Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En suosittele Live Promotersia

vittuuntunut ja pahasti
22.07.2020 |

Joo elikkäs tänä vuonna ei tullu kesätöitä koronan takia mut Live Promoters tarjos etätöitä. Otin sitte yhteyttä ja kappas sain työn. Ensin oli työhaastattelu ja sen jälkeen 6h koulutus. Koulutuksessa kaikki vaikutti tosi hyvältä työhenki oli aivan uskomattoman positiivista ja kannustavaa. Sitte alko se alamäki pojat :DD 5,50e-10e/tilaus riippuu lehdestä. Tai kun olit saanut tietyn määrän myytyä ja alko tulla tunti palkka. Eihä tossa mitää mutta esim itellä meni MUN mielestä heti alkuun yllättävän hyvin 3-6myyntiä mutta oon ollu pienestä asti tosi ekstrovertti, joten oli aika helppoa. Voin vain kuvitella niitä joilla kestää oppia asiat ja on vähän ujoja. Juu elikkäs jos sain 5 myytyä 6h tunnin aikana niin 35e päivässä :D Mikä on 5,8e/h tunti mikä on aivan naurettavan vähän. Eli jos et saanut myytä mitään olit sitte persauki koko kesän olet muutenki persauki jos saat myytyä. Viellä se ongelma on, että palkat ei makseta ajallaan ja kun yrittää saada pomoon yhteyttä nii et muute saa ja jos haluut irtisanoa nii se on muute vaikeeta. Itellä ei tullu haukkumista yhtään mutta jos sulla on valmiiks huono omatunto nii en suosittele!

Liven hyvät ja huonot puolet:
+Uskomattoman kannustavaa porukkaa
+Saat itse päättää työajat
+100e bonus/50h kuussa

-Naurettavan huono palkka
-Palkat ei makseta ajallaan
-Vaikea irtisanoa työstään
-Pomoon vaikea saada yhteyttä
-SAATTAA tuhota omatunnon

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaisella palkalla elää? Ei se auta vaikka olisi kuinka kiva ilmapiiri. Olen myös lukenut, että jos et saa myytyä niin ei se kyllä paikassa myöskään näy. Valitettavasti kaikki eivät korona aikaan osta lehtiä.

Kummallista kylläkin firman liikevaihtoa ei ole näkyvissä enää 2020 jälkeen. Se kertoo yleensä tosi huonoa.

Eli taidan hakea muualle töihin.

Vierailija
2/17 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää huonoa olen nyt firmasta lukenut. Onko se todella näin? Onko puhelinmyynti oikeesti näin surkealla tolalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kyseistä firmaa kellekkään!

Vierailija
4/17 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele tätä firmaa enkä koko lehtimyyntiä enää kenellekään!

Vierailija
5/17 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miten meidän hallitus ei laita loppua näille häiriköille?

Työntekijät eivät tienaa mitään

Vierailija
6/17 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa että ei tällä työllä elä, voit suoraan mennä kelaan pyytää rahaa jos täältä haaveilet helppoa rahaa

Vierailija
7/17 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuolla töissä 2 vuotta sitten. Rahallisesti ei ole kannattavaa.  Palkka tuli kylläkin aina ajallaan ja esimies oli mukava ja sai aina yhteyttä. En tiedä onko sitten aloittajan aikaan ollut eri esimies.

Vierailija
8/17 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan susi paikka edelleen... ihmiset eivät tosiaan enää tilaa lehtiä tai halua puhua selvästikkään puhelinmyyjille. Palkka oli tuolla aivan kuraa. Mielummin jonnekkin muualle 

Vierailija
9/17 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kte alotin just töyt ja provisio palkka eli palkka tulee jos saa myytyä jos ei nii 0€ mennää

Vierailija
10/17 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastattelu oli että kaikki hakiat samaan kerto millane työ on ja ilmotti millon koulutus koulutuksen piti ol 6h oli 2h jonka jälkee suoraa soittelemaan asiakkaille loppu ajoiks ite ymmärsin kun kerrottiin että harjotellaan soittoja että vaikka työnantajalle tms eikä suoraan asiakkaille

Vierailija
11/17 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivat maksaa palkka. V 2025 ja ei palkka tulee 

Vierailija
12/17 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2025 ja palkka ei maksetaan. En suositelleen 

Vierailija
13/17 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen myynti yritys, olin siellä vähän aikaa töissä mutta aika nopeasti huomasin tuntuu oudolta yritykseltä ja palkka hyvin pieni. Myöskin työsopimus oli outo siinä ei ollut allekirjoitukselle kohtaa ja ei varsinaisesti pyydetty allekirjoittamaan. Työn antaja oli allekirjoittanut työsopimuksen tietokoneen piirros ohjelmalla mikä ei nyt sinänsä ole virallinen ja myöskin työ ehdot olivat niin epäselvät että ei edes minun tuttu joka on asiantuntia ymmärtänyt. Joten olin vain lyhyen aikaa siellä. Osa esimiehistä oli mukavia varsinkin yksi vanha nainen. Mutta en kuitenkaan suositelle tätä yritystä. Olen nyt töissä eri myynti firmassa palkkaus on huomattavasti parempi 12€ tunti vähintään aina, välillä jopa isompi jos saa myytyä paljon.

Vierailija
14/17 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan nyt huolestua, luen kaikkialta että epämääräisiä sopimuksia, eivät maksa palkkoja ja jos maksavat maksavat todella huonosti. 

Voisiko joku kertoa mitä tuolla siis myydään? Ajattelin hakea kesätöihin, mutta en taida hakea jos on tuollainen hämäräfirma

Vierailija
15/17 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan super huonosti maksetaan palkkaa ja jos et saa myyntiä niin ei sitä palkkaa kuulu. Menkää muualle töihin

Vierailija
16/17 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä mitään hyvää ole tästä huonosti maksavasta firmasta lukenut. Työntekijät vaihtuu tiuhaan, pika koulutukset, huono palkkaus...

Vierailija
17/17 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyntifirma joka myy lehtiä? Mulle ei ole tullut aikakauslehtiä enää vuosiin, ei niissä ole mitään mua kiinnostavaa luettavaa. Erittäin satunnaisesti (max. pari, kolme kertaa vuodessa) saatan ostaa jonkun irtonumeron jos on ns. tarjouksessa eli vähintään puolet normaalista irtonumerohinnasta.