämä onkin outoa. Eli minulla ei ole leveää leukaa tai suoraan miesmäisiä piirteitä tms. Mutta lapsena näytin valokuvissa pitkähiuksisena nätiltä pikkutytöltä mutta lyhyissä hiuksissa ihan nätiltä pojalta. 

Olen kyllä enemmän ehkä "komea nainen" kuin kaunis eli jotakin piirteissä on että ne sitten ovat vähän miesmäiset :(  . Suoraan on vaikea sanoa mikä se kasvoissa tekee miesmäiseksi sitten? -ap ps. onko se kun ei ole sellaisia siroja ja pehmeitä piirteitä?

Vierailija
9/10 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että käytät vääriä värejä itsellesi ja/tai korostat vahingossa vääriä piirteitä kasvoissasi meikillä.

Poikamaisen näköiset on kyllä yleensä ne parhaat meikkimuutoskandidaatit, eli saa tosi poikamaisenkin näköisestä tosi naisellisen aika helposti.

Yksi juttu on myös, että jos laitat vain jotain yhtä tai kahta meikkiä, niin se voi näyttää huonolta, mutta kun laittaisit koko kasvot samanvahvuisesti, hyvältä. Esim. pelkkä ripsari ja kulmaväri -> outo, mutta jos koko kasvot on meikattu, ne samat ripset ja kulmat sulautuu harmonisesti kokonaisuuteen.

Vierailija
10/10 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa meikata oikein.  Väärät tuotteet. Meikkaa samalla tavalla kuin kaksikymppisenä, vaikka on nelikymppinen. Siinä syyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän