Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäinen Tinder-nainen

Vierailija
22.07.2020 |

Onko siihen profiiliin pakko laittaa ikivanha tai filtteröity kuva? Kun kylmä fakta on, että naisten kasvot vanhentuvat useimmilla todella paljon 35-45 ikävuoden nimissä, niin eikö ole kaikkien edun mukaista käyttää profiilissa kuvia, jotka suurinpiirtein vastaavat todellisuutta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, mä laittaisin tuoreen kuvan.

N50

Vierailija
2/16 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voisi sanoa miehille, jotka laittavat kuvan jossa on hiukset ja lihakset tallella.

Ihminen on luotu vanhenemaan ja on kaunis kaiken ikäisenä. Kauneus on katsojan silmissä ja mielessä.

Mies on biologian orja. Ymmärtämättään hakee aina sitä nuorta lisääntymiskykyistä naista. Kumppani on tarve saada molemmilla, niin naisilla kuin miehillä.

Kehoitan miettimään arvoja ja mitä minä kumppanilta haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse totuin deittailu aikana että suurimmalla osalla naisista oli 10v & 20kg sitten kuvat! Kun ikäjakauma oli 30-40v. En tiedä kuinka paljon filttereitä oli käytetty lisäksi, mutta sillä ei ollut enää tuon jälkeen mitään merkitystä. 90% tapaamisista oli aika jäätäviä. En ymmärrä miten naiset kuvittelevat että tapaamisella saavat hyvän vastaanoton kun valehtelevat ulkoisista piirteistä.

Onneksi nyt ei tarvitse olla enää deitti maailmassa kun löysin kauniin ja luonnollisen naisen joka on kaiken lisäksi aivan mahtava ja fiksu nainen!

Vierailija
4/16 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypit laittaa "30 kg sitten kuvia". Säälittävää

Vierailija
5/16 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja täysin oikeassa. Parikin kertaa treffeillä tullut vastaan ihminen, joka näyttää 20 vuotta vanhemmalta kuin kuvissa ja painaa 20 kiloa enemmän. Mitä järkeä?

Vierailija
6/16 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tuore kuva Tinderissä, ei ole filtteröity eikä käsitelty. Minulla sattuu olemaan hyvät geenit ja terveellinen elämä taustalla, minua luullaan yleensä paljon nuoremmaksi kuin olen. Kaikki eivät huijaa.

Nainen50

Vierailija
7/16 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on tuore kuva Tinderissä, ei ole filtteröity eikä käsitelty. Minulla sattuu olemaan hyvät geenit ja terveellinen elämä taustalla, minua luullaan yleensä paljon nuoremmaksi kuin olen. Kaikki eivät huijaa.

Nainen50

Ei tietenkään. Ja kyllä pitää sanoa että itsessäni oli vikaa kun en osannut miettiä kaikkien kohdalla millaisia kuvia olivat laittaneet! Ja ehkä voin nyt yleistää itseä kaikkiin miehiin, kiinnostuin nuoremman näköisistä naisista joten helpommin ehkä tykkäilin naisista jotka huijasivat profiili kuvilla. Joten vaikutti että lähes kaikki huijasivat.

Vierailija
8/16 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuoreita kuvia, mutta itse on tosi vaikeaa arvioida kuinka realistisia ne ovat. Valotus, kuvakulmat ym vaikuttaa niin paljon.

Vierailija
9/16 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v ja 20kg sitten kuva on se klassikko. Itse meinasin ensi kuussa luoda tunnarit ja otan nyt ennen sitä uusia kuvia itsestäni sekä pyydän lapsia ottamaan pari, ettei ole pelkkien selfien varassa.

Vierailija
10/16 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nolo ihminen onkaan, jos joutuu käyttämään jotain tinderiä. XD

Vierailija
11/16 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse totuin deittailu aikana että suurimmalla osalla naisista oli 10v & 20kg sitten kuvat! Kun ikäjakauma oli 30-40v. En tiedä kuinka paljon filttereitä oli käytetty lisäksi, mutta sillä ei ollut enää tuon jälkeen mitään merkitystä. 90% tapaamisista oli aika jäätäviä. En ymmärrä miten naiset kuvittelevat että tapaamisella saavat hyvän vastaanoton kun valehtelevat ulkoisista piirteistä.

Onneksi nyt ei tarvitse olla enää deitti maailmassa kun löysin kauniin ja luonnollisen naisen joka on kaiken lisäksi aivan mahtava ja fiksu nainen!

Voi olla, että näin on. Itse olen hoikka liikunnallinen nainen. Ihmettelen kovasti niitä miehiä, jotka tivasivat minulta, kuinka paljon minulla oikeasti on ylipainoa, vaikka olin rehellisesti ilmoittanut olevani normaalipainoinen. En jatkanut tivaajien kanssa kirjoittelua eli itse pilasivat mahdollisuutensa tutustua hoikkaan naiset. Kerran päädyin ihan mukavan oloisen miehen kanssa treffeille, mutta hän pilasi tunnelman hokemalla ainakin kymmenen kertaa : sinä olet hoikka.

Vierailija
12/16 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että näin on. Itse olen hoikka liikunnallinen nainen. Ihmettelen kovasti niitä miehiä, jotka tivasivat minulta, kuinka paljon minulla oikeasti on ylipainoa, vaikka olin rehellisesti ilmoittanut olevani normaalipainoinen. En jatkanut tivaajien kanssa kirjoittelua eli itse pilasivat mahdollisuutensa tutustua hoikkaan naiset. Kerran päädyin ihan mukavan oloisen miehen kanssa treffeille, mutta hän pilasi tunnelman hokemalla ainakin kymmenen kertaa : sinä olet hoikka.

Jospa hän tarkoittikin sanoa, että olet tylsä.

Viitaten toiseen ketjuun, jossa puhutaan rusina rusketuksen, viinan ja tupakan puolesta, ja siitä miten letkeitä mimmejä noi tietyt paheet omaavat ovat.

Vierailija
13/16 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen50

Saatko paljon kontakteja kun olet omalla iällä siellä ja mikä on sinun ikähaarukka miehille?

Olen saman ikäinen hoikka ja liikunnallinen nainen ja miettinyt tinderiin menoa, mutta ikä hieman hävettää ja nostaa kynnystä.

Vierailija
14/16 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen50

Saatko paljon kontakteja kun olet omalla iällä siellä ja mikä on sinun ikähaarukka miehille?

Olen saman ikäinen hoikka ja liikunnallinen nainen ja miettinyt tinderiin menoa, mutta ikä hieman hävettää ja nostaa kynnystä.

Ohi. Katso jotain muuta palvelua. Tinderissä sinua ei näytetä kaikille käyttäjille eikä pakosti sinulle näytetä miehiä jotka tykkäävät sinusta! Suomi24 ja OkCupid on parempia palveluita vaikka käyttäjiä on paljon vähemmän kuin tinderissä.

Vierailija
15/16 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen50

Ohi. Katso jotain muuta palvelua. Tinderissä sinua ei näytetä kaikille käyttäjille eikä pakosti sinulle näytetä miehiä jotka tykkäävät sinusta! Suomi24 ja OkCupid on parempia palveluita vaikka käyttäjiä on paljon vähemmän kuin tinderissä.

Ok. Mites paljon mainostettu ekontakti, on vieläpä kotimainen?

Vierailija
16/16 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen50

Ok. Mites paljon mainostettu ekontakti, on vieläpä kotimainen?

Jos haluat että naamaasi näytetään mahdollisesti mainosbannereissä niin sitten. Itse en ollut valmis liittymään palveluihin jossa voivat käyttää minun kuvia jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi