Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En suosittele Live Promotersia

vittuuntunut ja pahasti
22.07.2020 |

Joo elikkäs tänä vuonna ei tullu kesätöitä koronan takia mut Live Promoters tarjos etätöitä. Otin sitte yhteyttä ja kappas sain työn. Ensin oli työhaastattelu ja sen jälkeen 6h koulutus. Koulutuksessa kaikki vaikutti tosi hyvältä työhenki oli aivan uskomattoman positiivista ja kannustavaa. Sitte alko se alamäki pojat :DD 5,50e-10e/tilaus riippuu lehdestä. Tai kun olit saanut tietyn määrän myytyä ja alko tulla tunti palkka. Eihä tossa mitää mutta esim itellä meni MUN mielestä heti alkuun yllättävän hyvin 3-6myyntiä mutta oon ollu pienestä asti tosi ekstrovertti, joten oli aika helppoa. Voin vain kuvitella niitä joilla kestää oppia asiat ja on vähän ujoja. Juu elikkäs jos sain 5 myytyä 6h tunnin aikana niin 35e päivässä :D Mikä on 5,8e/h tunti mikä on aivan naurettavan vähän. Eli jos et saanut myytä mitään olit sitte persauki koko kesän olet muutenki persauki jos saat myytyä. Viellä se ongelma on, että palkat ei makseta ajallaan ja kun yrittää saada pomoon yhteyttä nii et muute saa ja jos haluut irtisanoa nii se on muute vaikeeta. Itellä ei tullu haukkumista yhtään mutta jos sulla on valmiiks huono omatunto nii en suosittele!

Liven hyvät ja huonot puolet:
+Uskomattoman kannustavaa porukkaa
+Saat itse päättää työajat
+100e bonus/50h kuussa

-Naurettavan huono palkka
-Palkat ei makseta ajallaan
-Vaikea irtisanoa työstään
-Pomoon vaikea saada yhteyttä
-SAATTAA tuhota omatunnon

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa palkkaa jos et saa myyntiä. Tähän Suomen taloustilanteessa harvempi oikeesti mitään ostaa. Paremmin saat rahaa kun menet kelalta pyytämään tukia, valitettavaa mutta totta.

Vierailija
22/22 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan millä tämä yritys pysyy pystyssä? pelkkää huonoa arvostelua ja katsoin jotain vanhoja videoita. Hiukan aikaansa jäljessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla