Sinun ja kumppanisi pituus ja vartalotyyppi
Katsotaan, minkä malliset ihmiset pariutuvat.
Eli pituus (cm)
Ja vartalotyyppi (lihava, lihaksikas, normaalipainoinen, laiha, pitkät jalat, pitkä selkä jne.)
Kommentit (40)
Minä: 172cm tiimalasivartalo, normaalipainon ylärajoilla, pieni vyötärö.
Mies 193cm lihaksikas, alhainen rasvaprosentti. Leveät hartiat.
Minä: 167cm, normaalipainoinen, tiimalasi, selluliittiä löytyy.
Mies: 184cm, normaalipainoinen, lihaksikas, pieni pömppövatsa.
Minä 172 cm, hoikka/normaalipainoinen, pitkäjalkainen, siroluinen
Mies 192 cm, normaalipainoinen, "juoksijatyyppinen"
Minä: 168cm ja sairaalloisen läski.
Mies: 198cm, läskiä myös (mahan seutuvilla), jostain syystä ei kerry juuri muualle, isokokoinen ja raamikas, vahvat kädet.
Suht' pitkäjalkaisia ja normaalivartaloisia ollaan molemmat, minä 171 cm ja mies 187 cm.
Minä 173cm. Pitkäjalkainen normaalipainoinen.
Mies 171cm. Harteikas. Ylipainoinen.
Painoeroa n.69kg
https://www.bing.com/images/search?q=coco+austin+bikini&form=HDRSC2&fir…
Siinä sitä olisi työmaata tarjolla.Moniko lähtee heittämään siementä vakoon??
Minä 160 cm. Ylipainoa helposti keräävä päärynävartalo, kuntoilu pitää kohtuullisissa mitoissa ja melko lihaksikkaana. Kerään lisää painoa jos katson sipsiä.
Mies 168 cm. Luonnostaan laiha. Kuntoilemalla ja ruokavaliolla hankitut lihakset ja lisää painoa. Voi syödä kaikki maailman herkut lihomatta ja syökin, mikä ärsyttää minua suunnattomasti.
Painetaan melko tarkasti saman verran.
Minä 178cm, hieman ylipainoinen, rintava
Mies 183cm, normaalipainoinen, vatsassa hieman "ylimääräistä"
Mies 185cm, selvä leptosomin vartalotyyppi. Kapea luusto ja pitkät raajat. Normaalipainoinen, mutta vatsakumpua on.
Minä 163cm selvä pyknikko kropaltaan. Ylipainoa on nykyään n 10kg ( ollut joskus enemmän) mutta liikun paljon ja olen hyväkuntoinen.
ninä (nainen) 173 ja hoikka mies 169 (Kyllä luit oikein sata-kuusikymmentä-yhdeksän) eli minua 4cm lyhyempi.
Molemmat olemme hoikkia
Mies 177cm, rotevahko, ylipainon rajalla. Treenaa salilla, lihasta on kuin myös mahaa ja reittä.
Minä 170cm, "Instagram malli" - vartalo. Timmi, muodokas. Harrastan liikuntaa, salia myös vaikken yhtä säännöllisesti kuin mieheni.
Minulla rassukalla ei ole miestä.
😥
Minä lihava 180 cm
Mies iso vatsa, muuten normaali 184 cm
Painamme kumpikin noin 100 kg, mutta tavatessa 80-90 kg.
Minä 167, mies 176. Molemmat normaalipainon ylärajoilla, mies on rotevan mallinen (iso rintakehä, vähäsen ylimääräistä mahassa) ja minä aika tiimalasimainen. Joskus eksytään salille, mut aika sohvaperunoita ollaan enimmäkseen.
Minä 167 cm normaali/välillä lievästi ylipainoinen, mies 191 hoikka, mutta ei liikunnallinen.
Minä 166 cm tiimalasi, isot rinnat
Mies 191 cm leveäharteinen pitkäjalkainen klassisen atleettinen
Meillä molemmilla on hieman ylimääräistä vatsan kohdalla, mutta ei lihavuutta
Minä 166 cm tiimalasi, isot rinnat
Mies 191 cm leveäharteinen pitkäjalkainen klassisen atleettinen
Meillä molemmilla on hieman ylimääräistä vatsan kohdalla, mutta ei lihavuutta
Vierailija kirjoitti:
Minä: 162, normaalipainoinen, pitkä selkä. Mies: 180, normaalipainoinen, sopusuhtainen.
Meillä samat :)
minä: 170cm, urheilullisen hoikka. sopusuhtainen.
mies: 183cm, harteikas/raamikas ja mahakas :D