Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua enää lto:ksi. Mille alalle kannattaa vaihtaa?

Vierailija
22.07.2020 |

Opiskellut olen nyt yliopistossa 2 vuotta, mutta nyt ensimmäisen harjoittelun jälkeen huomasin, että ei tämä ala ehkä olekaan minulle. Olen liian herkkä ja huomaan, että tällä alalla pitäisi olla mielikuvituksellisempi kuin mitä itse olen. Yritin vetää aktiviteetin lapsille viime harjoittelussa mutta lapset eivät oikein innostuneet ja siitä sain sitten kuulla naljailua ja vitsailua muiden työntekijöiden toimesta. Minulle on myös hieman vaikeaa kestää sitä vallitsevaa kaaosta kun olen sitten kuitenkin vastuussa kaikkien turvallisuudesta. Esim. yksi 2-vuotias laittaa legon suuhun ja juoksee karkuun samalla kun 15 muuta juoksee ympärillä ja huutaa. Opintovelkaa on jo kuitenkin enkä ole enää mikään hirveän nuori joten joku ala mihin työllistyy mutta jonka koulutus ei olisi liian pitkä. Hammashoitajaa olen miettinyt. Siisti sisätyö. Onko täällä hammashoitajia paikalla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

blaa bla blaa

Vierailija
2/7 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos ettisit miehen itelles?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkää halua(lvo) lämmöntalteenotoksi.

Olisin halunnut olla pelkkä (iv) ilmanvaihtokone

Vierailija
4/7 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hankalaa kun koulutuksesi antaa vain lto:oon hommiin pätevyyden. Käytä mielikuvitusta ja mieti muita lapsiin liittyviä töitä. Näitähän on esim lasten hoito kotona ja iltapäiväkerhot. On kyllä raskas ala toi päiväkotityö..toinen vaihtoehto on varmaan joku lyhyt koulutus valmistumisen jälkeen. En kyllä koulua keskeyttäisi.

Vierailija
5/7 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo

Vierailija
6/7 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttaudu suoraan lastentarhanjohtajaksi, niin pyörität enempi hallintoa etkä lapsia. En kyllä tiedä onko se sitten yhtään 'helpompaa'? Tai vaihda kokonaan alaa kuten olet suunnitellutkin (hammashoitaja), 40 vuotta on pitkä aika olla töissä, jossa ei viihdy...

Vierailija
7/7 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin ehkä koulun loppuun ja koittaisi etsiä jonkun mukavan, pienen paikan, työpaikkojakin on niin erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi